וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליאופטרה? לא, זאת קים קרדשיאן בקארה חדש

מלכת הטראש והסטייל גם יחד קים קרדשיאן השיקה ליין חדש של שפתונים וזו בהחלט סיבה למסיבה. הכוכבת נתנה הצצה לקולקציה החדשה בדף האינסטגרם הרשמי שלה ולגמרי עשתה לנו חשק לקארה קליאופטרה

קים קרדשיאן. צילום מסך
קליאופטרה גרסת 2019. קים קרדשיאן/צילום מסך

לפני מספר חודשים נתקלנו במגמה מתפתחת של "שיער זכוכית" שהפך לטרנד שיער רותח שהיה בעצם הגרסה המטופלת לתספורת קארה "בוב". כמובן שאחת ממובילות הטרנד הייתה קים קרדשיאן שיודעת לסחוף למגיפה אופנתית כשהיא רוצה.

בימים האחרונים העלתה קיי קיי שלל תמונות ששימשו כטיזר לליין הליפסטיקים החדש שלה ואתמול שרפה את הפיד בתמונת פנים עם פרופורציות מושלמות כשהיא מתהדרת בקארה קליאופטרה בצבע שחור פחם עם פוני מדויק. עשתה חשק לרוץ לספר.

לעוד חדשות אופנתיות:
גט דה לוק: כל מה שצריך בכדי להיראות לוהטת כמו ג'ניפר לופז
דוהרת בפריז: סלין דיון מוותרת על החזייה ומשוויצה באופנה ישראלית

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

לרגל הוולנטיין דיי שיחול בקרוב השיקה כוכבת הריאליטי בת ה-38 ליין ליפסטיקים חדש ואדמדם שנמכר באתר המקוון שלה Kkw Beauty. הקולקציה החדשה בעלת ארבעה גווני אדום שונים פלוס תוחמי שפתיים להשגת המראה המושלם נמכרים ב-18$ לפריט, ואם חשקה נפשיכן במארז על כל גווניו תאלצו להיפרד מ-65$, ולא, זה לא כולל את המאפר הצמוד מריו שימרח לכן את הליפסטיק במדויק.

עוד באותו נושא

להציץ ולהתפוצץ מקנאה: כך נראים חדרי הארונות של אושיות הסטייל

לכתבה המלאה

חובבות הביוטי האמיתיות יודעות שבכדי ליהנות מהפריטים של קיי קיי הן יצטרכו לגשת לאתר האינטרנט הרשמי שלה ולהזמין מבעוד מועד כי 'סולד אאוט' הוא לחלוטין שמה השני. מלכת הרשתות החברתיות, אחרי אחותה קיילי ג'נר כמובן, משיקה גם בשמים חדשים לרגל יום האהבה שכבר נשלחו לכל חברותיה הסלבריטאיות בקופסאות לב שיש לנפץ בעזרת פטיש עם שלל כיתובים מגניבים כגון - wifey, badie ו-baby girl.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully