וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את הכפפות היא דווקא לא הסירה: תמונות העירום האומנותיות של קנדל ג'נר

גל סלונימסקי

3.2.2019 / 11:44

קנדל ג'נר מורידה את הבגדים לטובת הפקת אופנה של מגזין ווג איטליה לגיליון חודש פברואר. תמונות תקופתיות ומשגעות שצילמו מרט אלאס ומרקוס פיגוט עם השראה מתרבות יפן. באופן מפתיע, הקהל החמיא לאומנות ולא לעירום

קנדל ג'נר לווג איטליה

קנדל ג'נר רגילה להתפשט גם בלי סיבה של ממש, אבל תמונות העירום שלה בהפקת האופנה החדשה למגזין ווג איטליה הן ככל הנראה הסיבה הכי מוצדקת שיש. ג'נר מככבת על שער גיליון פברואר של המגזין הנחשב פלאס הפקת אופנה יפהפייה הנקראת "אובססיה - הפנים הרבות של קנדל" תחת שרביטם של צלמי האופנה מרט אלאס ומרקוס פיגוט.

בתמונת העירום הנועזת נראית הכוכבת בנעלי עקב לבנות, גרביונים שקופים, עוטה כפפות בצבע צהוב ועל אוזנייה עגילי אוברסייז מנצנצים. השיער בתסרוקת מורמת ותקופתית ובקלוז -אפ הבחנו גם בגבות דקיקות במיוחד.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קנדל ג'נר ווג איטליה. אינסטגרם, מרט אלאס, צילום מסך
שמלה של ארמני, צללית כחולה ותפאורה יפנית. שער גיליון פברואר/צילום מסך, אינסטגרם, מרט אלאס

אבל התמונה שמייצרת כותרת היא כאמור לא היחידה. בתמונה נוספת נראית ג'נר, עם אותה תסרוקת תקופתית ושמלה שקופה, יושבת בחדר אמבטיה מול המראה, שממנה נשקפת אליה דמותה. בתמונת השער היא לובשת שמלה של ארמני ועל העפעף מונחת צללית כחולה בהירה.

להפקת האופנה מצטרפת גם שורת סרטונים, כשבאחד מהם חובשת הסופרמודל פאה כתומה ומחכה לצלצול טלפון בשיא הסטייל. בסרטון אחר היא שוכבת בתוך אמבטיית קצף כשהיא בלנז'רי בצבע ירוק כהה עם תחרה, עונדת שרשרת גדולה ועל פניה שוב גבות מצוירות ודקיקות וברקע נשמע שיר אופרה באיטלקית. ההשראות מהמזרח ממשיכות לככב כשבהמשך היא נראית עם שמלה של ולנטינו ותסרוקת יפנית מסורתית וגם הפאה הכתומה חוזרת לסיבוב שני בסרטון קצרצר של ג'נר בשמלת קצפת לבנה של מוסקינו.

עוד באותו נושא

למה? כובע! קנדל ג'נר מצטלמת בביקיני קטנטן בשלג

לכתבה המלאה
קנדל ג'נר ווג איטליה. אינסטגרם, מרט אלאס, צילום מסך
עם עקבים וכפפות צהובות. קנדל ג'נר בהפקה לווג איטליה/צילום מסך, אינסטגרם, מרט אלאס

קהל העוקבים אולי התלהב מהעירום של ג'נר, אבל גם החמיא לאומנות הנשקפת מבין התמונה שתיעדו אלאס ופיגוט: "התאורה עושה כל כך טוב לגוף שלך", כתב אחד הגולשים. אחר הוסיף: "איטליה אוהבת אותך". ג'נר עצמה שיתפה תמונות מההפקה וכתבה: "אחד הצילומים שהכי נהניתי בהם" ומאמג'ר קריס הוסיפה: "קני אני גאה בך. מהממת".

ברמות של כלה - קנדל בשמלה של מוסקינו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully