וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליידי אין רד: מייגן מרקל נוחתת במרוקו עם שמלה של ולנטינו

גל סלונימסקי

24.2.2019 / 11:00

מייגן מרקל רק חזרה מהנסיעה הפרטית והמאוד יקרה שלה לניו יורק, וכבר עלתה שוב על מטוס מלווה בבעלה הנסיך הארי לשלושה ימים של ביקור מלכותי במרוקו. אנחנו מחכות לראות אם היא תבחר הפעם בשמלות עם תג מחיר צנוע, או תמשיך בקו הפזרני שמעצבן את הממלכה

מייגן מרקל הנסיך הארי מרוקו. GettyImages
שמלה אדומה של ולנטינו ועניבה בצבע תואם לסטילטו של דיור. הדוכסים מסאסקס נוחתים במרוקו/GettyImages

אחת הנסיעות היותר מעניינות של הדוכסים מסאסקס יצאה לדרך - הנסיך הארי ומייגן מרקל נחתו אמש (ש') בקזבלנקה לביקור מלכותי של שלושה ימים במרוקו. הסיבה להיותה מעניינת היא פסטיבל הלוקים האותנטיים שכנראה מחכים לנו במזוודה של מרקל. או ככה לפחות אנחנו מקוות. אם לשפוט לפי הפתיח, הולך להיות שיק.

מרקל, שלפי גורמים בארמון "עברה את כל הבדיקות הרפואיות הנדרשות כדי לקבל אישור לטוס בהיריונה המתקדם", ירדה מהמטוס כשהיא לובשת שמלת ערב אדומה בעיצובו של ולנטינו. זו אינה שמלת היריון קלאסית, אך היא מחמיאה במיוחד לבייבי באמפ המתפתחת שכבר נמצאת בחודש שביעי. אורכה של השמלה עד הברכיים ובחלק העליון שכמייה רקומה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מייגן מרקל מרוקו. GettyImages
בחרה בצבע האדום שמסמל כוח, גבורה ואומץ עבור העם המרוקני/GettyImages

מרקל (כנראה בעצת הסטייליסטים של הארמון) בחרה בשמלה אדומה בשל החשיבות של הצבע לעם המרוקני. כידוע, צבע דגל מרוקו הוא אדום והוא מסמל עבורם אומץ, כוח וגבורה. את הלוק סגרה מרקל עם סטילטו בצבע ניוד של דיור, כפפות תואמות - שהיא אחזה ביד ולא עטתה על כפות הידיים, ותיק קלאץ' בגוונים של ניוד וורוד עתיק, גם הוא של ולנטינו. מילה טובה ראויה גם לנסיך הארי שבחר בטוקסידו אפור בהיר ועניבה בצבע ורוד עתיק, שהתכתבה נהדר עם הלוק של רעייתו.

עוד באותו נושא

מתפרעת בניו יורק סיטי: מייגן מרקל בחליפת ספורט וכובע מצחייה

לכתבה המלאה
מייגן מרקל הנסיך הארי מרוקו. GettyImages
האם במזוודה של מרקל יש בגדים אותנטיים אפריקניים?/GettyImages

אם הטיסה למרוקו בחודש שביעי מפתיעה אתכן, אז רק נזכיר שלפני כמה ימים חזרה הדוכסית מניו יורק, שם ערכה מסיבת "בייבי שאוור" עם חברותיה הקרובות. הנסיעה והמסיבה היו כרוכות בהוצאות ענק של יותר מ-500 אלף דולר, שעיצבנו לא מעט אנשים בממלכה. הנסיעה היקרה זכתה לכינוי: "מופע הפזרנות של הדוכסית" ולהאשמה כי מדובר בהתנהגות צבועה מצד מרקל, שמתנדבת בארגונים שונים מחד, אך מוציאה סכומי עתק בנסיעות פרטיות מאידך.

ברקע הסערה הזו מעניין יהיה לראות כיצד תעבור הנסיעה הרשמית למרוקו, ואיזה לוקים תבחר מרקל לאמץ - אם היא תמשיך בקו של שמלות יקרות או שדווקא תעבור לאאוטפיטים עם תג מחיר צנוע. כמו כן, נשאלת השאלה אילו מעצבים היא תבחר ללבוש - האם תפרגן במחווה שכוללת בגדים של מעצבים מקומיים או שתישאר עם שמלות הקוטור של מעצבי העל.

מייגן מרקל הנסיך הארי מרוקו. GettyImages
לא נראה לנו שאכפת להם שהעם הבריטי כועס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully