וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חם, לוהט! בלה חדיד שרפה את המסלול כשהיא קודחת מחום

3.3.2019 / 10:45

הסופרמודל בלה חדיד הוכיחה בסוף השבוע שהיא מקצוענית אמיתית ועלתה לשרוף את המסלול בתצוגה של אוף וויט בשבוע האופנה בפריז כשהיא חשה ברע פלוס 38.5 מעלות חום

בלה חדיד, אוף וויט. GettyImages
עלה לה - החום! בלה חדיד על המסלול של אוף וויט/GettyImages

לא פעם גלגלנו עיניים כששמענו דוגמנית כזו או אחרת מנסה להסביר כמה העבודה שלה קשה ולא זוהרת כפי שקל לדמיין, בעיקר בימים הלחוצים של שבועות האופנה. כאילו מה לעזאזל יכול להיות כל כך מסובך בהליכה של שתיים שלוש דקות על המסלול, אחרי שישבת שעתיים מאחורי הקלעים ואפשרת לצוות שלם להפוך אותך לעוד יותר יפה?

ובכל זאת, עדיין מדובר בעבודה וכמו לכולנו לכל אחת יש את הימים האלו שאין מנוס מלהישאר במיטה עקב וירוס טורדני, עם ערימת טישו מסביב, כוס תה וקצת תרופות. זה בדיוק מה שקרה לסופרמודל בלה חדיד שלוהקה בערב חמישי האחרון לתפקיד היוקרתי של היציאה האחרונה למסלול בתצוגה של אוף וויט. חדיד, המתמודדת בשגרה עם מחלת ה"ליים" שגורמת לתשישות, כאבי פרקים וזיהומים כרוניים, הגיעה להשתתף בתצוגה המדוברת כשהיא עם חום של 38.5 מעלות תוך ויתור על האופציה להביא פתק מהרופא ולהישאר מתחת לפוך.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

בלה חדיד. GettyImages
מקצוענית אמיתית. חדיד/GettyImages

כמו מקצוענית אמיתית, כשיצאה בתורה למסלול, הישר אחרי אחותה ג'יג'י וקרלי קלוס שצעדו לפניה, לא היה ניתן להבחין שהיא ממש לא במיטבה. בעצם רק מי שעוקב באדיקות אחרי הסטוריז בחשבון באינסטגרם של הדוגמנית בת ה-22 נחשף לעובדה שחדיד סובלת מחום כשכמה שעות לפני התצוגה היא העלתה תמונה בה היא אוחזת במצח פלוס אימוג'ים רלוונטיים וכתבה "101 (המקביל במדד פרנהייט ל-38.5 מעלות צלזיוס) חום אינו חמוד בעת הליכה על מסלול". למחרת היא עדכנה על מצבה, שוב בסטורי, עם תמונה של ערימת תרופות וכתבה "אני אשרוד".

עוד באותו נושא

בא לה לצעוק "אני פרחה": בלה חדיד מציגה לוק זול במיוחד

לכתבה המלאה
בלה חדיד, אוף וויט. GettyImages
כלום לא עוצר בעדה/GettyImages

קולקציית הסתיו של וירגי'ל אבלו לאוף וויט שהוצגה בפריז בין היתר על ידי החדידיות וקרלי קלוס גרמה ללא מעט הרמות גבה בקהל שציפה לפגוש גרסאות חדשות לחליפות הספורט המשודרגות שהפכו לסימן ההיכר של המעצב. האחרון הפתיע וביצע פניית פרסה חדה עם אוסף ובו אפילו לא חליפה אחת.

על מסלול שעוצב כלוח שחמט במלון מרכז הכנסים הפריזאי, בו אלכסנדר מקווין הציג לפני עשור, מעצב הסטריט סטייל הפנה את תשומת לבו למלתחה בוגרת יותר, שעיקרה שילוב בין מינימליזם מול זוהר וצבעוניות רועשת מול פלטת גוונים ניטרלית. בקיצור, היה שם אוף וויט הישן מול חדש כך שעל כל זוג סניקרס שהוצגו היו גם זוג עקבים.

בלה חדיד, אוף וויט. GettyImages
פאוור סיסטר/GettyImages

המופע נפתח במעיל גשם בצבע בז' ובשמלה קשורה בצד, מבט שהציב טון שקט יחסית למחצית הראשונה של השואו. היו שם מעילים ובלייזרים אלגנטיים עם דשים בשמנת או בסאטן שחור, ואז חליפות עור ומעילים ארוכים ששטפו את הרצפה. בהמשך הגיע הכיף עם מעילי פרווה בגוונים חומציים של ורוד וירוק, ומעילים מרופדים ומיד לאחר מכן חדרו למסלול חליפות נוספות, הפעם בסאטן כחול ושמלות סריג עם הבזקים של כסף, צבעי ניאון ואלמנטים מהנושא הכללי שעוסק במרוצים.

בלה חדיד, אוף וויט. GettyImages
קרלי קלוס, האחיות חדיד ווירג'יל אבלו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully