וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היי גורג'ס: אשלי גרהאם עושה את אוסטרליה בשיא הסטייל

גל סלונימסקי

11.3.2019 / 0:03

דוגמנית הפלאס סייז המצליחה בעולם המריאה לאוסטרליה כדי להשתתף בשבוע האופנה של מלבורן וחוץ ממה שקרה על המסלול, היא גם סיפקה לנו לא מעט לוקים שווים ומעוררי השראה. בין הפרגונים למעצבים המקומיים, נרשם גם רגע של גאווה לאומית

אשלי גרהאם שבוע האופנה אוסטרליה. אינסטגרם, צילום מסך
בשמלת וואן שולדר מנוקדת של ביאנקה ספנדר. אשלי גרהאם באוויר האוסטרלי/צילום מסך, אינסטגרם

אשלי גרהאם עושה את שבוע האופנה באוסטרליה, והיא לא מהממת אותנו רק על המסלול - אלא גם באאוטפיטים שהיא בחרה ללבוש ביום יום, ולא לתצוגות. ממש בא לנו להגיד לה - אל תחזרי לארצות הברית, מלבורן פשוט עושה לך טוב.

גרהאם בת ה-31, דוגמנית הפלאס סייז המצליחה בעולם, המריאה למלבורן שבאוסטרליה כדי לצעוד על המסלולים של שבוע האופנה המקומי. היא דגמנה עבור מותג שמלות הכלה האוסטרלי ג'ייסון גרייק כשלבשה שמלה תכלת עשויה בד קליל ומתנפנף, עם חגורה תואמת ושסע עמוק במיוחד, שאולי אפילו חשף יותר ממה שהיה כדאי. בתצוגה של המותג thurley לבשה גרהאם שמלה שחורה שחלקה העליון מחויט וחלקה התחתון עשוי בד שקוף.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

כאמור מה שמעניין באמת הוא לא מה שקרה על המסלול, אלא מה שקרה כשגרהאם הלכה על מראה קז'ואלי ויצאה לחקור את העיר. הלוק הראשון והראוי לציון של הדוגמנית כלל שמלת וואן שולדר בצבע ניוד עם נקודות חומות של המעצבת האוסטרלית ביאנקה ספנדר. בהמשך בחרה גרהאם בחליפה משובצת בצבע אפור עם ז'קט ארוך וקרופ טופ לבן מתחת בחסות מעצבת מקומית ממוצא איטלקי בשם קרלה זמפטי.

אבל גרהאם לא פרגנה רק למעצבים מקומיים, והחליטה לספק לנו רגע של גאווה לאומית. הדוגמנית המצליחה בחרה ללבוש אוברול בצבע ירוק זית של המעצבת הישראלית נילי לוטן, אשתו של הזמר דיוויד ברוזה, שנולדה בנתניה ומתגוררת כעת בניו יורק. לוטן עושה חיל עם המותג הנושא את שמה וזכתה להלביש לא מעט כוכבות מגה מפורסמות כמו בנות משפחת קרדשיאן, האחיות חדיד, שרליז ת'רון, קרלי קלוס, קאיה גרבר, גל גדות ועכשיו גם אשלי גרהאם.

עוד באותו נושא

ריאיון חגיגי עם נילי לוטן - המעצבת הבינלאומית שמלבישה את המפורסמות

לכתבה המלאה

אשלי מפרגנת למעצבת ישראלית באוברול של נילי לוטן

אחרי שנרגענו מהפרגון הישראלי, עברנו להסתכל על לוק נוסף של גרהאם, שכבש אותנו לחלוטין. מדובר בשמלה א-סימטרית מגניבה בצבע ורוד עם קישוטים בכתום של המותג האוסטרלי keepsake the label. בעודה לובשת את השמלה הקסומה היא הגיעה להתראיין בטלוויזיה, ושם כרגיל פרסה את משנתה בנוגע לדימוי גוף חיובי וסוגיית המידות.

בנוגע לטייטל "דוגמנית למידות גדולות", הבהירה גרהאם: "אני דוגמנית. זה הכל. המידה שלי לא אמורה להגדיר אותי או כל אישה אחרת. למה אנחנו צריכים לתאר מישהי לפי המספר שמופיע בטיקט של המכנסיים שלה? למה אנחנו לא יכולים פשוט להגיד את שמה והעיסוק שלה וזהו? הרי גברים לא מתארים לפי מידות, אז למה נשים כן?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully