וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטייל של קייט מידלטון הולך להשתפר בקרוב - וזו הסיבה למה

גל סלונימסקי

1.4.2019 / 10:30

הדוכסית מקיימברידג' אולי אייקון אופנה, אבל מתברר שאת הבחירות האופנתיות המוצלחות שלה היא לא עושה לבד. מתברר כי לאחרונה מידלטון פנתה לחברה קרובה וביקשה ממנה עזרה מקצועית: "ג'יני היא הנשק הסודי של קייט"

קייט מידלטון. GettyImages
מאחורי כל דוכסית מלאת סטייל יש סטייליסטית אישית. קייט מידלטון/GettyImages

על אף האכזבות הקשות בחודשים האחרונים, עדיין ניתן לומר כי בתמונה הכללית קייט מידלטון היא אושיית סטייל מוצלחת. כל פריט שהיא לובשת הופך במהרה לסולד אאוט ("אפקט קייט"), היא קובעת טרנדים, מובילה מגמות (למשל - מחזור אאוטפיטים) ועושה שירות נהדר לכל מעצב שהיא בוחרת ללבוש. היא עד כדי כך מובילת דעה בתחום האופנה, שמחקר שנערך ב-2018 קבע שהיא יותר משפיעה על הרגלי הצריכה בבריטניה מאשר מייגן מרקל, שבואו - 2018 לגמרי הייתה השנה של מרקל.

אלא שעכשיו מתברר שמידלטון לא עושה את הבחירות האופנתיות שלה לבד והיא מחפשת עזרה שתיקח אותה צעד אחד קדימה. ב"דיילי מייל" פורסם שהדוכסית מקיימברידג' שכרה את שירותיה של סטייליסטית חדשה כדי שתסייע לה לשדרג את הלוקים להופעות הפומביות שלה. בהחלט החלטה נבונה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

הנשק הסודי - וירג'יניה צ'אדוויק-היילי

על פי הדיווחים, הסטייליסטית החדשה של בית המלוכה שתספק עצות אופנה למידלטון היא וירג'יניה צ'אדוויק-היילי, שמכונה ג'יני. מדובר בחברה ותיקה של וויליאם וקייט, שלמדה איתם באוניברסיטה, הסתובבה באותם חוגים חברתיים ואפילו הוזמנה לחתונתם בשנת 2011.

"ג'יני היא הנשק הסודי של קייט, היא משפרת את המלתחה שלה ונותנת לה תחושה של ביטחון", סיפר מקורב לדוכסית והסטייליסטית. ואיך אנחנו יודעות שמדובר בשילוב מוצלח? היא זו שעומדת מאחורי אחד הלוקים המדוברים של מידלטון לאחרונה - חולצת "פוסי בואו" סגולה ומכנסיים בצבע שחור.

עוד באותו נושא

איך הפכה קייט מידלטון ל"ממחזרת סדרתית" - ולמה זה לאו דווקא רע?

לכתבה המלאה
קייט מידלטון, הנסיך וויליאם. GettyImages
"ג'יני משפרת את המלתחה של קייט ונותנת לה תחושת ביטחון"/GettyImages

ג'יני עבדה במגזין ווג בריטניה במשך 12 שנים. התפקיד הזה גרם לה להיכנס לעומק של תעשיית האופנה, והוביל אותה להחלטה לצאת לדרך עצמאית בתור סטייליסטית אישית. ואולם, נראה שעכשיו הגיעה הלקוחה שהיא כל כך ייחלה לה. לפי מגזין Hello, אחת הסיבות שמידלטון פנתה לג'יני לעזרה והעסיקה אותה באופן רשמי היא שהסטייליסטית האחרונה שלה, נטשה ארצ'ר, יצאה לחופשת לידה ומידלטון לא רצתה להישאר לבד עם השאלה "מה ללבוש?" לפני כל הופעה פומבית.

הלוק המדובר של מידלטון באחריות ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully