וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה התכשיט שהמלכה אליזבת תוריש לבייבי של מייגן מרקל והנסיך הארי

גל סלונימסקי

8.4.2019 / 10:44

אנחנו עדיין לא יודעות אם זה בן או בת, אבל המלכה אליזבת כבר יודעת איזה תכשיט היא תוריש לנין או הנינה החדשים שלה - סיכה בצורת פרח משובצת 11 יהלומים ועשויה זהב צהוב. ולמה דווקא אותה? הסיפור הזה ימיס את לבכם

המלכה אליזבת 2015. GettyImages
יהלומים בצורת אגס וזהב צהוב. המלכה אליזבת עונדת את סיכת הפרח מבוטסואנה ב-2015/GettyImages

התינוק המלכותי (או התינוקת), של הנסיך הארי ומייגן מרקל, צפוי להגיח לעולם בשבועות הקרובים וכל משפחת המלוכה כבר סופרים את הימים. על אף שאנחנו עדיין לא יודעות מה מינו של הבייבי רויאל - בן או בת - מומחים בעולם כבר יודעים להגיד מה תוריש המלכה אליזבת לנין או הנינה החדשה שלה.

לפי הדיווחים, המלכה אליזבת צפויה להוריש לתינוק המלכותי סיכה מיוחדת בצורת פרח מאוסף התכשיטים שלה שקיבלה במתנה מנשיא בוטסואנה, מדינה באפריקה הדרומית, ב-2007. המלכה ענדה את הסיכה היוקרתית במרוץ הסוסים של אסקוט בשנת 2015, בביקור בפריז ובנסיעה לסקוטלנד, מה שאומר שהיא כנראה מחבבת אותה במיוחד. הסיכה משובצת 11 יהלומים בצורת אגס ועשויה זהב צהוב.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מייגן מרקל ניו זילנד הנסיך הארי. GettyImages
יש להם קשר אישי לאפריקה. מייגן מרקל והנסיך הארי/GettyImages

הסיבה לפיה ככל הנראה תעניק המלכה את הסיכה הזו לבן או הבת של הארי ומייגן היא המשמעות של יבשת אפריקה לבני הזוג. זמן קצר אחרי ההיכרות ביניהם, ועוד בטרם הפכה הזוגיות לפומבית, הם נסעו יחדיו לטיול משותף באפריקה. וזה לא הכל, הנסיך הארי שיבץ בטבעת האירוסים שהכין למרקל יהלום מבוטסואנה.

תעשיית היהלומים בבוטסואנה שינתה את פני המדינה. טרם נכנסה התעשייה הזו לפעולה ותפסה נתח מרכזי מכלכלת המדינה, בוטסואנה הייתה אחת המדינות העניות ביבשת. היום היא הצליחה לשקם את מערכת החינוך ולהפוך לאחת המדינה המשגשגות באפריקה הודות לתעשיית היהלומים.

עוד באותו נושא

הלידה מתקרבת: הלוקים ההריוניים של מייגן מרקל שהכי אהבנו

לכתבה המלאה
מייגן מרקל ביום נישואיה לנסיך הארי, 19 במאי 2018. GettyImages
גם העגילים האלה הם חלק מהירושה לבייבי/GettyImages

ואם חשבתם שזה התכשיט היחיד שהרויאל ביייבי יקבל, תחשבו שוב. לפי הדיווחים, אם תיוולד לדוכסים מסאסקס בת - מייגן מרקל תוריש לה את עגילי יהלומים וזהב לבן שהיא ענדה בחתונתה. גם הם לקוחים מהכספת של המלכה.

אותם דיווחים כבר יודעים לסמן מה תקבל בירושה גם הנסיכה שארלוט בת השלוש. המלכה אליזבת תעניק לה סיכה בצורת עלה מייפל שהשאילה בעבר לאמה, קייט מידלטון. הראשונה לענוד אותה הייתה אליזבת המלכה האם בקנדה ב-1939. אחריה ענדה אותה המלכה אליזבת ב-1951 ואז היא נראתה על דש שמלתה של מידלטון ב-2011 בנסיעה הראשונה שלה לקנדה.

קייט מידלטון הנסיכה שארלוט שרלוט חתונה המלכותית החתונה בריטניה. AP
גם לך כבר יש ירושה. הנסיכה שארלוט עם אמה, קייט מידלטון/AP
קייט מידלטון קנדה 2011. GettyImages
קייט מידלטון עונדת את סיכת המייפל בביקור בקנדה ב-2011/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully