וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשהילדים משמשים כפרופס: קים קרדשיאן על שער מגזין ווג האמריקאי

11.4.2019 / 13:31

האישה הכי חזקה בתעשיית הבידור מגשימה חלום ילדות ולראשונה מצטלמת סולו למגזין ווג האמריקאי. בהפקת אופנה מינימליסטית ופריים אחד כששלושת ילדיה ברקע היא מדברת על לימודי משפטים, הרצון לעזור לחלשים ומה היא עושה בכדי לתחזק את האימפריה שבנתה

כבר מזמן הפסקנו לספור על כמה שערים קים קרדשיאן סימנה וי מאז אותה קלטת לוהטת שנחשפה ב-2007 וסללה לשבט קרדשיאן-ג'נר את השטיח האדום לעבר תהילה שתירשם בספרי ההיסטוריה של התרבות האמריקנית. אנחנו גם מהמרות שאפילו סבתוש מרי ג'ו כבר התעייפה מלגזור ולתייק אותם באלבום המשפחתי. אבל כעת, כשהיא בת 39, היא לראשונה מקבלת את הכבוד עם שער סולו בספוט האיקוני של הווג האמריקאי.

"חלמתי על הרגע הזה המון זמן", היא פותחת את הפוסט האינסטגרמי שמלווה את תמונות השער והכתבה במהדורת מאי ומוסיפה בהתרגשות, "רבים אמרו שהוא לעולם לא יגיע. אין מילים להתחיל להביע את תחושת הכבוד של להופיע סולו לראשונה על שער הווג האמריקני". עוד היא ציינה מה משמעות הדבר עבורה כולל פיוטים נוסטלגיים על זיכרונות ילדותה צופה באמה מדפדפת בין דפי הכרומו של המגזין.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

במסגרת מגילת התודות היא כמובן לא שוכחת להעניק אחת גדולה לבוס של כל הדבר הזה, אנה וינטור, שהחליטה שקימי מספיק אפויה כעת לאחוז במושכות של גרף המכירות כשהיא לקראת הדבר הגדול הבא. הכותרת שנבחרה לסיפור, "לוקחת עמדה. ההתעוררות של קים קרדשיאן ווסט", מזכירה את הטרמינולוגיה של סדרת סרטי 'סטאר וורז', מוקמה על אזור המותניים והצלעות בצילום שנבחר לשער בו קים מישירה מבט למצלמה בשיער רטוב כשטיפות מים מקשטות את הפריים וגופיית רשת בגוון חלודה (שאנל) מכסה את הפרונט.

עוד באותו נושא

האם זו הסיבה האמיתית להברזה של קים קרדשיאן?

לכתבה המלאה

אז במה מתבטאת ההתעוררות החדשה מלבד גופיית רשת שנלבשה מעל חזייה ולא נוצלה לחשיפת פטמות? חמש שנים מאז השער השנוי במחלוקת עם קניה, בסיבוב הנוכחי המוקד הוא אימהות (עם ילד רביעי שתיכף יתווסף למשפחה באדיבות שרותי פונדקאות) לצד גזרות חדשות שימצבו אותה לרוץ לנשיאות, בעוד אי אלו שנים ביניהן הרצון להיות עורכת דין ולימודי משפטים שיחלו בקרוב, קידום חוקים לשחרור אסירות כולל ביקור בחדר הסגלגל בבית הלבן, הזמנה להרצות בהארוורד על מיתוג ותקשורת וג'ינגול רב ערוצי בין כל הטייטלים אותם היא מתחזקת.

על האפגרייד שקניה ביצע בגזרת המלתחה שלה היא אומרת: "תמיד הערצתי איך הוא משווק דברים או מעלה רעיונות לסרטונים שלו וללוק שלו - הוא חושב קדימה. פעם הוא לקח אותי למשחק של הלייקרס והכניס אותי לבגדי עור שחורים של ז'יבנשי ונעלי הנחש של טום פורד. במקביל צוות של מעצבים הגיעו לבית שלי וכשחזרנו היו שם נעליים שנערמו כמעט עד התקרה, נותרו לי רק שני זוגות! כמעט התחלתי לבכות. ביליתי שנים בלאסוף אותם". לבסוף היא מודה "ראיתי איזו תגובות קיבלתי - הוא צדק, מאז הוא הסטייליסט שלי".

הצצה ראשונה לסט הצילומים שערך הצלם מייקל ג'נסן במבצר המשפחה התקיימה בסוף ינואר השנה, אז קים נתפסה בשמלה השחורה עם המחשוף העמוק של ולנטינו. זו שנבחרה לבסוף צולמה בתוך אחד מחדרי הרחצה של הבית. לאזור החצר נבחרה שמלת סריג הדוקה בצבע שמנת של ברנדון מקסוול. במטבח, שמהווה גם חלל הגראג' של הילדים היא מדגמנת שמלת סליפ כתומה בעיצוב רוזטה גטי, תכשיטים של אירן ניוויט ועקבים של מנולו בלניק. גרם המדרגות המעוקל נבחר כתפאורה לצילום עם בגד ים שלם שחור בעיצוב מואבה, שלדעתנו זוכה בתואר של זה עם הכי הרבה בד שקיי קיי לבשה אבר, וסנדלים שטוחים של פיליפ לים. בתמונה נוספת היא בשמלת סאטן מבליטת חמוקיים ללא שמץ של מחשוף (רק בירך) בגוון אדום חלוד של אלחנדרה אלונסו רוז'אס.

אז אם לפני חמש שנים הגברת וינטור הייתה צריכה להגן על הבחירה להציב את הזוג קרדשיאן-ווסט בפרונט של המגזין ולהתמודד עם ערמות של ביקורת בנושא, הפעם, חייבים להודות, אף גבה לא התרוממה במילימטר. ולא רק בגלל ערימות של בוטוקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully