וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלניה טראמפ משגעת במעיל ורוד פוקסיה ומצפצפת על הכוהנת אנה וינטור

מלניה טראמפ אירחה בסוף השבוע את נשיא דרום קוריאה בלוק מהפנט ולא שכחה למסור תגובה רשמית לאנה וינטור שהחליטה לסנן אותה משער למגזין ווג האמריקאי: "מה שהפירסט ליידי עושה היום חשוב הרבה יותר מצילומים שטחיים"

הגברת הראשונה של ארצות הברית אירחה בסוף השבוע בבית הלבן לצד דונלד טראמפ את נשיא דרום קוריאה, מון ג'יאה אין ורעייתו וכמו שהיא יודעת הכי טוב הפנתה את העניינים הפוליטיים לצורך שיח חשוב לא פחות - איזה לוק דפקה מלניה הפעם?

הפירסט ליידי, שבסוף החודש תחגוג יום הולדת 49 הגיעה במעיל ורוד פוקסיה מהפנט ששידר לוק לא מתאמץ, יוקרתי ועוצמתי גם יחד. הפיס המדובר - מעיל מעטפת מבית האופנה הצרפתי לואי ויטון בשווי 4,750$ ומתחתיו שמלה שחורה וקלאסית שבצבצה רק בזמן תזוזה.

לעוד חדשות אופנתיות:
איך יודעים שבא אביב? מריחים סביב סביב. מדור בשמים מיוחד לחג
ברבי גירל: סיפורה של בובה

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

בגזרת האקססוריז נרשמה חגורה שחורה ודקה עם קשירה נונשלנטית שהדגישה את איזור המותניים ונעליים של כריסטיאן לובוטין מלק בצבע שחור. הגלאם כרגיל היה בשיאו, פן משוחרר ועשוי היטב וגם צללית דרמטית שהתכתבה יפה עם לוק המוצלח.

אך עם כל הכבוד לבעיות בקוריאה, למלניה יש צרות לא פחות גדולות משל עצמה כשבשבוע שעבר הכוהנת הגדולה של תעשיית האופנה אנה וינטור טינפה על הגברת בריאיון ל-CNN ואמרה כי היא לא רואה כיצד מלניה טראמפ תתנוסס עוד פעם על שער מגזין ווג בשל "השקפת העולם שלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

וינטור, למי שלא ידע, היא דמוקרטית מושבעת שתמכה בגלוי בהילרי קלינטון בסיבוב הקודם וכבר זכתה להיתקל במלניה בעבר כשהצטלמה לווג האמריקאי בשנת 2005 בשמלת הכלה שלה. בתחילת שנת 2017 הייתה וינטור אופטימית יותר ובריאיון לוול סטריט סיפרה כי: "יש לנו מסורת ותיקה של שערים בכיכובן של הנשים הראשונות, וקשה לי להאמין שהפעם זה יהיה אחרת".

מלניה כמובן כבר למדה דבר או שניים מבעלה ולא נשארה חייבת. בהודעה מסודרת שהוציאה הדוברת של הפירסט ליידי נמסר כי: "להיות על שער מגזין ווג זה לא מה שמגדיר את הגברת הראשונה. היא הייתה שם כבר לפני יותר מעשור. כל מה שהיא עושה היום זה הרבה יותר חשוב מאשר להופיע על כריכת שער בצילומים שטחיים". בסדר, תגידי את זה לקים קרדישאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully