וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגשי הנחיתות של קנדל ג'נר: "אני לא סקסית כמו האחיות שלי"

גל סלונימסקי

17.4.2019 / 15:30

הטופמודל המצליחה חשפה בריאיון את תחושת חוסר השייכות שלה למשפחה המפורסמת בעולם. "לאחיות שלי יש יותר קימורים ממני, יש להן חזה - ולי אין. תמיד חשבתי לעצמי - אני לא אמורה להיות סקסית כמוהן?"

קנדל ג'נר קים קרדשיאן קריס ג'נר קיילי ג'נר. GettyImages
הכבשה השחורה של המשפחה? קנדל ג'נר עם קיילי, קים ומאמא קריס/GettyImages

קנדל ג'נר היא אחת הדוגמניות המצליחות והעסוקות בעולם וצלע דומיננטית מהמשפחה הכי מפורסמת שיש. אבל מסתבר שכל זה לא מונע ממנה להסתובב בעולם עם רגשי נחיתות ותחושת חוסר שייכות. הטופמודל הודתה שהיא מרגישה לא קשורה לאחיותיה, בנות הקרדשיאן-ג'נר, כי היא פשוט לא סקסית כמוהן - ואין לה את החזה והקימורים המזוהים עם המשפחה.

בריאיון לטלגרף הבריטי אמרה ג'נר: "לאחיות שלי יש הרבה יותר קימורים ממני. יש להן חזה - ולי אין. תמיד הייתי הבחורה הקטנה הזו, כמו טוויגי. ראיתי את אחיות שלי וחשבתי לעצמי - אני לא אמורה להיראות סקסית כמוהן? אין לי את המאפיינים שלהן. היו שלבים בחיים שלי שהרגשתי פשוט לא שייכת".

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קנדל ג'נר. GettyImages
"אני כרגע נמצאת במקום טוב בחיי". קנדל ג'נר/GettyImages

לדבריה, היא לא דומה לאחיות שלה לא רק בחיצוניות - אלא גם בפנימיות. "יש לנו וויב שונה, אני לא בדיוק דומה להן. אנחנו אוהבות לעשות דברים שונים - וזה בסדר", אמרה. ג'נר גם הודתה בעבר שהיא מגיבה לפרסום בצורה שונה מזו שאחיותיה, צמאות החשיפה. בכמה הזדמנויות היא דיברה על החרדות שמהן היא סובלת, הרבה בגלל קשיי העבודה. "אני כרגע נמצאת במקום טוב בחיי", סיפרה לטלגרף. היא הוסיפה שהיא מאזנת את העבודה עם רכיבה על סוסים ומדיטציה.

עוד באותו נושא

את הכפפות היא דווקא לא הסירה: תמונות העירום האומנותיות של קנדל ג'נר

לכתבה המלאה
קים קרדשיאן. GettyImages
האחיות הסקסיות קים וקורטני/GettyImages

אך למרות תחושת היעדר השייכות, ג'נר בת ה-23, שמחזיקה ביותר ממאה מיליון עוקבים באינסטגרם, היא חלק מהתעשייה המכניסה של משפחת קרדשיאן-ג'נר. לפי מגזין פורבס היא אחת הדוגמניות הרווחיות של 2018. באותו דיווח נטען כי הונה מוערך בכ-30 מיליון דולר. "כולנו במשפחה עובדות קשה מאוד", אמרה בתשובה לשאלה אם היא מפחדת לבזבז את הכסף שלה. "זו תחושה טובה מאוד להיות מסוגלת לקנות לעצמי מתנה שאני יודעת שאוהב אותה לטווח הארוך", סיכמה.

משפחת קרדשיאן קורטני קלואי קים קיילי קריס ג'נר. GettyImages
ואיפה קנדל? כל בנות המשפחה - כמעט/GettyImages
קנדל ג'נר. GettyImages
מאמוש שומעת? זה לא שחסרה לך סקסיות/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully