וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצב העל שילביש את מדונה ודנה אינטרנשיונל באירוויזיון

מעצב העל הצרפתי ז'אן פול גוטייה שאחראי לשמלת הנוצות האיקונית של דנה אינטרנשיונל עתיד לנחות בישראל לרגל האירוויזיון להלביש את הדיווה ואת מלכת הפופ שמגיעה להופעה מיוחדת - מדונה. כל הפרטים

מדונה מופיע בערב השנה החדשה בבר סטונוול. אינסטגרם, צילום מסך
מלכת הפופ מגיעה לישראל. מדונה/צילום מסך, אינסטגרם

מעצב העל הצרפתי ז'אן פול גוטייה שידוע בחיבתו הרבה לישראל, ינחת בתל אביב רגע לפני חצי הגמר של האירוויזיון מלווה בארבעה מאנשי הצוות המובחרים שלו, הכל בכדי להלביש את הכוכבת הגדולה של האירוע - מדונה. גוטייה דאג לשלל שמלות חדשות ומפתיעות, בהן יתהדרו לא רק מלכת הפופ הבינלאומית, אלא גם הכוכבת איתה הוא ביחסים מעולים עוד משמלת הנוצות האיקונית משנת 1998 - דנה אינטרנשיונל.

לעוד חדשות אופנתיות:
וידויה של שופוהוליק: בלייק לייבלי הייתה לובשת פוראבר 21 ומשקרת שזה וינטג'
צלילי המוסיקה הגרסה הסקסית: חולצות הפרחים החדשות

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

מדונה, ז'אן פול גוטייה. GettyImages
עושים את הרד קרפט של במט גאלה. מדונה וגוטייה/GettyImages

גוטייה בן ה-67 חבר למדונה לראשונה כשעיצב עבורה את הבגדים לסיבוב ההופעות Blond Ambition בניינטיז, כשמחוך השפיצים הפך לאחד הפיסים האיקונים של המעצב שתורגם לאחר מכן גם לסדרת בשמים שמצליחה עד היום. לאחרונה גם הלביש את הפופסטאר בטוטאל לוק שחור כשלראשה כתר מטורף לאירוע המט גאלה. כעת חשקה נפשה של הכוכבת כי המעצב ילביש אותה לבמה המכובדת של האירוויזיון בתל אביב ודאגה לו ולצוותו לחדרים סמוכים לחדרה במלון, הכל בכדי להקל על מדידות ופינישים אחרונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בסיבוב הקודם. גוטייה ודנה אינטרנשיונל/מערכת וואלה!, צילום מסך

השנייה שתתהדר בבגדי המעצב באירוויזיון היא דנה אינטרנשיונל, "המוזה שלי", כפי שטען גוטייה לא פעם. השניים הכירו בסטודיו בפריז לפני 21 שנים כשנבחרה הזמרת לייצג את ישראל באירוויזיון והוא עיצב עבורה שמלה שערורייתית. "גם היום עוברת בי צמרמורת של התרגשות כשאני נזכרת במפגש הראשון שלי איתו", מספרת אינטרנשיונל, "זו הייתה בעצם הפעם הראשונה שהרגשתי שמשהו קורה גם מחוץ לגבולות ישראל, רוב המעצבים סירבו לשתף איתי פעולה חוץ מדני מזרחי, גלית לוי, ויהודה דור שתפרו לי באהבה שמלות להופעות ואני חשבתי שזה השיא". את ההמשך כמובן שכולנו מכירים - ז'קט הנוצות, הניצחון והחברות הקרובה, שהביאה את גוטייה לבקר את דנה בישראל ולהזמין אותה לדגמן עבורו בשתי תצוגות.

דנה אינטרנשיונל אירוויזיון 1998. GettyImages
ז'קט הנוצות המפורסם. דנה זוכה באירוויזיון בשנת 98/GettyImages

"אני חושב שהז'קט הזה וחזיית החרטום של מדונה, הם שני הבגדים הכי מפורסמים שלי", סיפר גוטייה למגזין "את" בהפקת אופנה משגעת שתתפרסם בקרוב כשאינטרנשיונל עושה את עיר האורות בלוקים בעיצובו. לחצי הגמר הראשון תופיע דנה עם שיר מוכר בחידוש מפתיע ומרגש ובגמר תקבל את כל הזמרים בתחרות בוורסיה אינטרנשיונלית לשיר "תל-אביב" של עומר אדם.

דנה אינטרנשיונל, ז'אן פול גוטייה. צילום מגזין את, עופר מנחם,
במדידות בפריז. גוטייה ואינטרנשיונל/צילום מגזין את, עופר מנחם
דנה אינטרנשיונל, ז'אן פול גוטייה. צילום מגזין את, אלון שסטל,
מתוך הפקת האופנה למגזין "את". שיער: שגיא דהרי, איפור: איציק וקיל/צילום מגזין את, אלון שסטל

המחוך המדובר מסיבוב ההופעות Blond Ambition

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully