וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה יוצרים ביזנס שיק למופת: איוונקה טראמפ בחליפה משגעת

גל סלונימסקי

30.4.2019 / 14:37

אנחנו כבר רגילות לכך שבתו של נשיא ארה"ב, שמשמשת בתור יועצת בבית הלבן, מכניסה סטייל לישיבות אפרוריות, אבל הפעם היא התעלתה על עצמה. איוונקה טראמפ הגיעה לכנס בחליפה משגעת שבא לנו לאמץ, אבל מה ששיגע את הקהל היה הסממן היהודי שהיא ענדה

איוונקה טראמפ. רויטרס
רשמי מצד אחד, סטייליש מצד שני. איוונקה טראמפ/רויטרס

איזה מזל שיש את איוונקה טראמפ בפוליטיקה האמריקאית. אפשר להגיד הרבה דברים על הדרך שלה להיכנס לשם ועל המשפחה שלה באופן כללי, אבל על דבר אחד אי אפשר לערער - היא מכניסה הרבה אור וצבע לכנסים אפרוריים ומעונבים. בתו של נשיא ארצות הברית הגיעה לוועידה בלוס אנג'לס עם לוק רשמי מצד אחד, אבל סופר סטייליש מצד שני.

טראמפ (37), שתפקידה הרשמי הוא יועצת בבית הלבן, הגיעה מלווה בבעלה ג'ארד קושנר לבברלי הילס שם התקיימה ועידה של מכון מילקן בנושא כוח העבודה האמריקאי. איוונקה הייתה בין המשתתפות בפאנל לצד אנשים חשובים כמו מנכ"לית לוקהיד מרטין, מנכ"ל ויזה ומנכ"ל ארנסט אנד יאנג כשאת הפאנל הנחה מנכ"ל גוגל לשעבר אריק שמידט.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

איוונקה טראמפ. רויטרס
תגידו מה שתגידו, היא מכניסה אור לכל אירוע פוליטי שהיא מגיעה אליו/רויטרס

אבל בואו נודה באמת, מה שמעניין אותנו זה מה לבשה הבת הראשונה - איוונקה הגיעה לפאנל לבושה בחליפת שני חלקים בצבע תכלת עם חולצה לבנה מתחת וסטילטו בצבע שחור. ככה יוצרים ביזנס שיק למופת. שיערה הבלונדיני עוצב עם גלים עדינים בקצה והיא בחרה באיפור מעושן עדין. מה שהלהיב את הקהל היה החוט האדום שהיא קשרה על פרק כף ידה השמאלית, הסימן המוכר מהיהדות נגד עין הרע.

עוד באותו נושא

הבת הראשונה של הסטייל: איוונקה טראמפ מ-ד-ה-י-מ-ה

לכתבה המלאה
איוונקה טראמפ. רויטרס
אי אפשר להתעלם מהחוט האדום. איוונקה טראמפ/רויטרס

זו לא הפעם הראשונה שאיוונקה מקדמת את טרנד החליפות הצבעוניות ומכניסה קצת שיק לישיבות רציניות שקשורות לכלכלה ולכוח אדם באמריקה. ייאמר לזכותה של טראמפ שעד כה לא נרשמו פאשלות בבחירות האופנתיות שלה למפגשים מעונבים בבית הלבן או מחוצה לו, ואנחנו רק מחכות לעוד אאוטפיטים דומים כדי שנוכל לשאוב השראה ללוק המשרדי שלנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully