וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היא חוזרת! מייגן מרקל שבה מחופשת לידה

8.6.2019 / 18:19

חודש אחרי לידת בנה הבכור ארצ'י, הדוכסית מסאסקס חוזרת לחיים הציבוריים ואין טיימינג טוב יותר מאשר האירוע השנתי של קווין אליזבת'. אז לאיזה מותג שמרה מרקל אמונים ובאיזה לוק משגע בחרה קייט מידלטון? כל הפרטים על הרויאלס

מייגן מרקל. GettyImages
חופשה מהבייבי - מייגן מרקל חוזרת/GettyImages

מייגן מרקל שנמצאת בימים אלו בחופשת לידה, רשמה היום (ש') הופעה ציבורית נדירה במסגרת פסטיבל ה-trooping the colour השנתי שנחגג בממלכה הבריטית. כחודש עבר מאז הדוכסית ילדה את בנה הבכור ארצ'י, במהלכו נראתה רק פעם אחת באירוע ההטבלה של הנסיך, כך שזו בעצם התמונה השנייה אותה היא מספקת לקהל הסקרן שצמא לחזות בבת מלוכה לאחר לידה. כמי שויתרה על הנפנוף המסורתי מחוץ לבית היולדות, מרקל ממשיכה להציג לעולם גרסה אנושית לזו המושלמת של גיסתה קייט שישבה מולה הבוקר בכרכרה המלכותית, כשהיא עדיין עם משקל עודף מחודשי ההריון. לדוכסיות הצטרפו פרינס הארי וקמילה ויחד החבורה העליזה יצאה לסיבוב בתהלוכת ארועי היומולדת של המלכה אליזבת'.

נראה שבדיוק כמונו וכמו רוב הנשים בעולם, מרקל התרכזה בחודש הראשון שאחר הלידה בתינוק ולא בתכנית הרזיה ואימוני כושר קדחתניים. עם עיניים שלא ראו מספיק שעות שינה, מייגן עדיין מצליחה לשמור על מראה זוהר בטוטאל לוק כחול רויאל מבית ז'יבנשי שכולל שמלה בעלת מפתח צוואר סגור, עליונית בשרוול אוברסייז קצר וכובע תואם בעיצוב נואל סטויארט.

את הפדים לנזילות החלב היא אפסנה בתיק קלאץ' מעור כחול בתיפורי קווילט, גם הוא של ז'יבנשי (830 פאונד), אותו אחזה יחד עם כפפות באותו גוון בדיוק. כפות ידיה החשופות גילו טבעת חדשה ושלישית שצמודה לטבעת הנישואין שלה, והסברה ברשת שמדובר כנראה במתנה לכבוד לידת בנה הבכור. כזכור גם את שמלת הכלה שלה עיצבה קלייר וויט קלר תחת הלייבל ז'יבנשי ונראה שהרומן בין השתיים מניב לא מעט רגעים חשובים בחייה של מרקל בתור הדוכסית מסאסקס.

עוד באותו נושא

ביץ' סטול מיי לוק גרסת סבתוש: קייט מידלטון שואבת השראה מדוכסית בת 86

לכתבה המלאה

בשנה שעברה היא לקחה חלק לראשונה כחברת משפחת המלוכה בציון חגיגות יום ההולדת של המלכה ולבשה שמלה חושפת כתפיים בוורוד בהיר של קרולינה הררה. על פי הפרוטוקול הרשמי של חצי שנה חופשת לידה, הפעם היא לא הייתה חייבת להשתתף בארוע, אבל כשמדובר במלכה אף אחת לא לוקחת סיכונים. עיין ערך מידלטון שהתייצבה גם היא לפני שנה, כחודש לאחר לידת בנה השלישי לואי.

השנה היא בחרה בשמלה בגוון צהוב פסטלי מבית אלכסנדר מקווין, בית האופנה שהאחראי גם לשמלת הכלה שלה, והמסקנה שלנו היא שיש פה מסר ברור של כבוד גדול מצד הדוכסיות לחמה שלהן. את הכובע התואם עיצב עבורה פיליפ טרייסי וכמו מרקל גם קייט הלכה על שיער אסוף בתסרוקת נמוכה ואיפור במראה טבעי.

קייט מידלטון. GettyImages
צהובה וחייכנית. קייט מידלטון/GettyImages

כך הן חגגו בשנה שעברה

מייגן מרקל, המלכה אליזבת. GettyImages
משפחה אחת גדולה ומאושרת/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully