וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יס גירל: קייט מידלטון חושפת כתפיים ומשוויצה בפיגורה

הדוכסית מקיימברידג' הגיעה אמש לאירוע צדקה חשוב במיוחד, שברה ככל הנראה דרס קוד מלכותי, אבל סוף סוף השאירה את הלוקים האפרוריים בבית והפציעה במראה סינדרלה מדויק. ככה אנחנו אוהבות אותך

קייט מידלטון. GettyImages
שיק מלכותי. הדוכסית מקיימברידג' נוצצת/GettyImages

כמה היה מבאס אתכן אם הייתן בדרך לאירוע חשוב, בחרתן בשמלה לבנה חגיגית, בחוץ גשם זלעפות ומי לעזאזל ייגן על הפן שלכן מהאוטו ועד לפתח האיוונט? לדוכסית מקיימברידג' למשל? אין את הבעיות הללו. היא מגיעה במכונית יוקרה פלוס נהג ועוד משרת שדואג לפתוח את המטריה שחלילה לא ייהרס הוויבי המוברש ושנעלי הסינדרלה לא יתלכלו.

אמש (ד') נראתה קייט מידלטון (37) בשיאה, צעירה בחמש שנים לפחות (לא ברור מה שמו לה בבוקר בדגנים), כשהגיעה לאירוע צדקה במסעדה בלונדון. האירוע נערך במהלך שבוע המודעות להתמכרויות ואנשים שעברו גמילה מסמים היו האחראים על מנות השף שיצאו באותו הערב והוגשו לדוכסית. "אנשים רבים הסובלים מהתמכרויות לא מקבלים אפילו את מעט העזרה שהם זקוקים לה", אמרה הדוכסית, הפטרונית של הארגון משנת 2012.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קייט מידלטון. GettyImages
הצליח לך הפעם בענק - קייט בשמלה של ברברה קססולה/GettyImages

ולצד החשיבות בנושא, התרגשנו לראות את הדוכסית נוצצת בלוק נהדר שמזכיר שכשהיא רוצה - היא יכולה. שמלה לבנה חושפת כתפיים עם ריצ'רץ' מעודן באיזור החזה של ברברה קססולה, אחת המעצבות האהובות עליה, אותה לבשה כבר בשנת 2016 בעלות של 1,580 פאונד. השמלה נכון לשעה זו כבר סולד אאוט, כיאה לאפקט קייט, אך כמובן שהמותג משווק שמלה דומה מאוד בנט-א-פורטר, כרגע ב-40% הנחה בעלות של 858 פאונד. מציאה.

בגזרת האקססוריז שידרגה קייט עם נעלי סינדרלה של ג'ימי צ'ו ב-525 פאונד, עגילי חישוק עם אבני טופז ויהלומים ב-3,400 פאונד, תיק ערב כסוף וגם טבעת הספיר המשגעת שלה בלטה למרחקים.

עוד באותו נושא

סטייל אמריקאי ושיק מלכותי: מלניה ואיוונקה טראמפ פוגשות את קייט מידלטון

לכתבה המלאה
קייט מידלטון. GettyImages
לא ברור מה אכלת הבוקר, אבל את נראית צעירה בחמש שנים/GettyImages
קייט מידלטון. GettyImages
מזכירה לעולם את הטבעת האיקונית שלה/GettyImages
קייט מידלטון. GettyImages
הצבע בשיער עושה לך רק טוב. הדוכסית מתמנגלת/GettyImages
קייט מידלטון. GettyImages
בת מלוכה או מה? קייט מידלטון/GettyImages
קייט מידלטון. GettyImages
סינדרלה. נעליים של ג'ימי צ'ו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully