וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רק" 72 אלף דולר: ככה קים קרדשיאן הרשימה את דונלד טראמפ

גל סלונימסקי

16.6.2019 / 14:00

מלכת הטראש זנחה את האינסטגרם ותכניות הריאליטי כדי להגיע לבית הלבן לנאום בנושא רפורמה חוקתית שהיא מקדמת. אהבנו את הלוק שכלל חליפה מכובדת, פחות אהבנו את תג המחיר. ומה לבשה הבת הראשונה של הסטייל איוונקה טראמפ? ספוילר: גם היא לא חסכה בכסף

קים קרדשיאן הבית הלבן דונלד טראמפ. רויטרס
מציאות מוזרה, אבל למי אכפת? בואו נדבר על הבגדים. קים קרדשיאן ודונלד טראמפ בבית הלבן/רויטרס

לא בכל יום כוכבת הטראש הכי גדולה של אמריקה, שיש האומרים שהיא אפילו יותר משפיעה על התרבות מהנשיא טראמפ עצמו, מגיעה לבית הלבן לבושה בפאוור סוט למופת כדי לקדם רפורמה חוקתית בנושא המשפט הפלילי. כשזה קורה, אנחנו מרגישות כאילו היקום קורס אל תוך עצמו - אבל אז אנחנו זונחות את המשמעויות של המציאות הצינית הזו, ומתרכזות במה שלבשה קים קרדשיאן כשהגיעה לנאום בבית הלבן.

אז מה לובשים לפגישה עם נשיא ארצות הברית? קים, שכנראה התרגשה מאוד מהמעמד בו היא מדברת אל אנשים שלא צופים בריאליטי שלה ואולי אפילו לא עשו לה פולו באינסטגרם - התלבשה בהתאם. אז היא זנחה את הטייצים הצמודים והבגדים חשופים ובחרה בחליפה רשמית ומכובדת.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קים קרדשיאן הבית הלבן. splash
72 אלף דולר. מחיר הגיוני בסך הכל/splash

קים לא חסכה במזומנים בלוק הרשמי ולבשה חליפת שני חלקים בצבע ירוק עמוק של המותג Vetements שעלותה קצת יותר מ-2,000 דולר ומתחת גופיית בייסיק בצבע ניוד. מילא זה, היא הוסיפה ללוק תיק הרמס קטן שמחירו כמעט 70 אלף דולר. היא הוסיפה סטילטו בצבע תואם, שמרה על קארה חלק והקפידה על איפור נקי ומינימליסטי. המחיר של הלוק אולי גרם לנו להרים גבה, אבל על התוצאה אי אפשר להתווכח. במילה אחת - וואו. במשפט שלם - אנחנו רוצות עוד כזה, תודה.

עוד באותו נושא

אפס טעויות: איוונקה טראמפ נהדרת בשמלה של אוסקר דה לה רנטה

לכתבה המלאה
קים קרדשיאן הבית הלבן איוונקה טראמפ. AP
גם איוונקה טראמפ לא חסכה/AP

הבית הלבן לא שלם בלי נוכחות של היועצת איוונקה טראמפ, שמצליחה להכניס אור וצבע לכל אירוע מעונב ואפרורי אליו היא מגיעה. אז נכון שהפעם קים לגמרי גנבה את ההצגה, אבל אי אפשר להתעלם גם מהבת הראשונה של הסטייל. איוונקה הגיעה ליום ארוך בבית הלבן לבושה בחליפת אוברול אפורה של מקס מארה. חליפת שבע שמיניות ברגליים עם מחשוף וי עדין וכתפיים מודגשות. להשלמת הלוק היא הוסיפה עקבי סטילטו בצבע שחור ותיק תואם. גם היא לא חסכה בעלויות לכבוד היום המרגש שבו תפגוש בעבודה את קים קיי - ועל החליפה היא גיהצה לא פחות מ-1,590 דולר.

קים קרדשיאן הבית הלבן איוונקה טראמפ דונלד טראמפ. AP
העשירון העליון. איוונקה וקים/AP
קים קרדשיאן הבית הלבן איוונקה טראמפ. splash
עובדת בבית הלבן, חולמת על מותג האופנה שלה. איוונקה טראמפ באוברול של מקס מארה/splash
קים קרדשיאן הבית הלבן איוונקה טראמפ. AP
אתן בסטיז עכשיו?/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully