וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרימי, זה טוב לך: התעלפנו על ה'זנב סוס' של גל גדות

הייצוג הכי חם שלנו בהוליווד הגיעה להגיש לסנדרה בולוק פרס בטקס פרסי הקולנוע של Mtv וגנבה את ההצגה עם קוקו מתוח ומדויק בהשראת אריאנה גרנדה. כל הפרטים על הלוק והגלאם של וונדר וומן

גל גדות. GettyImages
מושלמת נקודה קום. גל גדות בטקס Mtv/GettyImages

נראה כי יש משהו מאוד נכון בהתנהלות התקשורתית של גל גדות. יש אינספור שטיחים אדומים ואירועים מתוקשרים להגיע אליהם, ולרוב כוכב שנמצא בשנים הראשונות לקריירה נוטה להגיע לכל אירוע מונפץ ואף להמאיס עצמו על הקהל. וונדר וומן לעומת זאת מצליחה לשמור על מינון מדויק בו היא מגיעה רק (!) לאירועים נחשבים כשהיא מנצלת כל סיטואציה להנגיש עצמה לקהל ולפזר את קסמה בין הסלבריטאים האורחים.

והנה, אתמול בערב כיבדה גדות בנוכחותה כשהגיעה להגיש פרס בטקס פרסי Mtv לסרטים של Bird Box לשחקנית המוערכת סנדרה בולוק, באאוטפיט שכל כך עשה לנו את זה ותסרוקת סטייל 'זנב סוס' בהשראת אריאנה גרנדה.

לעוד חדשות אופנתיות:
קורין גדעון ובעלה חילי מקרצפים ביחד ונהנים
השראות לחופשה: לאמץ את הלוקים של הפאשניסטות המצליחות בעולם

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

גל גדות. GettyImages
סופרסטאר. גדות משתעשעת עם המעריצים/GettyImages

גדות הנהדרת הגיעה בחליפה בגוון כחול נייבי של אלכסנדר מקווין היישר ממסלול סתיו-חורף 2019. הווסט כלל כתפיות שמעט העצימו את איזור הכתפיים, וי עמוק עם דש עשוי סאטן וא-סימטריות בחלק התחתון שהעבירה תחושה של חצי בלייזר חצי שמלה, מוש-לם. מכנסי הטוקסידו בגזרת פדלפון נגמרו בדיוק במקום הנכון ואליהם צורפו סנדלים עם עקב מעודן. בגזרת האקססוריז בחרה הסטייליסטית הצמודה אליזבת סטיוארט מספר שרשראות באורכים שונים, צמידי חוטים ומה נגיד על הקוקו המתוח? אריאנה גרנדה מעולם לא הייתה כל כך גאה.

עוד באותו נושא

יש יותר מהפנטת ממנה? גל גדות בפרונט רואו של ז'יבנשי בפריז

לכתבה המלאה
גל גדות. GettyImages
הלוק - אלכסנדר מקווין קולקציית סתיו-חורף 2019/GettyImages

תוספות השיער שחביבות על לא מעט מהכוכבות ביניהן קיילי ג'נר, קים קרדשיאן, ניקי מינאג' ועוד הן לחלוטין לא משהו שהיינו מצפות מגדות שמקפידה לשמור על מראה טבעי ככל האפשר. אנחנו מאוד מחבבות את הכוכבת בפן ווייבי מעודן, פחות מסמפטות את האסופים הלא מחמיאים שחירבו לה לא מעט לוקים בעבר, אבל אי אפשר להתכחש לעובדה שהבחירה השובבה הקפיצה את המראה מאמש למקום אחר והבאלנס הנכון הגיע באיפור מבית רבלון עם אייליינר כחול ועדין ושפתיים בצבע ניוד. שנזכה לעוד הרבה רגעים כאלה.

גל גדות. GettyImages
שרשראות באורכים שונים למראה רוקנרול/GettyImages
גל גדות. GettyImages
אריאנה גרנדה מודה לך על המחווה. גל גדות והתוספות/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully