וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוציאה לנו את העיניים: אשלי גרהאם בחופשה לוהטת באיטליה

28.7.2019 / 12:32

דוגמנית הפלאס סייז מצליחה למגנט אותנו לאינסטגרם עם חופשה פוטוגנית לצד בעלה באיטליה. זו לא רק הרומנטיקה, אלא שורה של בגדי ים מלאי סטייל וכשגרהאם לובשת אותם - תהיו בטוחים שהתוצאה משובחת במיוחד

אשלי גרהאם איטליה. אינסטגרם, צילום מסך
מוציאה לנו את העיניים. אשלי גרהאם בבגד ים רטרו על יאכטה באיטליה/צילום מסך, אינסטגרם

אם לא מספיק שפיד האינסטגרם שלנו מלא בחופשות קיץ פוטוגניות של כל החברים שלנו ושל כל כוכבי העל באשר הם, עכשיו תוכלו להוסיף לזה גם את מלכת בגדי הים הכי סקסית שיש - אשלי גרהאם, שיודעת ללבוש בדיוק את כל מה שנכון לעונה ולהוציא לנו את העיניים. דוגמנית הפלאס סייז המצליחה בת ה-31 מבלה בימים אלו עם בעלה, ג'סטין ארווין, בחופשה צבעונית באיטליה, ועד כה זכינו לראות עליה ארבעה בגדי ים. עם זאת, כמו שראינו בחופשה של קיילי ג'נר שמילאה את המזוודה רק בבגדי ים, לא מן הנמנע שגם במקרה הזה צפויים לנו עוד כמה פיסים על הדוגמנית שעדיין לא ראינו.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

בגד הים הראשון שתפס לנו את העין היה פיס שלם בצבע סגול לילך עם חגורה מובנית בכתום-לבן בסגנון רטרו שלבשה גרהאם כשבילתה עם בעלה על יאכטה בקאפרי. בגד הים של המותג Swimsuits For All שייך לחברתה גבי פרש, שמחזיקה בשורה של מותגים נוספים של אופנה והלבשה תחתונה. בימים אלו משתפות השתיים פעולה עם קולקציית בגדי ים בעיצובה של גרהאם למותג פרש, הכיתוב לתמונה הלוהטת: "אובססיבית לבגד הים הזה של גבי פרש", ופרש מצדה לא נשארה חייבת והגיבה לה: "ואני אובססיבית לבגד הים הזה עלייך". אם חשקה נפשכן בבגד הים שלובשת גרהאם, הבשורות הטובות הן שהוא מגיע בטווח רחב של מידות והמחיר נגיש במיוחד - רק 45 דולר.

עוד באותו נושא

אשלי גרהאם משיקה ליין הלבשה תחתונה ומצטלמת בלנז'רי

לכתבה המלאה

חוץ מבגד הים הסגול, גרהאם פינקה בתמונות נוספות שלה ושל הבעל על היאכטה בבגד ים שחור שלם ועוד ביקיני שחור עם שמלת חוף בצבע ניאוני של נורמה קמאלי ומשקפי שמש מגניבים של ג'נטל מונסטר. עוד לוק של גרהאם הוא בגד ים שלם בצבע לבן (פריט הכרחי לקיץ) אליו היא הוסיפה משקפי שמש עם מסגרת לבנה תואמת. לכל הלוקים צירפה הדוגמנית אוסף שרשראות זהובות, הטרנד הכי חם העונה - וגם אנחנו כבר הראינו לכן איך עושים אותו נכון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully