וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

או-לה-לה: ביונסה השתוללה עם השמלה, אבל חכו שתראו את השוז

קווין בי הגיעה למסיבת יום הולדת בקונספט הסרט 'גטסבי הגדול' ולא חסכה בלוק מושקע לאירוע. שמלת תחרה עם שסע עמוק, מחשוף נדיב בשייפ לב ונעליים שהיינו משקשקות שיתלכלכו לנו ברחובות ניו יורק

אחרי תקופת צינון ארוכה המלכה הבלתי מעורערת של עולם המוזיקה ביונסה חוזרת לכותרות, הכל כמובן בתזמון קלאסי של יציאת הסרט החדש של "מלך האריות" בו היא משתתפת. אחרי מפגש פסגה לפני כשבועיים עם הדוכסית מסאסקס, בו נראתה ביונסה בשמלה צהובה א-סימטרית עם שסע מטורף של המעצב קונג טרי, החליטה להמשיך הכוכבת בקו הצבעוני ושלשום הגיעה למסיבת יום הולדת בניו יורק בשמלת ערב בצבע בורדו עמוק, עמוסה תחרות עם מחשוף נדיב ושסע לא רגיל.

לעוד חדשות אופנתיות:
מוציאה לנו את העיניים: אשלי גרהאם בחופשה לוהטת באיטליה
עם תסרוקת חדשה ומפתיעה: איוונקה טראמפ לא צריכה צבעים כדי לבלוט

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

הדיווה כיבדה בנוכחותה והגיעה ליום הולדתה ה-21 של אחייניתו של ג'יי זי במסיבה שכולה בקונספט הסרט האיקוני 'גטסבי הגדול'. כזכור, הסרט בכיכובו של ליאונרדו דיקפריו זכה להצלחה מסחררת לא רק בשל הליהוק המשובח, אלא הרבה בגלל עבודת התלבושות המופלאה שהצליחה להביא את השיק המשובח של שנות ה-20.

קווין בי בחרה בשמלת תחרה של של המעצב וולטר מנדז שאחראי על לא מעט לוקים פומפוזיים של הדיווה בעבר ואף של ג'ניפר לופז ומריה קארי, חובבות הנצנצים. עלות השמלה, באיזור 3,500$ והיא בעלת כתף אחת, מחשוף לב ושסע מטורף ברגל שמאל. ללוק היא צירפה צמיד קולומביאני עם אבני אמרלד של מעצבת התכשיטים החביבה על הסלבס, לוריין שוורץ, אותו תכשיט שענדה כשהכריזה על ההריון הראשון שלה עם בלו אייבי בטקס ה-Vma בשנת 2011. מקוות שאת רומזת לנו משהו.

עוד בוואלה!

פסגת הדיוות: ביונסה ומייגן מרקל סוף סוף נפגשות

לכתבה המלאה
ביונסה. splash
קווין בי עושה גטסבי הגדול. שמלה של וולטר מנדז/splash
ביונסה. splash
זהירות על השוז! ביונסה/splash

לשמלה הסקסית, שרלוונטית רק באירועים מסוג כזה או כתחפושת מושקעת לפורים, צירפה ביונסה עוד צעיף ארוך עשוי בד אורגנזה אותו החזיקה בנונשלנט. ואם הלוק המוגזם עדיין לא סובב לכם את הראש, הנעליים של ג'ימי צ'ו יעשו את העבודה. סנדלי ויולה גם כן בגוון בורדו עמוק משובצות כולן אבנים קטנות כשבחלק הקדמי נוצות בשווי 1,495 אירו. הגבר שלצידה ג'יי זי הגיע בבלייזר לבן ועניבת פפיון שחורה, לוק גטסבי פר אקסלנס, הכל מבית טום פורד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully