וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניאון, מנומר, סיכות ראש ואנדר-בוב: ג'יג'י ובלה חדיד כובשות את מיקונוס

30.7.2019 / 13:29

שתי הטופמודלס הגיעו לאי היווני כדי לחגוג יום הולדת לאחותן למחצה, אבל ניצלו את השהות שם לטובת חופשה פוטוגנית עם ים, שמש וערימות של ביקיני. הנה כל בגדי הים שראינו שם וכל הטרנדים החמים שזיהינו במזוודות של השתיים

חוגגים יום הולדת 34 לאחות אלנה חדיד

מיקונוס ידעה לא מעט כוכבים בינלאומיים בשנים האחרונות, אבל נראה שהשנה הגיע רגע השיא שלה - כאשר האחיות ג'יג'י ובלה חדיד הגיעו לבקר. שתי הטופמודלס טסו כל הדרך מארצות הברית לאי היווני רק כדי לחגוג לאחותן הגדולה למחצה, אלנה, יום הולדת 34. אחרי שהסתיימו החגיגות והמסיבות, שכללו לא מעט ישראלים הודות לזוגיות של אלנה עם הישראלי אלעד עידן, התפנו האחיות לנופש פוטוגני עם המון בגדי ים צבעוניים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

בגד הים הראשון שפתח את החופשה במיקונוס הוא ביקיני כתום ניאון של דניאל גואיזיו שלבשה ג'יג'י בת ה-24, שעולה בסך הכל 300 שקלים ועדיין זמין לרכישה באתר. באותו הזמן לבשה בלה בגד ים שלם של לואיזה בלו בצבעים טרופיים של כחול, ירוק, צהוב ושחור עם חיתוכים סקסיים באזור הבטן והחזה וטבעות כסופות שמחברות את הבד ומחירו 375 דולר. אבל מילא זה, על בגד הים היא הניחה שרשרת בטן של Jacquie Aiche, שמחירה המוערך הוא 11 אלף דולר. בקטנה. בגדי הים הראשונים איתם פתחו האחיות את החופשה הם שיקוף של המגמות הבולטות בחוף - גזרות מיוחדות וצבעוניות עזה.

עוד בוואלה!

בויפרנד ישראלי וים של סטייל: אחותן הגדולה של ג'יג'י ובלה חדיד

לכתבה המלאה

ובכן, כבר הוכחנו לעצמנו שלחופשת קיץ לא נוסעים רק עם בגד ים אחד, וכדאי ורצוי לארוז קולקציה, ממש כמו שעשו אשלי גרהאם או קיילי ג'נר בחופשות הקיץ הפוטוגניות שלהן. יום אחרי שלבשה את הביקיני הזוהר, עברה ג'יג'י לביקיני סטרפלס שחור מנוקד בעיצובה של דבון ווינדזור, דוגמנית ויקטוריה'ס סיקרט שמחזיקה במותג בגדי ים בעיצובה. הביקיני הזה גם כן זמין לרכישה, כשהחלק התחתון יעלה לכם 70 דולר, והעליון 80, לא נורא בכלל. באותו הזמן גם בלה השוויצה בעוד ביקיני שארזה במזוודה, כשהפעם מדובר בשני חלקים בצבע לבן עם פרינט פרחוני של המותג Love & Lemons. כל חלק עולה 100 דולר.

בגד הים השלישי שלבשו האחיות הוא על טהרת החום. בלה (22) בחרה בביקיני חלק ואחותה הגדולה ג'יג'י הלכה על פרינט מנומר עם אנדר-בוב סקסי וכובע של לואי ויטון. בכך היא משגרת לעולם מסר - אם אין לכן בגד ים עם פרינט חייתי ואנדר-בוב חצוף, אתן לגמרי לא מבינות מה הולך עכשיו בחוף הים והגיע הזמן להתעדכן. בלה העדיפה לאסוף את השיער לשתי צמות ולהוסיף סיכות צד טרנדיות. גם היא התאבזרה אצל לואי ויטון לפני הנסיעה, ולקחה איתה לחוף תיק קטן בצבע צהוב חרדלי של בית האופנה. שתיהן העמיסו שרשראות על הצוואר, כמו שתי קוראות קשובות של וואלה! אופנה.

נראה שהרבה זמן לא בילו האחיות ביחד. תמונות הפפראצי שלהן מחוף הים חושפות קשר משפחתי קרוב שהוא כנראה תוצר של געגועים נוכח העובדה שכל אחת מהן עובדת הרבה מסביב לעולם. השתיים בילו על החוף, בנו ארמונות בחול, השתובבו במים, השתזפו וקשקשו עם הצלע השלישית שהצטרפה, האיט גירל הצרפתייה פאני בורד דונון, שהיא הבסטי הנוכחית של בלה.

ג'יג'י חדיד מיקונוס. אינסטגרם סטורי, צילום מסך
לא יוצאים מהבית בלי כובע של לואי ויטון/צילום מסך, אינסטגרם סטורי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully