וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוגגים למורדת: כל הפעמים שמייגן מרקל הפרה את קוד הלבוש המלכותי

לכבוד יום הולדתה ה-38 של הדוכסית מסאסקס שחל היום, החלטנו להיזכר בכל הפעמים שהיא שברה את המוסכמות עם סטייל יוצא דופן ודעתנות עוצמתית. אין ספק שאנחנו מאוד שמחים על משב הרוח הרענן שנכנס לארמון המשמים ולכל הלוקים שבאו איתו

מייגן מרקל מלך האריות לונדון. GettyImages
מזל טוב! מייגן מרקל/GettyImages

מייגן מרקל, שחוגגת היום יום הולדת 38, הכניסה משב רוח רענן לבית המלוכה בבריטניה. לא שהיינו מצפות מהנסיך הארי, שגם לו יש עבר של פרובוקציות, לבחור מישהי משעממת, אבל מרקל היא בהחלטה תוספת בלתי צפויה ומשמחת לארמון המשמים. מהרגע הראשון שבו מערכת היחסים ביניהם נחשפה, מרקל התנהגה אחרת ממה שמצופה מדוכסית לעתיד - עם כתבת שער מקיפה וחושפנית במגזין מארי קלייר, היסטוריה של גירושים, סצנות רומנטיות על המסך הקטן והופעות פומביות שכוללות ג'ינס קרעים קזו'אלי.

אבל הזמן עבר, מרקל קצת התיישרה, זנחה את קריירת המשחק - וגם כשהציעו לה סכומי עתק לטובת פרק בודד בסדרה בכיכובה "סוטס", היא סירבה. היא נטשה את המשפחה, את ארצות הברית ואת הדעתנות ועברה להתגורר בארמון בניסיון להתיישר לפי החוקים. ועדיין, אחת לכמה זמן הבליחה לה איזו הפרה בוטה של הפרוטוקול המלכותי. בין אם בכוונה ובין אם לא, מרקל מהר מאוד זכתה לכינוי "המורדת", ועד היום היא מתקשה להיפרד ממנו. אם נהיה כנות, אנחנו מאוד בעד שבירת המוסכמות. כי אין כמו קצת דרמה ובסופו של דבר, חוקים נועדו כדי להפר אותם. לכבוד יום ההולדת של הדוכסית מסאסקס שחל היום, החלטנו להיזכר בפעמים שהיא הפרה מוסכמות באמצעות הסטייל הייחודי שלה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

לובשת דיור להטבלה של ארצ'י

באירועים רשמיים של הארמון, נהוג ללבוש אופנה מקומית. קחו לדוגמה את קייט מידלטון, שלבשה את בית האופנה החביב עליה מקווין לכל שלוש ההטבלות של ילדיה. אבל מרקל מעדיפה לפרגן לנשים מעצבות ולאו דווקא לבריטיות. אז היא בחרה באאוטפיט של בית האופנה הצרפתי דיור, בהובלתה של מריה גרציה קיורי האיטלקית, להטבלה של ארצ'י.

משוויצה בלק שחור בטקס פרסי האופנה הבריטי

מרקל נבחרה להגיש את הפרס וכשהיא עלתה לבמה, למרבה ההפתעה, הציפורניים שלה היו צבועות בשחור. אלא שנשות המלוכה יודעות שהחוק מחייב - לק בצבע טבעי הוא היחיד שמותר. אז מה בעצם ההבדל בין הארמון לבין הטירונות של צה"ל?

מייגן מרקל. GettyImages
ידעת שאת בעצם מגיעה לטירונות בצה"ל? מייגן מרקל והלק השחור/GettyImages

גרביונים, רבותיי

מרקל הצטרפה לבעלה הנסיך למופע צדקה בתיאטרון בלונדון והגיעה לבושה בשמלת מיני - עם רגליים חשופות. הפרוטוקול המלכותי מחייב נשים ללבוש גרביונים בכל פעם שהן לובשות שמלה או חצאית, גם אם מדובר באמצע אוגוסט, כמו במקרה המדובר. הרגליים החשופות של הדוכסית הטרייה הרעידו את הממלכה, אבל הנה - עברה שנה וכולם בסדר. פעם נוספת שהיא בחרה להשוויץ ברגליים ולוותר על גרביונים היתה כשהיא יצאה לבשר לעולם על האירוסים עם הארי. כבר אז היינו צריכים להבין שהולך להיות מעניין.

מייגן מרקל הנסיך הארי מופע צדקה לונדון אוגוסט 2018. GettyImages
הרגליים החשופות של הדוכסית הרעידו את הממלכה/GettyImages
הנסיך הארי, מייגן מרקל. GettyImages
כבר אז היינו צריכות להבין מה עתיד לקרות עם כניסתה של מרקל לארמון. מייגן בלי גרביונים/GettyImages

לובשת שמלת כלה של בית אופנה צרפתי

כאמור, מייגן מרקל מעדיפה לפרגן למעצבות נשים ולאו דווקא לאופנה בריטית. כך, היא בחרה בחתונה שלה שמלת כלה של בית האופנה הצרפתי ז'יבנשי. אז נכון, יש נסיבות מקלות - מי שעומדת בראש בית האופנה היא קלייר וויט קלר הבריטית, ולפי הדיווחים המלכה אישרה את השמלה, אבל עדיין מדובר בתקדים.

מייגן מרקל הנסיך הארי החתונה המלכותית בריטניה חתונה. רויטרס
גם האישור של המלכה לא עזר. מייגן מרקל בשמלת כלה של ז'יבנשי/רויטרס

מורידה את הנעליים בטיול באוסטרליה

כל בת מלוכה יודעת - הנעליים שלך אמורות להישאר עלייך, לא משנה מה. אבל את מרקל זה פשוט לא מעניין. בעודה מטיילת על חוף הים באוסטרליה באוקטובר בשנה שעברה, היא החליטה שהכי נכון לה זה להרגיש את החול. קייט או דיאנה לעומתה, ביקרו בחופי ים ולא חלצו נעליים, אבל מרקל כאן כדי לשבור את החוקים.

מייגן מרקל אוסטרליה אוקטובר 2018. GettyImages
זה לא מה שדוכסית אמורה לעשות/GettyImages

חושפת כתפיים במצעד מלכותי

זמן קצר אחרי החתונה עם הנסיך הארי, הצטרפה מרקל למצעד לכבוד יום ההולדת של המלכה אליזבת והחליטה ללבוש שמלת אוף שולדרס. לנו כמובן אין עם זה בעיה, שכן מדובר בבגד טרנדי ונוטף שיק - אבל המלכה כנראה פחות אהבה את הכתפיים החשופות של הדוכסית הטרייה.

מייגן מרקל בשמלה של קרולינה הררה בחגיגות יום הולדת 92 למלכה אליזבת. GettyImages
מה הבעיה? זה סופר טרנדי. מרקל חושפת כתפיים/GettyImages

התסרוקת שהפכה לסימן היכר

בהופעות הפומביות שקדמו לנישואים, מרקל אספה את שיערה ברישול בצורה שהפכה להיות מאוד מזוהה עמה. אלא שעיתונאים בריטים זעמו - התסרוקת המבולגנת היא הפרה של הקוד המלכותי שמחייב שיער מסודר ועשוי היטב. זה היה הרגע שבו הבנו שהגיעה מישהי אנושית לארמון, והערכנו את זה מאוד.

מייגן מרקל, הנסיך הארי. GettyImages
מרושלת ואנחנו אוהבים את זה/GettyImages

ג'ינס קרעים

מדובר בפריט אופנה סופר שיקי ונוח שמרקל אוהבת ללבוש עוד מהימים שהיא הייתה פשוטת עם. אלא שברגע שהיא פצחה במערכת יחסים עם נסיך, היא הייתה צריכה להיפטר מהדנים ולהתחיל ללבוש בגדים קצת יותר רשמיים. אבל יש רצוי ויש מצוי ומרקל ממש לא מיהרה להיפרד מהג'ינס והמשיכה ללבוש אותו גם בתחילת מערכת היחסים עם הארי וגם אחרי הנישואים.

מייגן מרקל והנסיך הארי במשחק טניס נכים, טורונטו, 25.9.17. splash
חולה על הדנים. בתקופה שמייגן והארי היו רק בני זוג/splash

נושאת את התיק בהצלב

הממלכה כנראה לעולם לא תשכח את פברואר 2018, אז יצאה הדוכסית לעתיד להמון הבריטי עם תיק בהצלב. אם תסתכלו על נשות הארמון, כולן כמעט אוחזות בתיקי קלאץ' כשהן יוצאות לאירועים פומביים, פרט למלכה עצמה שתמיד אוחזת תיק בידה - והוא גם הדרך שלה לתקשר עם המשרתים שלה. תיק בהצלב מעולם לא נראה על בת מלוכה, עד שהגיעה מרקל והפרה את הקוד. היא מצדה נהנתה מידיים חופשיות כדי לחבק את הקהל ולאסוף מתנות, אבל זה ממש לא מה שאמורה בת מלוכה לעשות, לפי הפרוטוקולים לפחות.

מייגן מרקל. GettyImages
איפה הקלאץ'?/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully