וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם לא מבינים מה מצפה לכם: המלתחה החדשה של בוורלי הילס 90210

6.8.2019 / 6:31

ברביעי הקרוב תחזור התכנית שעיצבה את נוף ילדותנו. השחקניות שהיו הפאשניסטות הכי נכונות בזמנן, הרומנים שהרטיטו את ליבנו והחיים הנוצצים בשכונה הכי יוקרתית באל איי. בוורלי הילס שבה למסך וכך יראה הסטייל החדש של הכוכבים

בוורלי הילס 90210. טריילר רשמי, צילום מסך
מרגישות בחסרונו של לוק פרי. המלתחה החדשה של בוורלי הילס 90210/צילום מסך, טריילר רשמי

במבט לאחור קל מאוד להבין מדוע סדרת הניינטיז המיתולוגית "בוורלי הילס 90210" נחשבת עד היום לדרמת הנעורים האהובה ביותר אי פעם. מהרגע שעלתה לאוויר באוקטובר 1990 היה ברור שמישהו שם הצליח לאגד בצורה מדויקת להפליא את סך הפנטזיות של דור ה-y לכדי מכנה משותף חוצה יבשות. חלק ניכר בסיפור ההצלחה של בוורלי, מעבר לעלילה הדרמטית, הכסף והאינטריגות, נעוץ בקאסט ובאפיון הדמויות המצוין שסיפק הזדמנות כמעט לכל טינאייג'ר או טינאייג'רית למצוא את עצמם במסך. ובעידן הפרה-היסטורי של 'מה זה לעזאזל אינטרנט ומי בכלל דימיין משהו כמו האינסטגרם', ההמתנה לפרק החדש בכל שבוע כללה בגאון את הציפייה להיחשף לטרנדים החמים מאמריקה.

לעוד חדשות אופנתיות:
חוגגים למורדת: כל הפעמים שמייגן מרקל הפרה את קוד הלבוש המלכותי
שמיימית: הכירו את הטרנסג'נדרית הראשונה שתדגמן לויקטוריה'ס סיקרט

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

שאנון דוהרטי, טורי ספלינג. אינסטגרם רשמי טורי ספלינג, צילום מסך
היה היה פעם. הליידיז של 90210/צילום מסך, אינסטגרם רשמי טורי ספלינג

לבני העשרה/עשרים המקומיים בתחילת שנות ה-90 לא היו יותר מידיי אופציות בלתי תלויות להיתקל באופנה עדכנית לבני גילם, כזו שלרוב אינה מצולמת במגזינים הבינלאומיים. כך יצא שהשחקניות הראשיות שאנון דוהרטי, טורי ספלינג וג'ני גארת' גילמו במקביל כל אחת תפקיד נוסף ולא פחות מרכזי במשוואת הפופולריות של הסדרה והוא מה שנקרא היום 'פאשניסטות' או 'משפיעניות רשת'. ברנדה וולש (שאנון דוהרטי) הייתה הצלע דלת התקציב שנתנה השראה לסטייל אדג'י יצירתי שמערבב וינטג' עם בגדי גברים, ילדת השמנת העשירה דונה מרטין (טורי ספלינג) הציגה את החלום לאלו שהתרגשו מסטים של מעצבי-על והפכה בסוף למעצבת אופנה בעצמה, וקלי טיילור (ג'ני גארת') נכנסה בקלילות לתקן הפצצה הבלונדינית עם היד על הדופק שמשלבת יחד פריטים מכל הז'אנרים הנכונים.

עוד בוואלה!

ממרלין מונרו ועד פמלה אנדרסון: בגדי הים שהפכו להשראה

לכתבה המלאה
בוורלי הילס 90210, BH90210. יח"צ,
שמורים היטב. התכנית הכי מדוברת חוזרת ואנחנו בהתרגשות שיא/יח"צ

השבוע, אחרי מסע יח"צ מסקרן וכמעט 20 שנים של געגועים, בוורלי חוזרת למסך עם ריקאפ בן 6 פרקים בהם השחקנים מגלמים מעין גרסה מתוסרטת ומוגזמת של עצמם במפגש לצורך צילום הסדרה מחדש. לטובת עדכון אגף הטוטאל-לוקים של צוות השחקנים, רגע לאחר אישור הפיילוט נשכרה הסטייליסטית ההוליוודית מנדי ליין (שקרים קטנים גדולים) שקיבלה על עצמה משימה לא פשוטה. "הנה הדבר המפחיד", סיפרה לאתר פאשניסטה על האתגר לסגנן שחקן שמשחק את עצמו האמיתי בחיים (לכאורה) "אני למעשה מלבישה את הבן אדם. הם הכי נחמדים שאפשר, אבל כשזה לא מתאים הם מסתכלים על הפריט ואומרים: 'בחיים לא הייתי לובש את זה', והם בסופו של דבר המומחים לגבי עצמם".

בוורלי הילס גרסת 2019

כלומר אם בעבודה על סדרה כמו "שקרים קטנים גדולים" מנדי עבדה לפי אפיון דמות, בצילומים של ארוע כזה נכנס גם הטעם והרצון האישי של כל אחד מצוות השחקנים. "ג'ני (47) לובשת פיסים מתוחכמים, גבוהים ומהממים בסגנון מקצועי" שנתנו לליין השראה להרכיב עבורה מלתחה נקייה בקווים אלגנטיים אבל בלי צווארונים שמוסיפים "לוק עיסקי מידי". ההייליטים כוללים שמלת מעטפת בכחול כהה ודפוס מנומר של Cushnie et ochs, מכנסיים בגזרה סופר גבוהה של ויקטוריה בקהאם ופריטים מהקולקציה של ברנדון מקסוול.

ג'ני גארת'

במקרה של טורי ספלינג (46) הקהל כבר נחשף לאופן בו היא מתלבשת באדיבות שתי תוכניות הריאליטי הרדודות בהן הסכימה לחשוף את חייה: "טורי האמיתית" ו"טורי&דין". אצלה המיקוד התרחש סביב מיקס של מעצבי על כמו דולצ'ה וגבאנה, ג'ימי צ'ו ואלכסנדר מקווין עם בגדי וינטג' (שמלה של ז'יבנשי מהסבנטיז) ופריטים מרשתות אופנה זולות שעולים 15$ בהתאם למי שגדלה עם כפית מיהלומים והתדרדרה לסטטוס של פושטת רגל. "היא מאוד רנדומלית, אנשים יתהו לא פעם 'מה למען השם היא לובשת?" מסכמת ליין.

טורי ספלינג

לגבי שאנון דוהרטי (48) שזכורה כטראבל מייקרית של החבורה עוד מהניינטיז, העניינים היו כמובן חייבים להסתבך. מסתבר שאחרי שמנדי ליין זרקה הערה לא במקום בנוגע לגוף של האחרונה, דוהרטי תפסה פיקוד על הגרדרובה איתה הצטלמה כשלפחות חצי ממנה הושאלה מהארון הפרטי שלה. ליין סייעה לה בעיקר במקומות בהם הרוקנרול מהבית היה זקוק לחיזוק שיעשה את השיפט מהחיים האמיתיים למסך. בסופו של דבר המלבישה משחררת את הקרדיט לשחקנית ומסכמת שיצא "רונקרול מושלם", אבל לא שוכחת לציין שהיו לא מעט רגעים במהלך הדרך בהם תהתה "אם מחר תהיה לי עבודה".

שאנון דוהרטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully