וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוהטת: דוגמנית העבר הדנית חוגגת 50 בבגד ים

19.8.2019 / 6:47

מלאכית ויקטוריה'ס סיקרט במיל' הלנה כריסטנסן הצטלמה להפקת אופנה של מגזין הארפר'ס בזאר וניצלה את ההזדמנות לקדם מותג בגדי ים שהיא שותפה לו. השנה היא חגגה יום הולדת 50 וסיפרה: "לדעתי אדגמן עד גיל 80"

הלנה כריסטנסן הפקת אופנה הארפר'ס בזאר. ALEXI LUBOMIRSKI, הארפר'ס בזאר, אתר רשמי
גיל זה רק מספר. הלנה כריסטנסן בצילומים להארפר'ס בזאר עם בגד ים של Staerk & Christensen/אתר רשמי, ALEXI LUBOMIRSKI, הארפר'ס בזאר

רק לפני כמה שבועות התפעלנו מהגוף החטוב של ג'ניפר לופז שחגגה 50, והנה מצטרפת אליה מישהי נוספת שמוכיחה לנו שגיל זה רק מספר. דוגמנית העל הדנית הלנה כריסטנסן הצטלמה להפקת אופנה בגיליון ספטמבר של מגזין הארפר'ס בזאר האמריקאי עם בגדי ים בעיצובה והוכיחה שגנים טובים זה משהו שאי אפשר לקחת ממנה, גם לא הזמן.

כריסטנסן, דוגמנית העל המצליחה משנות ה-90 ואחת מהמלאכיות הראשונות של המותג "ויקטוריה'ס סיקרט", חגגה בדצמבר האחרון 50. זה לא מונע ממנה להמשיך ולדגמן, במיוחד את המותג החדש שלה. בריאיון למגזין לצד הפקת האופנה היא אפילו אומרת: "לדעתי אמשיך לדגמן עד גיל 80". ועם איך שהיא נראית, אין שום סיבה שלא.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

הלנה כריסטנסן הפקת אופנה הארפר'ס בזאר. ALEXI LUBOMIRSKI, הארפר'ס בזאר, אתר רשמי
את המותג הקימה יחד עם חברתה המעצבת קמילה סטירק בשנה שעברה/אתר רשמי, ALEXI LUBOMIRSKI, הארפר'ס בזאר

להפקה היא הצטלמה עם שלושה לוקים שונים, כאמור חלק מהם במטרה לקדם את המותג החדש שהקימה בשנה שעברה. הראשון הוא שמלה כחולה עם פאייטים של מייקל קורס עם חיתוך מתחת לחזייה. בתמונה השנייה היא לובשת בגד ים שלם בצבע סגול חציל של Staerk & Christensen ובתמונה נוספת היא בביקיני עם קשירות באזור הבטן.

את Staerk & Christensen הקימה כריסטנסן יחד עם חברתה המעצבת קמילה סטירק. מדובר במותג בגדי ים סקסי ומינימליסטי שעשוי מבדים שמיוצרים בקופנהגן. כריסטנסן כמובן מדגמנת את בגדי הים, ומקדמת את המותג באינסטגרם. אבל שלא תטעו, למרות שיש לה 570 אלף עוקבים, היא ממש לא חסידה של הרשת החברתית. "אני כל כך שמחה שזה לא היה קיים כשהייתי דוגמנית צעירה", היא אומרת בריאיון. עם זאת, יש משהו שהיא מעריכה בדור הצעיר, ולעיתים אפילו מקנאה בו. "הם לא מתעסקים בתוויות. קחו לדוגמה את החברים של הבן שלי בן 19, לא אכפת להם ממגדר, גיל או גזע".

עוד בוואלה! אופנה

הזמן עצר מלכת: ג'וליאן מור בת ה-58 סקסית מאי פעם

לכתבה המלאה

בהמשך הריאיון נשאלה כריסטנסן מה מאפיין את סגנון הלבוש שלה. "יש לי פיצול אישיות בכל הנוגע לסטייל", היא אומרת. "אני אוהבת את הבגדים שלי עם טוויסט אדג'י. אני יכולה להתחבר לחיתוכים גיאומטריים ולסגנון רומנטי בו זמנית". מבט חטוף באינסטגרם שלה, על אף שהיא לא ממש מתחברת לפלטפורמה, מציג שילוב של שמלות קיציות ופרחוניות לצד חליפות טרנדיות והמון בגדי ים. משובחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully