וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שם ראיתי קשת בענן: שמלות שהן כיף טהור

20.8.2019 / 8:40

המעצבת הלונדונית אוליבייה רובין מיצבה את הלייבל שלה מהיום הראשון כאחד שמתהדר בפריטים קלילים ללבישה, אבל קולקציית הפסים האחרונה שלה היא מושלמת ברמות שאי אפשר להפסיק לחייך

בדיוק כשחשבנו ששמלות פרחים בוהמייניות הן הדבר הכי נכון שאפשר ללבוש בימים הכי מהבילים של הקיץ הזה, מצאנו באינסטגרם את שמלות הקשת (בלי ענן) המטריפות של אוליבייה רובין שנותנות משמעות חדשה למושג fresh. בשבועות האחרונים הן נותנות נוקאאוט בפיד לכל אותם גוונים ודפוסים שחוזרים על עצמם באופנים שונים שוב ושוב, וגם אם מבחינה כמותית הן לא כבשו נתח שוק משמעותי עדיין אי אפשר להתעלם מהבולטות של אותם פסים צבעוניים שנראים כמו הבלחות שמיימיות מפלנטה נאיבית של חדי קרן.

הפיצוח הגאוני לקטגוריית השמלות המרעננות שייך לאוסף הקיץ של המעצבת הלונדונית אוליבייה רובין, בוגרת מסלול האופנה של קתדלקת סיינט מרטין הנחשבת שעבדה בעבר עם דיור, ג'ון גליאנו ואלכסנדר מקווין. ב-2007 היא יצאה לדרך עצמאית ומייד מיצבה את עצמה כלייבל קל ללבישה ומלא בפאן מהסוג שגורם לבחורות לחייך.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אבל כעת ולאחר 12 שנים של הצלחה יציבה הקולקציה הנוכחית הקפיצה את השם שלה לליגת המשפעניות בזכות אותם פיסים בלוק של קשת. "תמיד אהבתי צבעים והשתמשתי בטקסטילים צבעוניים בקולקציות שלי", היא מספרת בראיון שנערך מוקדם יותר העונה, "קשתות זה משהו שעושה אותי מאושרת, ואני אוהבת את המשמעות שלהן". המגמה הנוכחית של פריטים מלאי צבע לצד הרצון לבלוט בין שלל ה'איט גירלז' הם אלו שהביאו את הפאשניסטות להתביית דווקא עכשיו על העיצובים הממגנטים של רובין.

עוד בוואלה!

שדופה או שופעת, טופ בגד הים הזה כבר יעשה את העבודה

לכתבה המלאה

בין הלהיטים החזקים ניתן למצוא שמלות כותנה עתירות בד באורך מקסי ובגזרת קומות בצבעים שונים, מה שיוצר מראה גרפי של פסים מופרדים. אלו מגיעות בוורסיית כתפיות או שרוול ועולות 495 פאונד. פרשנות נוספת לקשת מוגשת בטקסטילים של משי וכותנה בעלי דפוס מובנה המאגד גוונים פסטליים בחיבור אומברה הדרגתי, ממנו עוצבו שמלת סליפ ענוגה (350 פאונד) ושמלת מיני בשרוול ארוך (295 פאונד). ולמי שמחפשת לוק נוצץ יותר יש גם גרסאות פאייטים בפסים דקים (395-420 פאונד).

  • עוד באותו נושא:
  • שמלות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully