וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאם המסוורת' מתנחם בזרועותיה של בחורה שסוף סוף יש לה סטייל

20.8.2019 / 12:30

הכוכב האוסטרלי שנפרד לאחרונה מאישתו המגה מפורסמת מיילי סיירוס ככל הנראה כבר מצא זוגיות חדשה. היופי שבדבר הוא שלצמודה החדשה בת ה-34 יש שיק לא רגיל ואם הכל יסתדר כשורה הם יתנו נוקקאוט רציני לרומן הלסבי של הפופסטאר

איזבל לוקאס. GettyImages
גורג'ס ואפילו אוסטרלית, איזבל לוקאס/GettyImages

שבוע אחרי הבשורה על הגירושים של מיילי סיירוס (26) וליאם המסוורת' (29) כולל תיעוד ריבאונד לוהט ובוחן גבולות מיניים בין סיירוס לאקסית של ברודי ג'נר, מקורבים לליאם מספקים דיווחים על השעשוע החדש שמנחם אותו בימים אלו.

על פי האתר הפופולרי דיילי מייל סניף אוסטרליה, גורמים בסביבתו של המסוורת' טוענים שמי שעוזרת לו להתגבר על הלם הפרידה אחרי עשר שנות זוגיות און אוף פלוס נישואין בני שבעה חודשים היא הכוכבת האוסטרלית איזבל לוקאס. לוקאס היפהפייה, 34, מתפקדת כדוגמנית ושחקנית כבר 16 שנים ("קרוב רחוק" לצד קיילי מינוג), אבל מה שגרם לנו לפתח סקרנות לגביה הן אותן ידיעות רכילותיות כמי שמנחמת את הגרוש הטרי של כוכבת הפופ.

עדיין לא עוקבים אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם? שם הכל קורה!

מיילי סיירוס, ליאם המסוורת'. GettyImages
כבר לא. מיילי סיירוס וליאם המסוורת'/GettyImages

ככה זה עובד בעסק הזה, את יכולה להיות כוכבת מהממת ועסוקה במשך שנים, אבל עד שלא תיקלעי כצלע בתסבוכת מפורסמים רותחת אף אחד לא יתייחס אלייך כאל מישהי ששווה לבדוק את הסטייל שלה. בטח כשבמקביל האקסית של אותו מפורסם מתנשנשת עם אקסית של בן משפחת ג'נר שבמקרה אוחזת באותו שם (קייטלין) של האבא הטרנסג'נדר שלו. עוד פרט שמוסיף ג'וס לסיטואציה - איזבל יצאה שלוש שנים עם אחיו של ליאם, כריס המסוורת', לפני יותר מעשור. ח-ג-י-ג-ה!

עוד בוואלה!

הבחורה הכי סטייל משבוע האופנה בקופנהגן

לכתבה המלאה
איזבל לוקאס. GettyImages
תיק של שאנל ושמלה של manning cartell/GettyImages

אז אחרי שחפרנו ללוקאס באינסטגרם גילינו שמדובר באחת הבחורות השוות שלא מתעסקת בשטויות כמונו, כזו שלא מתאמצת לשדר אובססיה לאופנה ולתיעודי פפראצי מצד אחד ומצד שני אוחזת בלוק של שחקנית צרפתייה שמסתובבת בנונשלנט עם שמלות קלילות, ג'ינסים וטופים שאינם משתייכים לרשימות טרנדים עונתיות.

איזבל לוקאס. GettyImages
טוטאלוק של סופרמודל. שמלה של Aje/GettyImages

גם על השטיח האדום היא משתדלת שלא להתחרפן אבל בהחלט מציגה דבקות במעצבים הנכונים ביניהם שאנל, ג'ני פקהאם, פראבל גורונג, דיור ומייקל קורס. בזכות עברה כדוגמנית היא הופיעה על אינספור שערי מגזינים ובצילומי אופנה אודיטוריאליים ביניהם ווג אוסטרליה, ג'אלוס הצרפתי, טאטלר, אינסטייל ובזאר אוסטרליה. חיטוט ברזומה שלה מגלה מעמד של אייקון אופנתי במולדתה אוסטרליה כשנבחרה להיות השגרירה הרשמית של שבוע האופנה במלבורן לעונת אביב-קיץ 2016. יחד עם גוף אלוהי ומראה כללי של טופמודל הורסת אפשר להבין בקלות איך הפרוד הטרי והמבוקש בחר בה להיות זו שתביא נוקאאוט לרומן הלסבי של האקסית.

איזבל לוקאס. GettyImages
'פרונט רואינג' בתצוגות נחשבות בז'קט של thurley/GettyImages

נפרדת מקרל לגרפלד

שמלה של ננושקה

הפקת אופנה מטריפה למגזין peppermintm

שמלה של מייקל קורס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully