וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלאם הריוני: בר רפאלי משוויצה בבטן בפסטיבל הסרטים בוונציה

הדוגמנית הישראלית הגיעה לפסטיבל המתוקשר בשמלת מקסי שחורה שהבליטה את הבטן ההריונית ואחרי שהתלהבנו מהזוהר נדהמנו לגלות כמה עלתה השמלה איתה צעדה על השטיח האדום. ספוילר - גם אתן יכולות

בר רפאלי. GettyImages
גורג'ס. בר רפאלי עושה את פסטיבל ונציה/GettyImages

השטיח האדום בפסטיבל הסרטים בוונציה ידע לא מעט שמלות שחורות ואלגנטיות בסוף השבוע האחרון, אבל אנחנו תמיד מתרגשות לראות נוכחות ישראלית שמצליחה לעניין את האתרים הגדולים מעבר לים. בר רפאלי (34) הודיעה לפני שלושה חודשים כי היא נושאת ברחמה את בייבי מספר שלוש וסוף סוף הגיע השלב בו אפשר להשוויץ בבאמפ. הדוגמנית היפהפייה הגיעה לפרימיירה של סרטו החדש של בראד פיט "אד אסטרה" בחמישי (ה') האחרון בשמלת מקסי שחורה קלאסית וגלאם הריוני משגע.

לעוד חדשות אופנתיות:
הקיץ נגמר - הזיכרונות נשארים: החופשות הכי שיקיות של אושיות הסטייל
קיילי ג'נר וסטורמי בת השנה וחצי דופקות כניסה על השטיח האדום

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

בר רפאלי. GettyImages
שמלת מקסי שחורה של מנילה גרייס/GettyImages

השמלה בעלת כיווצים באיזור הבטן ושסע מעודן בחלק הקדמי, פשוטה אך מדויקת ושייכת לבית האופנה מנילה גרייס, נותנת החסות הראשית של האירוע. השמלה הקלאסית שודרגה עם אסוף מהודק, איפור טבעי ותכשיטים יוקרתיים של בולגרי. במבט ראשוני נראה היה כי מדובר בלוק די משעמם, אך בסקירה כללית של הפסטיבל הבחנו כי רפאלי דווקא הגיעה באחת השמלות השחורות היותר מוצלחות, לעומת דוגמניות בינלאומיות שוויתרו על סטייל לטובת מחשופים. אבל העניין הגדול סביב השמלה הוא דווקא לא ברמה העיצובית, אלא המחיר הנגיש שהצליח להפתיע אותנו. 1,390 ש"ח בלבד לשמלה לשטיח אדום שבקרוב מאוד גם תימכר כאן בישראל ברשת סיליז הידועה.

עוד בוואלה!

איך תסגנני את הבאמפ? אשלי גרהאם מצפה לבייבי ראשון

לכתבה המלאה
בר רפאלי. GettyImages
משוויצה בבאמפ/GettyImages
בר רפאלי. GettyImages
אסוף מהודק וגלאם הריוני/GettyImages

הפרימיירה כאמור הייתה של סרטו החדש של פיט שקצר שבחים וגם ללוק של הכוכב המסוקס מגיעים חמישה כוכבים. חליפת טוקסידו שחורה עם חולצה גברית לבנה ועניבת פפיון, גבר בן 55 שעדיין מצליח לקבור לכל טינאייג'ר חתיך שנכנס לתעשייה.

אבל מי ששיחקה אותה בענק בערב הזה הייתה דווקא ליב טיילר (42) שמככבת לצד פיט שהגיעה בשמלה שחורה עתירת בד של ז'יבנשי הוט קוטור מקולקציית סתיו-חורף 2019. השמלה המעולה בעלת כתפיים חשופות, שרוולים נפוחים ופפיון בעל נוכחות בחלק האחורי. ללוק התווספה צללית סגולה ודרמטית שהתכתבה עם העגילים של בולגרי.

בראד פיט. GettyImages
גבר מהסרטים. בראד פיט/GettyImages
ליב טיילר. GettyImages
ליב טיילר בשמלה משגעת של ז'יבנשי/GettyImages
ליב טיילר. GettyImages
אלמנט הפפיון/GettyImages
בראד פיט. GettyImages
הקאסט של "אד אסטרה"/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully