וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שורט הייר דונט קר: איוונקה טראמפ מציגה קארה קצרצר

3.9.2019 / 10:10

הבת הראשונה של ארצות הברית התקשתה כנראה להיפרד מהאורך, אז היא גזרה את השיער בשלבים. לפני חודשיים נפרדה מכמה סנטימטרים - והנה עכשיו היא מציגה קארה בוב קצרצר עד האוזניים

איוונקה טראמפ בוגוטה קולומביה קארה. רויטרס
היוש לשיער הקצר. איוונקה טראמפ בקארה/רויטרס

יש אנשים שקשה להם עם שינויים. כנראה שהבת הראשונה של ארצות הברית, איוונקה טראמפ, היא כזו. רק לפני חודשיים סיפרנו לכם שטראמפ קיצרה מעט, בסנטימנטרים בודדים, את שיערה, והנה השבוע היא מפציעה עם תסרוקת חדשה ודרמטית - קארה קצרצר ושיקי. אז אולי לקח לה זמן לקפוץ למים, היא קיצרה את שיערה בשלבים והתקשתה להיפרד מהאורך בבת אחת, אבל התוצאה הייתה שווה את ההמתנה.

אתמול (ב') המריאה איוונקה, שמשמשת כיועצת בבית הלבן, לבוגוטה, בירת קולומביה, במסגרת יוזמה לקידום נשים בתעסוקה. בהמשך היא צפויה לבקר גם בארגנטינה ופרגוואי. כדי להתחיל את המסע שלה לקולומביה, היא נסעה קודם לבסיס צבאי במרילנד, כדי להמריא משם. במרילנד היא השיקה את התסרוקת החדשה. טראמפ עלתה למטוס בשמלה בכחול כהה של ג'יי קרו בעלות של 170 דולר עם שמלת מותן אדומה עוצמתית, לוק פטריוטי למדי. בגזרת האקססוריז: נעלי עקב בצבע אדום ועגילי חישוק מוזהבים. גולת הכותרת של האאוטפיט: קארה בוב, שמגיע עד אחרי האוזניים ומחמיא לה מאוד.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

איוונקה טראמפ קארה. רויטרס
משיקה את התסרוקת החדשה עם שמלה של ג'יי קרו וחגורת מותן עבה/רויטרס

בהמשך אותו היום, היא הגיעה לבוגוטה. כשירדה טראמפ מהמטוס לקבלת הפנים של סגנית נשיא קולומביה, מרתה לוסיה רמירז - הזרקור הופנה מיד ללוק החדש של טראמפ. היא לבשה שמלת בלייזר לבנה של בדג'לי מישקה, עם נעלי עקב שקופים שהקצה שלהן צבוע לבן והוסיפה עגילי פנינה וסיכת דש תואמת. ואולם, את מלוא תשומת הלב משכה כמובן התסרוקת החדשה שלה.

הפעם האחרונה בה התהדרה איוונקה בקארה בוב היה בשנת 2005, לפני כמעט 15 שנה. מאז היא עמלה קשה להאריך אותו ואין מה לעשות הלחות של אוגוסט לבסוף הכניעה אותה. אהבנו, מאוד!

עוד בוואלה! אופנה

עם תסרוקת חדשה ומפתיעה: איוונקה טראמפ לא צריכה צבעים כדי לבלוט

לכתבה המלאה
איוונקה טראמפ בוגוטה קולומביה קארה מרתה לוסיה רמירז סגנית נשיא. רויטרס
שמלת בלייזר לבנה, עגילי פנינה וקארה בוב מחמיא ושיקי/רויטרס
איוונקה טראמפ קארה. רויטרס
הלוק הפטריוטי של איוונקה טראמפ/רויטרס
איוונקה טראמפ 2005. GettyImages
הקארה הקצר של איוונקה מ-2005. חוזרת אליו?/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully