וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנד חדש או קידום מכירות? אמילי רטאייקאוסקי לובשת ביקיני מתחת לבלייזר

9.9.2019 / 15:00

הדוגמנית שידועה באאוטפיטים פרובוקטיביים הגיעה לטקס נושא פרסים בניו יורק כשהיא לובשת חזיית ביקיני מהמותג הפרטי שלה עם חליפת טוקסידו שמרנית. אז מה מהות השילוב? יש לנו כמה השערות

אמילי רטאייקאוסקי ביקיני ז'קט טקס פרסי Daily Front Row. splash
לא מתפלאות, אבל עדיין - ביקיני מתחת לבלייזר? אמילי רטאייקאוסקי בניו יורק/splash

אמילי רטאייקאוסקי ידועה באאוטפיטים חושפניים, אבל נראה לנו שהפעם היא לקחה את זה צעד אחד קדימה. הדוגמנית הגיעה לטקס במהלך שבוע האופנה בניו יורק כשהיא לובשת את החלק העליון של הביקיני השייך למותג הפרטי שלה - Inamorata, ומעליו ז'קט שחור ארוך לצד מכנסיים מחויטים וסטילטו.

לבחירה בלוק הזה יש כמה הסברים. הראשון הוא טרנד חדש וחושפני שמנסה רטאייקאוסקי להנחיל - חזיית ביקיני מתחת לטוקסידו. האפשרות שהטרנד הזה יתפוס ונתחיל לראות אותו על פאשניסטות ברחבי העולם לא מופרך לחלוטין, שכן רק בשנה האחרונה ראינו לא מעט את הטרנד של חזייה מתחת לטוקסידו, מינוס חולצה מתחת.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אמילי רטאייקאוסקי ביקיני ז'קט טקס פרסי Daily Front Row. splash
האם ככה משלבים בין המותג שלך לבין לוק מכובד לטקס נושא פרסים?/splash

אפשרות נוספת שהובילה את רטאייקאוסקי לבחור בלוק - קידום מכירות מאסיבי של המותג בעיצובה, שכן רטאייקאוסקי עצמה היא הפרזנטורית הכי טובה שיש. הדוגמנית הגיעה לטקס פרסים של Daily Front Row שהתקיים במסגרת שבוע האופנה, שם גרפה את פרס יזמית האופנה. מכאן, שאפשר אולי איכשהו להבין מדוע בחרה לשלב את הביקיני של המותג הפרטי שלה באאוטפיט.

ואם תהיתם לגבי הז'קט, מדובר בדגם של המותג Las Olas, שמגיע בכמה צבעים שונים. רטאייקאוסקי בחרה בשחור, כדי לנסות ולשוות ללוק איכשהו מראה קצת יותר מכובד ויוקרתי שיתאים למעמד. גם הביקיני עם הקשירות באזור הבטן מגיע בשלל גוונים והדפסים, החל ממידה אקסטרה סמול ועד אקסטרה לארג'. המחיר - 75 דולר.

עוד בוואלה! אופנה

בחזיית תחרה ושערות בבית שחי: דוגמנית הביקיני הידועה מטלטלת את הרשת

לכתבה המלאה

אחרי הטקס התייחסה רטאייקאוסקי לזכייה בפרס, שהוגש לה על ידי הדוגמנית ואשת העסקים קאתי אירלנד. "קאתי הגישה לי את פרס יזמית האופנה של השנה בשל עבודתי במותג שלי. לאלו מכם שלא יודעים, קאתי הקימה את המותג שלה לפני 26 שנה ובנתה חברה של מיליארד דולר שממשיכה לצמוח ולגדול. ישבתי לידה וניסיתי לספוג ממנה את כל החוכמה שאפשר. היא אמרה כמה דברים מדהימים, אחד מהם - שזו ברכה להיות בלתי מוערך די. לפתוח עסק בתור אישה, ובייחוד אישה שנתפסת כסמל מין, דוגמנית ותו לא, יכול להיות מאתגר, אבל זה כל כך מעורר השראה לראות איך קאתי שינתה את הדעה הקדומה כלפיה. תודה על התמיכה שלך בי ובמותג שלי, אנחנו נמשיך לגדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully