וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכשלה במשימה: הכלה השיקית שרצתה חתונה "לא מנקרת עיניים"

17.9.2019 / 8:16

מעצבת אופנה מארצות הברית התחתנה עם בחיר לבה בשלוש שמלות שכל אחת יותר שיק מהאחרת. הם העדיפו חתונה לא מפונפנת, אבל יצא להם אירוע מטריף באופן לא רגיל. השיא של הערב - יין אדום נשפך על השמלה והכלה אפילו לא התרגשה

חתונה לארה פיה ארונצ'יני דיוויד רוברטו. אינסטגרם, צילום מסך
כמויות של שיק איטלקי. החתונה של לארה פיה ארונצ'יני ודיוויד רוברטו/צילום מסך, אינסטגרם

לארה פיה ארונצ'יני היא המעצבת והמנהלת הקריאטיבית של המותג האמריקאי LPA. הניסיון מלמד אותנו, שכאשר מעצבות אופנה נכנסות מתחת לחופה - שמלות הכלה שלהן תמיד נראות כמו פיס ששווה להתעכב עליו. זה המקרה גם אצל ארונצ'יני האיטלקייה במקור, שאמרה "איי דו" בחודש שעבר לבחיר לבה, דיוויד רוברטו, באירוע ענק בפסדינה שבקליפורניה, שם הם מתגוררים היום.

ואולם, השואו-אוף והניסיון לנקר עיניים באינסטגרם ממש לא עמד לנגד עיניהם של בני הזוג כשהם תיכננו את האירוע. "עברנו המון השנה", מספרת הכלה בריאיון למגזין חתונות אמריקאי. "אמו של דיוויד חלתה בסרטן ודחינו את החתונה. היא גם נפטרה כמה ימים אחרי הטקס. החלטנו לעשות חתונה אישית, לאף אחד לא היה אכפת מהדברים הקטנים. זו לא הייתה חתונה של שפע - אלא חתונה של אהבה".

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

חתונה לארה פיה ארונצ'יני דיוויד רוברטו. אינסטגרם, צילום מסך
חתונה של אהבה. מתכוננים לארוחת החזרה/צילום מסך, אינסטגרם

לארוחת החזרה שלפני החתונה, שנערכה במסעדה קטנה בנוכחות 30 בני משפחה וחברים, לבשה הכלה שמלת תחרה עם שרוולים ארוכים של ברוק קולקשן ועגילי פנינה צמודים. היא בחרה בסטילטו משובצות אבנים ועשויות גם הן תחרה לבנה של מנולו בלאניק. הבעל לעתיד הלך על חליפה שנתפרה במיוחד עבורו בגוון בז' עם טי-שירט לבנה מתחת. קז'ואלי - אבל חגיגי. גולת הכותרת של הערב: תאונה של הכלה, שהובילה אותה לשפוך יין אדום על האאוטפיט. מה שעלול היה להיות קרייסס של ממש עבור בריידזילות, עבר בקלות יחסית אצל הכלה שהסתכלה על זה כסיפור הומוריסטי שמעיד כמה הם שתו ונהנו.

חתונה לארה פיה ארונצ'יני דיוויד רוברטו. אינסטגרם, צילום מסך
חתונה אינטימית וקלילה/צילום מסך, אינסטגרם

ומה לבשה הכלה בחתונה עצמה? שמלה בצבע שנהב שנתפרה במיוחד עבורה על ידי לורה וואסר, המעצבת של ברוק קולקשן. ארונצ'יני ראתה שמלה דומה באדום על המסלול לפני כמה שנים, וביקשה לתפור עבורה דגם דומה שישמש לה שמלת כלה. החלק הקדמי השמלה מגיעה עד הקרסול ומאחורה משתרך שובל, וגם יש לה כיסים - שם שמרה הכלה ליפסטיק, למקרה שצריך לחדש. לשמלה יש מחשוף קטן ושרוולים נפוחים ועל ראשה היא הניחה מטפחת תחרה שהייתה שייכת לסבתה. בגזרת האקססוריז, היא נעלה עקבים מתוכשטים בוורוד עתיק של מנולו בלאניק, כמוטיב חוזר לארוחת הערב מיום קודם, ואיבזרה עם צמיד טניס ועגילי יהלומים - וכמובן טבעת האירוסים.

החתן, שכנראה קיבל את חוש מהסטייל מבת זוגו, לבש חליפה בצבע כחול נייבי של המותג Santo Barilla MI. הוא שילב עם חולצה מכופתרת לבנה ועניבה שחורה. המראה - אלגנטי ומעניין, דווקא בגלל הבחירה בצבעים. את החתונה הם סגרו בנסיעה ברכב חתן-כלה וינטג'י שהוסיף לרמות השיק שהיו באירוע. אחרי שסיימו את הטקס בכנסייה, המשיכו למסיבת ריקודים וארוחת ערב באווירה איטלקית. כדי לקרוע את הרחבה, החליפה הכלה לשמלה שנייה (או למעשה שלישית) שהורכבה מחיבור של שני פריטי וינטג' שיצרו פיס נוצץ עם סיומת נוצות בחסות המותג happy isles.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully