וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היוש תלמידים, מלכת הכיתה הגיעה: לטיסיה בשני לוקים משובחים

19.9.2019 / 14:30

מלכת ספרד ביקרה בבית ספר ויצאה לאופרה בשני לוקים מדויקים, נוטפי גלאם ושיק - אך עם זאת, נטולי מאמץ, וזו התוצאה שמייחלת לה כל פאשניסטה. לא נותר לנו אלא לקבוע (כן, שוב) שהיא אחת המתלבשות הטובות שפגשנו

המלכה לטיסיה מלכת ספרד מלכה. GettyImages
נוצצת, מכובדת, נוטפת סטייל – אבל כאילו השקיעה אפס מאמץ. המלכה לטיסיה/GettyImages

המטרה של כל מתלבשת היא להיראות מיליון דולר, אבל לשדר: "לא התאמצתי בכלל". מי שמצליחה בימים האחרונים לעשות את זה, היא אחת המתלבשות האהובות עלינו - לטיסיה מלכת ספרד. עם שני לוקים נהדרים, לא נותר לנו אלא לקנא ביכולת המדהימה שלה להיראות נוצצת, מכובדת, נוטפת סטייל - אבל כאילו השקיעה אפס מאמץ. הנונשלנטיות שבה מחזיקה המלכה את הבגדים על הגוף שלה משדרים לעולם בדיוק מה שמלכה אהודה צריכה לשדר.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

המלכה לטיסיה מלכת ספרד מלכה. GettyImages
היוש תלמידים, מלכת הכיתה הגיעה/GettyImages

את הלוק הראשון שראוי לציון לבשה לטיסיה בביקור בבית ספר בקסרס. למפגש עם התלמידים ואנשי הצוות בחרה המלכה במכנסיים מחויטים בגזרה רחבה וישרה בצבע שחור של המותג הספרדי Uterque, שעלותם מאה דולר בלבד. אליהם הוסיפה חולצה לבנה, שאותה תחבה לתוך המכנסיים וחגרה חגורה לבנה עבה. השילוב בין הגזרות של המכנסיים והחולצה, כמו גם הניגודיות של הצבעים, יוצרת תוצאה מלאת תחכום. את הלוק אבזרה המלכה עם עגילי כסף בקווים גיאומטריים של גולד אנד רוז וסטילטו בצבע שחור של קרולינה הררה. הלוק המהודק לא מנע ממנה להתחבק עם הילדים, לשבת איתם על הרצפה בשעת סיפור, להשתתף בשיעור ציור - ובסוף לעמוד בצורה מכובדת בטקס לצד המורים.

עוד בוואלה!

תארזי לנו הכל בבקשה! המלכה לטיסיה באאוטפיט הכי קליל ושיקי שיש

לכתבה המלאה
המלכה לטיסיה מלכת ספרד מלכה. GettyImages
אז מה אם אני מלכה? יושבת על הרצפה בשעת סיפור/GettyImages
המלכה לטיסיה מלכת ספרד מלכה. GettyImages
מבלה עם התלמידים ומשוויצה בלוק המוצלח/GettyImages

יממה לאחר מכן, עלתה לטיסיה ברמות השיק עם לוק מעודן, קלאסי ולחלוטין מנצח. המלכה הצטרפה לבעלה, המלך פליפה, להופעת אופרה במדריד. היא לבשה שמלת מעטפת עם צווארון בצבע לבן ומחשוף נכון - כזה שחושף בדיוק במידה המצופה ממלכה, כדי לצלוח את הקו העמום שבין עממיות לרשמיות. גם הבחירה ללבוש שמלה של מותג מקומי ממדריד, לולה לי, מחזקת את מעמדה כמלכת העם. בגזרת האקססוריז נרשמו סנדלים בצבע שחור של מנולו בלאניק, קלאץ' תואם ותכשיטי כסף, הכל בניגודיות החזקה שבין שחור ללבן.

המלכה לטיסיה מלכת ספרד מלכה. GettyImages
מעלה את רמות השיק בשמלת מעטפת עם צווארון/GettyImages
המלכה לטיסיה מלכת ספרד מלכה. GettyImages
זוהרת. המלכה לטיסיה/GettyImages
המלכה לטיסיה מלכת ספרד מלכה. GettyImages
המלך פליפה נראה טוב, אבל לא תזיק לו תעוזה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully