וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתקשט בקולקציות חדשות: סוודרים, שמלות וחליפות מטריפות

14.10.2019 / 8:00

הבשורה החמה מבית פקטורי 54 למכורות היוגה, הפאשניסטה הכי חמה בהוליווד בקולקציה נוספת עם טומי הילפיגר, נגיעות מהסבנטיז אצל רונן חן והשינוי המסעיר בבוטיק ורנר. כל מה שנלבש בחורף הקרוב

טומי הילפיגר, זנדאיה. יח"צ,
ממשיכה להשפיע. זנדאיה וטומי הילפיגר בקולקציה חדשה/יח"צ

טומי הילפיגר X זנדאיה

טומי הילפיגר משיק את קולקציית סתיו-חורף החדשה וממשיך את שיתוף הפעולה המוצלח עם הזמרת והשחקנית הלוהטת זנדאיה כשגרירת המותג. אוסף הקפסולה אותו עיצבו יחד טומי והכוכבת בת ה-23 עוצב בהשראת הנוסטלגיה של מסיבות הריקודים משנות ה-70 העליזות. תשומת לב מיוחדת ניתנה לפריטים בסגנון מחויט ביניהם חליפות בשילובי שחור ולבן במשבצות פפיטה והדפסי נקודות. ביטויים נוספים לסבנטיז מופיעים בנגיעות של גוון בורדו על קטיפה, פריטי עור מנוחשים, ז'קטים קצרים מפרווה סינתטית, מכנסי ג'ינס מתרחבים, וסטים ושמלות שיפון נשיות.

הקולקציה המרכזית של הילפיגר ממשיכה את מסורת המראה האמריקאי והקלאסיקות המזוהות עם בית האופנה שלו, כמובן בפרשנות עדכנית שניכרת בניואנסים של גזרות, טקסטורות ושילובי סטיילינג. גם פה בולט המראה המחויט עם חליפות אלגנטיות בצבעוניות של כחול נייבי, קאמל ואפור עם מכנסיים תואמים, חולצות מכופתרות קלאסיות, פסי סיכה, בלייזרים ומכנסיים במותן גבוהה. את הסטריט סטייל האהוב ניתן לאתר בליין הג'ינסים בו שולבו פאצ'ים, והדפסים בסגנון אמריקאי, חולצות פלנל משובצות, וטופים בצבעוניות המוכרת של כחול, אדום ולבן עם טאצ' של צבעי ניאון.

טווח מחירים: 149-6,790 שקלים.
ניתן להשיג בחנויות הדגל של המותג.

טומי הילפיגר. יח"צ חו"ל,
חליפות אלגנטיות מקטיפה. טומי וזנדאיה/יח"צ חו"ל
טומי הילפיגר, זנדאיה. יח"צ,
הנקודות שחור-לבן ממשיכות איתנו גם הלחורף/יח"צ

רונן חן

המעצב המוערך מפתיע עם קולקציית חורף שמהווה ראי מדויק לשינוי שעובר על בית האופנה שלו בעונות האחרונות בו חן חותר למחוזות צבעוניים, סקסיים וטרנדים יותר מבלי להזניח את כתב היד המונוכרומטי המזוהה עמו. הסוד שעומד מאחורי השילוב המוצלח בין שימור השפה המוכרת לבין חקירת עולמות חדשים טמון אצל רונן בגישת העבודה שתמיד מתחילה מסיפור השראה פרטי ואישי שמוליך אותו באופן אורגני לעבר אוסף מגובש שמחבר את כל הקצוות.

הפעם הוא יצא לדרך במהלך שנה בה רקם את החלום המשותף לו ולבתו בת ה-13 כשתכנן טיול בן שבועיים בנורבגיה, שבדיה ודנמרק. קסם התרבות הנורדית כולל החיפוש והמחקר עבור הטיול זלגו בטבעיות לשולחן העיצוב והתגבשו לכדי תמונה סבנטיזית מעוררת נוסטלגיה. בהמשך, בעת נסיעה מקרית בעיר ילדותו, רמת גן, חלף חן על פני בית דובינר, הידוע בכינויו "בית המשושים", ומיד הוצף בזיכרונות שהביאו את הבית המפוסל לחלק אינהרנטי מההשראה.

רונן חן. דודי חסון,
קולקציית סתיו-חורף. רונן חן/דודי חסון

הצבעוניות בקולקציה מבוססת על גוונים חומים כמו בריק, חרדל רווי, דבש, כורכום, כמון, קינמון וחלודה בשילוב עם ירוק זית, מנעד בו הכול מתאים להכל, שהוא בו בעת מתכתב עם רוח הטרנדים העולמית וגם מנכיח את מוקד ההשראה. בגזרות ניתן למצוא נגיעות של שנות השבעים כמו צלליות מקסי ומותן צרה, שרוולים תפוחים עתירי טקסטיל, שימוש בבדי וילונות, דפוסי טאפטים על גזרות הנדסיות והקפדה על ניקיון נורדי. דגש מיוחד הושם על מכנסיים וגזרות חדשות מבדי קורדרוי וקטיפה.

טווח מחירים: 199-1,200.
ניתן להשיג בחנויות הרשת.

רונן חן. דודי חסון,
מונוכרומטיות מדויקת. רונן חן/דודי חסון
רונן חן. דודי חסון,
מחוזות צבעוניים. קולקציית סתיו-חורף אצל רונן חן/דודי חסון

Alo yoga לפקטורי 54

בשורה מרגשת עבור כל המכורות לבגדי היוגה של הלייבל האמריקאי Alo Yoga שיוכלו החל מהעונה לרכוש אותם בארץ באדיבות רשת פקטורי 54. הערך המוסף של 'אלו' לעומת הפריטים הממותגים של ענקיות הספורט שמתמחות קודם כל בנעליים כולל גישה ייעודית ללייף סטייל של מתאמנות יוגה ופילאטיס שמעדיפות ללכת לאימון בלוק פחות צעקני והרבה יותר שקט עם מכנסי טייטס בגוונים רגועים, חזיות בעיצוב נקי וטופים מרושלים בקפידה. ערך נוסף הוא האחריות החברתית והסביבתית שמתבטאים בכל תהליכי הייצור והפיתוח של המוצרים, ייצור שממזער נזקים סביבתיים, שימוש במים וצמצום טביעת פחמן.

אלו יוגה , פקטורי 54. יח"צ חו"ל,
Alo yoga הגיעו לישראל וזה לא פחות ממושלם/יח"צ חו"ל

גם במשרדי החברה מקפידים על הנושא עם שימוש באנרגיה סולארית, תנאי העסקה הוגנים לעובדים ופיקוח מחמיר על איכות חייהם של עובדי הייצור במפעלים. הטקסטילים עצמם נעימים בטירוף, נוחים, נושמים ומנדפי זיעה ומתאימים גם כלבוש סטריט ליומיום, דבר שמעודד להכניס את היוגה לשגרת החיים.

טווח מחירים: 279-649 שקלים.
ניתן להשיג בפקטורי 54: סניפי רמת אביב וקניון גינדי תל אביב וכן בחנות האונליין FACTORY54.CO.IL.

אלו יוגה , פקטורי 54. יח"צ חו"ל,
להכניס את היוגה לשגרת החיים/יח"צ חו"ל

בוטיק ורנר

הבוטיק התל אביבי ורנר מציין בעוד חודשיים עשור של פעילות כמוסד שהביא בין הראשונים לארץ חוויית קניה עם אטטיוד אקסקלוסיבי, מפוצץ בסטייל, אדג'י ויוקרתי מבלי הסנוביזם נוסח כיכר המדינה. הגלגולים בדרך כללו מספר תחנות כשהראשונה בהן הייתה הבחירה של שירה דולינגר, הבעלים והמייסדת, להשתכן באזור התעשייתי של דרום העיר ומשם להפיץ את הידע שצברה במהלך עבודתה כקניינית בניו יורק. במהלך העשור דולינגר צרפה שתי שותפות, דניאלה בן טולילה וענת כץ, ונדדה מסצינת הדאון טאון לחלל לופטי בפאתי שדרות רוטשילד כולל פאוזה של פעילות במתכונת פופ-אפ.

בקיץ האחרון הוחלט על מהלך פירוק השותפות בסימן סגירת מעגל וכעת שירה חזרה שוב לעמדת הבעלים היחידה בוורנר. "זה לא איזה משהו דרמטי" מסבירה דולינגר, "הגענו למקום שכל אחת רצתה כיוון אחר והיה ברור שזה הבייבי שלי ואני נשארת. פתחתי לבד לפני עשור עם ויז'ן ברור, בזמן הזה עברתי שלוש לידות והתגרשתי. בינתיים עולם האופנה השתנה מאוד והתחרות מטורפת. הבנתי שזה לא יהיה ורנר אם אני אתן לסושיאל מדיה לבחור לי את הכיוון והחלטתי להתפקס עוד יותר על הדי אן איי שלי".

אולה ג'ונסון, בוטיק ורנר. יח"צ חו"ל,
אולה ג'ונסון לבוטיק ורנר/יח"צ חו"ל

הדי אן איי לדבריה נשען מתחילת הדרך על החתירה "לחזות מותגים לפני שהם פרצו, אם זה גאני, אקנה, או מנסור גבריאל, כשהקניינות התבססה על הטעם שלי שזה קלאסיקות עם טוויסט". עוד פקטור שמייחד את הבחירות שלה טמון בסיפור הכללי של הברנדים והקולקציות אליהם היא נמשכת: "בכל עונה כשאני נוסעת לבחור תמהיל בגדים לחנות מרגש אותי להביא לחנות פריטים עם סיפור ואיכות. לפעמים אולי צריך להשקיע קצת יותר בשביל למכור אבל בסופו של דבר זה ערך מוסף שמשאיר את הבגדים שנים בארון".

אז מה הסיפור בחורף של ורנר? אצל המעצבת האמריקאית אולה ג'ונסון שתמיד מזוהה עם בוהו שיק לצד אמירה חברתית פמיניסטית בולט ליין הסריגים שיוצר כולו בפרו בעבודת יד מסורתית בשיתוף עמותה שעובדת עם קומונות נשים מאזורים נכשלים. כל פריט מגיעה עם חתימה על של האישה שסרגה אותו וההכנסות נתרמות בחזרה לעמותה. מוצלחים במיוחד סוודר אומברה בגווני חרדל, קינמון וחאקי שמגיע בגזרה קרובה לגוף ושרוולים בנפח מעודן וסוודר בוורוד מלוכלך בסריגה משתנה ועיטורי פרחים באזור המחשוף והמרפקים.

אקנה, בוטיק ורנר. יח"צ חו"ל,
מחויט ואדג'י באקנה. בוטיק ורנר/יח"צ חו"ל

אצל הלייבל הדני גאני מגפוני בוקרים מטאליים בשילוב של כסף, זהב וברונזה שבאופן מדהים מתאימים כמעט לכל הופעה, שמלת מעטפת א-סימטרית בדפוס משובץ ומעיל טרנץ' קלאסי בקולור בלוק של קאמל וירוק זית. אקנה, המותג שאולי הכי מזוהה עם ורנר, מציג את האחת הקולקציות הטובות שלהם עד כה עם כמה דגמים שהם גם מחויטים וגם שומרים על ניחוח קולי.

טווח מחירים: 300-6,000 שקלים.
ניתן להשיג בבוטיק - יהודה הלוי 48 תל אביב ובאתר verner.co.il

אולה ג'ונסון, בוטיק ורנר. יח"צ חו"ל,
סריג שמנתי וחצאית מידי נהדרת בלבן. אולה ג'ונסון לבוטיק ורנר/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully