עדן פינס, שבוע האופנה לבגדי ים מיאמי. GettyImages
עדן פינס, שבוע האופנה לבגדי ים מיאמי/GettyImages

אושיית החודש: עדן פינס

בשיתוף קניוני עזריאלי

17.10.2019 / 8:00

עדן פינס היא ללא ספק השם הכי חם בתעשייה בשנה האחרונה והרבה בזכות ההופעות הלא רגילות שלה. בחרנו עבורכן פריטים בהשראת בגדיה מהמותגים החמים בקניוני עזריאלי, כדי שתוכלו לאמץ לוק דומה לזה של הכוכבת

כשעדן פינס הפציעה לראשונה בתכנית הריאליטי 'איט גירלז' אפשר היה להבין מיד כי לא מדובר בעוד כוכבת ריאליטי סטנדרטית שתתפוגג מן המסך בתום 15 דקות התהילה. התלתלים המשגעים, העיניים המהפנטות והיכולת להעז בשלל לוקים יוצאי דופן. יש לא מעט פאשניסטות בביצה המקומית שמנסות להשתולל עם המלתחה שלהן, לנסות ולקבל השראה מהכוכבות הגדולות בעולם ועל רובן זה פשוט לא עובד. אך יש משהו באטטיוד של פינס שגורם לכל הלוקים המוחצנים והמוגזמים שלה פשוט להיראות אמינים. קוראים לזה סטאר קוואלטי כנראה.

הבחירות האופנתיות של המתולתלת המשגעת, שבימים אלו מתחזקת זוגיות צמודה עם אח של בר רפאלי, דור, הן לא לכל אחת, אך מי שכן מסוגלת 'להחזיק' ככה בגד תצליח למצוא פריטים בהשראת הלוק של פינס בחנויות המובילות של קניוני עזריאלי.

אז מה סימנו לנו? שמלת מקסי עם שני שסעים סקסיים ושרוולים דרמטיים (של המעצבת אוריה עזרן במקור) לה אפשר למצוא מענה דומה עם בלייזר מרגש מריזרבד. עוד אוברול ורוד קצר בגזרת אוברסייז עם סניקרס בצבע לבן ומשקפי שמש ורודים, לרגועות חליפה מחויטת שחורה עם קריצה סקסית ומי שמעוניינת ללכת עם הפינס וייב עד הסוף - מכנסי בלון, חזיית משולשים וז'קט בומבר.

למגוון הרשתות בקניוני עזריאלי הקליקו כאן.

מערכת וואלה, בשיתוף קניוני עזריאלי
  • עוד באותו נושא:
  • עדן פינס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully