וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקס אפיל במקסימום: טופ הסריג המטריף הזה עובד עם הכל!

16.10.2019 / 8:09

עיצוב מינימליסטי, טוויסט מעניין באיזור החזה ואינספור אפשרויות לשידרוג. למה אנחנו מאוהבות בטופ הסריג של הלייבל הניו יורקי orseund iris? שלוש טענות מרכזיות בפנים

יש כאלה שמעבירים את עונת החגים הבלתי נגמרת בטיולים בארץ ובעולם, ויש כאלו שמוצאים עצמם שוב ושוב נשאבים לגילול הפיד באינסטגרם רק בשביל לגלות מהן האובססיות התורניות שמככבות אצל מובילות הדיעה ברשת. כמובן שאפשר ורצוי לשלב את שתי הפעילויות הנ"ל יחד, אבל השנה יצא לנו להשתייך לאלו שנשארים בבית, וזה הרגע להכריז על הפריט שקיבל את המקום הראשון בשופינג הוירטואלי שערכנו.
הפריט המדובר מגיע בדמות טופ גופייה קצרצר המעוצב כסטרפלס בעל שתי כתפיות ספגטי דקות בטקסטורת ריב סרוגה בתוספת אלמנט דיטייל באזור החזה שמזכיר חזיית ברזלים. המחיר: 195 דולר והלייבל שאחראי לתופעה הוא orseund iris הניו יורקי.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

מתבקש לתהות מדוע גופיית בטן סרוגה שעולה לא מעט עושה לנו את זה, ולעוד רבות יש לציין, ומה בעצם אפשר לעשות איתה שיצדיק את ההשקעה. אז כמו בצבא התשובה מורכבת משלושה סעיפים. הראשון מתייחס לשימושיות המגוונת, כי פעם אחרונה שבדקנו לא קראו לנו אמילי רטאייקאוסקי ואין לנו שום כוונה ללבוש אותה כגופיה אלא כטופ עליון שיכול לשדרג כל טי-שירט, חולצת כפתורים ואפילו סריג ארוך.

השני מתייחס לעיצוב המינימליסטי והסטייטמנט הקטן באזור החזה שהופך את הסריג הזה לחד פעמי מצד אחד, ומצד שני הוא יכול להתאים את עצמו להמון לוקים שונים. השלישי והאחרון מתייחס לטמפרטורות הסתוויות שמעודדות התחלה של שכבות. פה בארץ יקח עוד חודש חודשיים להגיע לרמה של גולף מתחת לבלייזר, אולם גופיית סריג מעל טי-שירט זה משהו שבהחלט בא בחשבון ובמשך יהיה אפשר גם לשלב את הז'קט באותו לוק. בנוסף חייבים לציין שהרעיון ללבוש גופיית סריג וגם סטרפלס מעל חולצת טי או כפתורים הוא חלק ממגמת סטיילינג בולטת בתקופה האחרונה וניתן למצוא איזכורים לנושא מטעם זארה ופאקו רבן בין היתר.

עוד בוואלה!

להתקשט בקולקציות חדשות: סוודרים, שמלות וחליפות מטריפות

לכתבה המלאה

מאחורי האיט-ברנד 'אורסנד אייריס' שמביא לנו את הטופ הלוהט הזה עומדת אלאנה ג'והנסון, ניו יורקרית בת 26 שמגדירה את המותג שלה כ"לא עונתי", שזו בעצם הגדרה מכובסת למותג שלא מוציא קולקציות מסודרות וגם לא עושה עליהן סיילים. המתכונת הנוחה דוגלת בשחרור פריטים בקצב ובתדירות שנוחה לג'והנסון ובמקרה שלה היא גם מצליחה להנפיק להיטים על זמניים שמציגים סגנון קלאסי עם רמיזות של סקס אפיל וטוויסטים עכשוויים.

  • עוד באותו נושא:
  • סריגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully