וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשה של ליאם המסוורת': מי את מדיסון בראון?

17.10.2019 / 10:00

אחרי שהתנחם בזרועותיה של האוסטרלית מלאת הסטייל איזבל לוקאס, החדשות הן כי לכוכב יש כבר זוגיות רצינית עם שחקנית בת 22 שברזומה שלה גם לא מעט עבודות דוגמנות שוות. כל מה שאנחנו יודעות על הסטייל של מדיסון בראון

ליאם המסוורת' ומדיסון בראון בפפראצי זוגי ראשון

בימים האחרונים ואחרי חודש יחסית שקט מצד מיילי סיירוס הרשת שוב מלאה באייטמים על מערכת יחסים חדשה בחייה. הפעם מדובר במוסיקאי החתיך קודי סימפסון כשהשניים מזיעים ממאמץ לפזר את הקשר החדש בכל פלטפורמה אפשרית, החל מחשבונות האינסטגרם הפרטיים שלהם ועד מזמוזים לוהטים ופומביים בסינכרון קאדר צלמי הפאפרצי באל איי. מתבקש אם כך לתהות מה הסיפור, ואכן יש אחד, או יותר נכון אחת.

קוראים לה מדיסון בראון, היא שחקנית ודוגמנית בת 22 ובשבוע האחרון מתפקדת כ"חדשה של ליאם המסוורת'", הגרוש של מיילי. על פי הדיווחים הקשר בין המסוורת', 29, למדיסון הוא כבר ברמת מערכת יחסים כשבעצם השניים לא ממש יצאו איתה לאור אלה נתפסו אוחזים ידיים לפני כשבוע ומפה החלו השמועות.

אז הנה כל מה שצריך לדעת הבלונדינית היפהפייה הזו: מדיסון במקור אוסטרלית, בדיוק כמו ליאם, ויש לה ברזומה שני תפקידי משחק מרשימים כבתה של ניקול קידמן בסרט strangerland וכחברה בקאסט של 'שושלת'. בתיק עבודות הדוגמנות שלה ניתן למצוא צילומים לקלווין קליין, מיו מיו, ווג אוסטרליה וקצת עבודות מסלול.

עוד בוואלה!

ליאם המסוורת' מתנחם בזרועותיה של בחורה שסוף סוף יש לה סטייל

לכתבה המלאה

מבחינת סטייל היא מציגה לוק קלאסי, מעודן ואפילו קצת משעמם ביחס לגילה הצעיר ובטח ובטח ביחס לאקסית מיילי סיירוס. יש לה חיבה לשילוב הקלאסי של טופ בצבע לבן ולחלק תחתון מדנים, כשברשת אפשר למצוא לא מעט צילומים שלה עם חצאיות ושורטים מג'ינסים לצד גופיות פשוטות, חולצות טי או מכופתרות מכותנה או משי.

אמנם יש עוד המון מקום לשיפור, אבל עם גזרה מושלמת ויופי מהפנט הסגנון הפשוט והלא מתאמץ דווקא עובד לא רע, ועבור המסוורת' יש להניח שהוא דווקא עף על השינוי המרענן בלהיות לצד מישהי שמתרחקת מסקנדלים יחצניים לטובת התעסקות בדברים אחרים.

צילומים למיו מיו

מחבבת שילובים של טופ לבן ודנים

בלייזר של גאני, תיק של גוצ'י, מגפיים של כריסטיאן לובוטין

בלייזר של Smythe ותיק של איב סן לורן

מככבת על שער ווג פורטוגל

הפקת אופנה לווג אוסטרליה

הפקת אופנה למארי קלייר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully