וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופינג VIP: קייטי הולמס שידרגה את השמלה השחורה

אחד מבתי הכולבו הנחשבים בעולם פתח סניף דגל חדש בניו יורק ולצורך המאורע הגיעו מיטב הכוכבות כשהן לבושות בבגדי המעצבים הנמכרים ברשת. קייטי הולמס שיחקה אותה בענק וקרלי קלוס הייתה בטוחה שהיא בת 16

קייטי הולמס. splash
קייטי הולמס בשמלה שחורה קטנה/splash

אחד מבתי הכולבו הכי נחשבים בארצות הברית, נורדסטרום, פתח סניף דגל חדש בניו יורק סיטי ולצורך הפתיחה החגיגית הזמין לאירוע שטיח אדום וסופר יוקרתי שורה של כוכבות כשהן לבושות במיטב המותגים הנמכרים ברשת. מי שלא ביקרה ביבשת הגדולה, נעדכן כי נורדסטרום נחשבת לאחת הרשתות המובילות למותגי לאקשרי. הרשת החלה את דרכה בשנת 1901 כחנות נעליים והפכה עם השנים למעצמה בעלת 379 חנויות ברחבי ארצות הברית וקנדה. הכולבו שאהוב על הכוכבות מציע בגדי מעצבים במחירים נגישים ונגישים פחות, נעליים, אקססוריז, מחלקת פרפומריה עצומה ומשתרע על שטח מטורף של שבע קומות.

לעוד חדשות אופנתיות:
ממה היא לא עושה כסף? קיילי ג'נר הפכה בדיחה ברשת להצלחה מסחררת
מותג הסוודרים הרותח של אושיית הסטייל הפריזאית נוחת בישראל

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קייטי הולמס. splash
השילוב המושלם - גרביונים, סטילסטו ושמלה לוהטת/splash

קייטי הולמס (40), הניו יורקרית הכי מדוברת בחודשים האחרונים הגיעה בשמלת מיני שחורה מסאטן של סן לורן ולהשלמת הלוק שידרגה עם גרביונים עם שחורים וסקסיים עם דוגמת ריבועים קטנטנים, סטילטו בצבע שחור ותיק שחור עם שרשרת מוזהבת.

עוד בוואלה!

בא לך לטמטם את האקס? תתלבשי כמו קייטי הולמס

לכתבה המלאה
קרלי קלוס. splash
קרלי קלוס לעומת זאת לא הייתה בפוקוס/splash

במקרה של קרלי קלוס לעומת זאת רצוי כי נשאיר את שם המעצב בחשיכה, כי מה שהיא בחרה ללבוש לא תואם באף יקום את הסטייל המוקפד שלה. חליפת שני חלקים של טופ וחצאית מקסי שחורה עם איקס לא הכרחי באיזור הבטן, פתח בגב ובנוסף לכל זה ד"ר מרטינס לבנות. לא הבנו ועל כן נתקדם.

גם וויני הארלו הגיעה לסיבוב שופינג בטרנץ' מנוחש בצבע חום, מגפיים שחורים עד מעל הברך מעור תנין ותיק באקט של לואי ויטון. זואי סלדנה היפהפייה הגיעה במעיל בצבע ירוק זית כשמתחתיו שמלה שחורה עם נגיעות תחרה ונעלי מרי ג'יין. ברוק שילדס בת ה-54 נראתה לא פחות ממצוין בשמלת בלייזר כסופה עם מגפיים שחורים וגם הכוהנת הגדולה אנה וינטור כיבדה בנוכחותה באירוע.

קרלי קלוס. splash
חזרת לגיל 16? קלוס/splash
אנה וינטור. splash
אם כבר שופינג, אז עם הכוהנת. אנה וינטור/splash
וויני הארלו. splash
טרנץ' מנוחש, מגפיים מעור תנין ותיק של לואי ויטון/splash
זואי סלדנה. splash
מושלמת נקודה קום. זואי סלדנה/splash
ברוק שילדס. splash
ברוק שילדס בבלייזר כסוף ומגפונים/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully