וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הריונית ואבודה בחורף? בר רפאלי מפצחת את השיטה

30.12.2019 / 11:33

הדוגמנית שנמצאת בחודש השמיני להריונה ודיברה בעבר על הקושי להתלבש עם הבאמפ, הגיעה להתארח בתכנית בידור בלוק נקי ויפהפה וסיפקה לנו השראה אמיתית לעונה הקרה. אז איפה הקאץ'? במחיר!

בר רפאלי/אלירן אביטל

(בווידיאו: ההכרזה של בר רפאלי על הריונה השלישי)

אם נפצח את האינסטגרם של בר רפאלי בחודשים האחרונים נבין כי יש מגמה מאוד ברורה בלשגרר מותגים בינלאומיים שהיא מחבבת. נוכחות דומיננטית של איזבל מארה, שהשמלות המשוחררות שלה והמגפיים המנצחים עובדים לרפאלי בול בחודשי ההיריון המתקדמים, גם שמלת מיני רחבה של ganni מצאה את דרכה לאינסטוש של הדוגמנית ותיק הטוויד המטריף של שאנל בשחור-לבן איתו הצטלמה לאחרונה.

רפאלי (34), שנמצאת בחודש השמיני להריונה, הגיעה אתמול לצילומים של התכנית "מועדון לילה" שתשודר מחר בקשת בלוק מונוכרומטי וגלאם הריוני מנצח. אז נכון, זה לא כזה קשה להיראות טוב בהריון כשמדובר בטופ מודל, ועדיין - גם לה זה לא תמיד פשוט. במהלך ההיריון הנוכחי, השלישי במספר של רפאלי, שנחשף זמן קצר לאחר שהנחתה את האירוויזיון בישראל, העלתה הדוגמנית תמונה לאינסטגרם וכתבה: "רוב הימים אני מרגישה ענקית, היום הצלחתי להחביא את זה תחת בגדים יפים ואני מרגישה טוב עם עצמי".

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

הסטייליסט הצמוד של רפאלי, סיימון אלמלם, בחר עבורה לוק מונוכרומטי אפור שמתכתב היטב עם התקררות מזג האוויר ומעביר מסר נקי ומנצח בלי התחכמויות. רפאלי לבשה שמלת סליפ של נילי לוטן בעלות 3,100 ש"ח ומעליה הונח סוודר של המותג וינס (1,390 ש"ח) מפקטורי 54. בגזרת הביוטי התקבלה החלטה לשמור על פנים נקיות, בלי איפור כבד, בלי תסרוקות משוגעות - היי בנטורל, הלוק החביב על רפאלי.

בר רפאלי לובשת נילי לוטן מועדון לילה. אינסטגרם, צילום מסך
הכי טוב טבעי. בר רפאלי בבלונד של מיקי בוגנים/צילום מסך, אינסטגרם

נילי לוטן הישראלית, מי שאחראית על השמלה שלבשה רפאלי לצילומים, כבר מזמן הפכה למעצבת בינלאומית משגשגת, וברשימת הלקוחות שלה נמצאות לא מעט שמות גדולים כמו בנות משפחת קרדשיאן, האחיות חדיד, ריהאנה וגל גדות שלנו. ביניהן, שמור מקום של כבוד ללקוחה הקבועה רפאלי, שכבר כמה וכמה פעמים לבשה עיצובים של לוטן לאירועים מתוקשרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully