וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדל ממשיכה להצטמק והמעריצים בלחץ

5.1.2020 / 11:30

הכוכבת הבינלאומית פופרצה בחופשה באיים הקריביים ונראתה רזה אף יותר מהגזרה הדקיקה שהציגה בחודש אוקטובר האחרון. אז באיזו שמלה מעולה היא נראתה נופשת לצד הארי סטיילס ומה יש למעריצים להגיד על המהפך?

אתר רשמי

בסוף אוקטובר 2019 הכרזנו על המהפך המטורף של אדל, כשהדיווה הגיעה להתמנגל במסיבת יום ההולדת של הראפר דרייק והציגה גזרה דקיקה מאי פעם בשמלת קטיפה שחורה של Etro. הזמרת, שמקפידה להישאר מתחת לראדר בשנים האחרונות, פופרצה בסוף השבוע האחרון כשהיא נופשת באיים הקריביים לצד לא אחר מאשר הכוכב הבריטי הארי סטיילס שיצא לאחרונה מהארון.

לעוד חדשות אופנתיות:
מ-ע-ו-ל-ה! קייט בוסוורת' חוגגת 37 בשיא השיק
לירון ויצמן פותחת את העונה בפיהוק גדול

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

הזמרת אדל. אינסטגרם, צילום מסך
אוקטובר 2019 - אדל מציגה לראשונה גזרה חדשה/צילום מסך, אינסטגרם

הכוכבת בת ה-31 חגגה את השנה החדשה באי טרופי ותועדה כשהיא לובשת את אחת השמלות המוצלחות של העונה, שנראתה לאחרונה גם על הטופ מודל קאיה גרבר בוורסיה הארוכה. שמלה כחולה עם נגיעות בלבן של המותג Reformation ב-935 ש"ח ואנחנו שמחות לבשר כי היא עדיין זמינה לרכישה באתר. ללוק הריזורט הוסיפה אדל מטפחת אדומה שנקשרה על צווארה, עגילי חישוק זהובים ומספר שרשראות מזהב.

עוד בוואלה!

בחלומות שלנו: קאיה גרבר יוצאת לבלות עם החבר החדש בשמלה משגעת

לכתבה המלאה

המעריצים לעומת זאת פחות נפעמו מהשמלה והתייחסו בכובד ראש לעניין המשקל, שכן ניכר מאוד כי הזמרת ירדה עוד מספר קילוגרמים. "רגע, אדל נראית כאן יותר מדי רזה חברים", צייץ אחד המעריצים, "אנחנו צריכים להתחיל להילחץ?". אבל הקהל הנאמן של אדל רואה בה הרבה מעבר לסוגיית המשקל שממשיכה לצוץ בכל פעם והתגובה החריפה הייתה מידית: "אדל לא מוגדרת בשל המשקל שלה, היא יכולה להיות שמנה, בינונית, רזה או אתלטית. תפסיקו להגדיר אנשים בגלל המשקל שלהם".

Reformation, המותג המוצלח ששם דגש על אופנה ידידותית, הפך ל'מאסט הב' בקרב הפאשניסטות בשנתיים האחרונות וחביב ככל הנראה גם על הזמרת. בערב הסילבסטר העלתה אדל תמונה לדף האינסטגרם שלה בעוד שמלה מבית המותג - סאטן שחורה עם שרוולים תפוחים ושסע מכובד בעלות של 1,150 ש"ח.

קאיה גרבר פיט דווידסון. splash
השמלה המדוברת של Reformation, לראשונה על קאיה גרבר/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully