וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מבזבזת זמן: הג'וב האופנתי החדש של מייגן מרקל

12.1.2020 / 7:00

הדוכסית מסאסקס הצליחה להשאיר חותם משמעותי בתעשיית האופנה בשלוש השנים האחרונות וכעת, רגע לפני הניתוק הרשמי ממשפחת המלוכה הבריטית, היא תופרת לעצמה את עבודת החלומות. שובבה קטנה

מי ומה מייגן מרקל/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

הפצצה התקשורתית שהטילו הנסיך הארי ורעייתו מייגן מרקל בערב יום רביעי האחרון (ד'), עת הודיעו על פרישה מתפקידיהם הרשמיים במשפחת המלוכה הבריטית, הפכה במהרה לכותרת הראשית בכל גוף מדיה אפשרי. האובססיה לנושא הפכה את נוסח ההודעה של הזוג לכר-מרעה רווי באפשרויות שהציפו במהלך הוויקנד האחרון עוד ועוד כותרות ודיונים ברשת כולל מיתוג מצוין בשם "מגזיט".

רבות דובר על החיכוכים בארמון, על הדרת הסאסקסים מברכת הכריסמס הרשמית שהוציאה המלכה וכמובן על ההצהרה בדבר התנתקות כלכלית מתקציב הממלכה. תפקיד מרכזי בסיפור תפס החלק בו הם מתכוונים להיות "עצמאיים מבחינה פיננסית" והרעיון שכעת הצמד ייאלץ, רחמנא ליצלן, לצאת לעבוד כדי לכלכל את עצמם, משהו שהארי עדיין לא התנסה בו בגילו המופלג.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מייגן מרקל בית קנדה לונדון. GettyImages
בשבוע שעבר, רגע לפני ההודעה שהסעירה את העולם/GettyImages

אז אחרי הצעות פומביות מגוכחות כמו לבוא לעבוד ברשת גלידריות או להצטרף לקאדר השכירים במשפחת בורגר קינג - כי גם שם מעורבים כתרים בצבע זהב - אתר ה"דיילי מייל" דיווח אמש (שבת) על אופציה המסתמנת כריאלית דווקא. מקור אנונימי טוען ש"מייגן מרקל כבר נמצאת במשא ומתן עם כמה בתי אופנה גבוהים ביניהם ז'יבנשי". כזכור, הלייבל הצרפתי אחראי לשמלת הכלולות המדוברת של הדוכסית ולעוד לא מעט לוקים מוצלחים שהפגינה במסגרת מילוי תפקידיה הרשמיים כחברת בית המלוכה. הקשר הקרוב למעצבת העומדת בראש בית האופנה, קלייר וויט-קלר, קיבל במה לפני כשנתיים בטקס פרסי האופנה אז באופן מפתיע הגיעה מייגן להעניק לה את פרס מעצבת השנה בשמלת כתף אחת קלאסית בצבע שחור.

קלייר ווייט קלר, מייגן מרקל. אינסטגרם קלייר וויט קלר, צילום מסך
מה אתן כבר זוממות? קלייר וויט-קלר ומרקל/צילום מסך, אינסטגרם קלייר וויט קלר

לא ניתן להתעלם מכך שלמרקל בת ה-38 יש זיקה חזקה לאופנה ויכולת השפעה בלתי רגילה בתחום ("אפקט מייגן"), אותה השיגה מתוקף מעמדה ובזכות הצגת סטייל קלאסי ואלגנטי בפרשנות מודרנית. היא ערכה את גיליון ספטמבר הנחשב של מגזין ווג הבריטי ובכך קיבלה עוד גושפנקה מהקודקודים בתעשיית האופנה ואף השיקה קולקציית קפסולה עבור ארגון Smart Works, שמסייע לנשים מובטלות למצוא עבודה. "מייגן מקושרת מאוד בתעשיית האופנה ויש המון מותגים נחשבים שהיו שמחים לשתף איתה פעולה בשלל פרויקטים" ציין מקור נוסף ל"סאן" הבריטי, "חלק מהעסקאות הפוטנציאליות יכולות להגיע לשווי של מיליוני פאונדים". סומכות עלייך שתדפקי קופה.

עוד בוואלה!

התגעגענו! מייגן מרקל עושה קאמבק בקולור-בלוק בצבעי שוקולד

לכתבה המלאה
מייגן מרקל. GettyImages
התשוקה לאופנה עולה שלב/GettyImages
מייגן מרקל הנסיך הארי יום הזיכרון הבריטי. GettyImages
ההאבי תומך וזה מה שחשוב. הזוג המלכותי עובר לארה"ב/GettyImages
מייגן מרקל. GettyImages
״חלק מהעסקאות הפוטנציאליות יכולות להגיע לשווי של מיליוני פאונדים״/GettyImages
הנסיך הארי, הדוכסית מייגן מרקל, הדוכסית קייט מידלטון, הנסיך וויליאם, כריסטמס 2018. GettyImages
מאמי, תקשיבי לי - יש חיים טובים יותר בחוץ!/GettyImages
מייגן מרקל. GettyImages
הולכת למקסם את "אפקט מייגן"/GettyImages
מייגן מרקל והנסיך הארי לאחר חתונתם , 19 במאי 2018. AP
תחילתה של ידידות מופלאה. מרקל בשמלת הכלה של ז'יבנשי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully