וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדה קטנה עם פאה סקסית

אדר ריכטר

11.10.2004 / 16:04

קטלוג החורף של הוניגמן-קידס מעוצב כסיפור דמיוני, בו מככבות ילדות קטנות עם פאות בלונדיניות, בקונספט מטריד

130 אלף דולרים הושקעו בקטלוג הילדים החדש של 'הוניגמן קידס', שבנוי מטקסט סיפורי דמיוני, שמלווה את הבגדים המעוצבים באווירת א-לה הארי פוטר. לא ברור למי בדיוק מיועד הקטלוג הענקי, שבנוי מ-14 דפים בגודל של חצי-מטר, להורים או לילדים. הקטלוג, בדרך ילדותית-משהו, מספר על הרפתקאותיהם של ילדים שמחפשים אחר קמע כחול במקומות אפלים, הבגדים לא תמיד ילדותיים. ויותר מכך, בחלק מהצילומים, בחרו לחבוש לראשן של הילדות המדגמנות פאות בלונדיניות, עשויות בתסרוקות כמו קארה-קצר, מה שמעלה את השאלה הפשוטה: למה בדיוק?! יש משהו מטריד בקטינה המדגמנת בגדים ילדותיים, עם הפאה הבלונדינית הקצרה של ג'וליה רוברטס בסרט "אישה יפה".

הקטלוג מציג בגדים שמיועדים לילדים בתחילת שנות העשרה שלהם, למרות שקולקציית החורף השלמה של 'הוניגמן קידס' כוללת בגדים לבני שנה ועד 14. וכך מקופחים אופנתית הקטנטנים, שאפילו לא יכולים לעלעל בהנאה בקטלוג הענקי, הכפול מהם בגודל.

וממש כמו שהקטלוג לא החליט אם הוא לקטנים או לגדולים, כך גם הבגדים. אצל הבנות מצד אחד תוכלו למצוא בגדים שובבים של חולצות עטלף עם דפוסים מעולם האגדות והדמיון, מעילי פוך ספורטיביים ומכנסי ג'ינס עם שוליים קרועים, ומצד שני מעילי פפיטה עם צווארוני פרווה במראה דודתי, שמלות סטרפלס צמודות וחצאיות מיני מבד טוויד. וממש כמו אצל הגדולים, ללא הקריצה המתאימה, תוכל כל ילדה בת 11 להידמות בקלות למארגרט תאצ'ר.

אצל הבנים המעבר בין בגדי הקז'ואל לבגדים חגיגיים עבר קצת יותר בהצלחה. במראה הערב תמצאו חולצות פסים עם צווארון פולו, חולצות לבנות מכופתרות עם אפליקציות, חולצות צמודות מלייקרה וג'ינסים משופשפים בגזרות נמוכות.

המראה הקצת יותר משוחרר כולל סווטשרים צבעוניים עם הדפסים של מספרים, טריינינגים עם פסי "אדידס" בצדדים, ז'קטים זרוקים מג'ינס ומכנסי כותנה זרוקים עם כיסי דגמ"ח ענקיים.

מחירים:
חולצות החל מ-43.90 ש"ח
מכנסיים החל מ-59 ש"ח
מעילים החל מ-69.90 ש"ח
שמלות החל מ-123 ¤

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully