וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היישר מהמסלול החם

31.1.2005 / 10:07

ורסצ'ה אמנם חסך כסף ונעדר משבוע האופנה בפריס, אבל ולנטינו וארמאני היו שם עם הרבה קריסטלים והפתעות

שבוע אופנת ה'הוט קוטור' לנשים, נפתח בפריס ביום ראשון האחרון (23 בינואר) ועל המסלול עלו דוגמניות ודוגמנים שהציגו את דגמי הקיץ היוקרתיים של בגדי ה'הוט קוטור' (זאת לעומת תצוגות פרט-א-פורטה המציגות בגדים מוכנים ללבישה). יותר מ-1,500 עיתונאים ואלפי מומחי 'הוט קוטור' השתתפו בשבוע האופנה, בו הוצגו דגמים ייחודים של כריסטיאן דיור, ולנטינו ואחרים.

נעדרו הפעם מהתצוגה מספר בתי אופנה מרכזיים, שהחליטו לחסוך בעלויות, ביניהם ורסצ'ה, שהפסיק לעשות 'הוט קוטור' כבר בשנה שעברה, וג'יבנשי שמצטרף אליו השנה. לא הרבה בתי אופנה יכולים להרשות לעצמם את העונג של ההשתתפות בתצוגה, כשההשקעה היא כשני מיליון דולר ל-30 דקות בלבד על המסלול. אין זה מפליא שלפני כעשור לקחו חלק בשבוע האופנה 24 בתי אופנה, ואילו השנה נרשמו רק 12.

הוואקום שנוצר התמלא על ידי ג'ורג'יו ארמני, שמשתתף זו הפעם הראשונה בשבוע ה'הוט קוטור', מה שהופך אותו לאורח מיוחד בפריס. ארמני פתח את השבוע בהצגת 30 שמלות ערב וסיפר לסוכנות אי.פי, כי המעצבים שוכחים את הנשים: "יש הרבה מקום להלביש נשים, ולעשות את זה כמו שצריך. עדיין קיימות לקוחות, אמנם מעטות, שמחפשות פריטי אופנת עילית יוקרתיים. גם בתצוגות האופנה הרגילות שלי (ready to wear) תמיד דאגתי להציג מספר פריטים יוצאי דופן".

ארמאני נשאר נאמן לצבעי השחור, הלבן והב'ז ולבדי הסאטן, המשי, האורגנזה והטול. בין הפריטים על המסלול נראו שמלת ערב מבד משי בצבע בז', בתוספת רקמה בחלק העליון בדוגמה גיאומטרית, של פנינים אפורות ואבנים שחורות ושמלת ערב נוספת ממשי שחור, בסטייל שנות ה-30, עם רקמה בקווים אופקיים ופרנזים קטנים מאבנים שחורות ולבנות.

אפשר לכנות את האוסף של ארמאני "אוסף סרובסקי", בהתחשב בכמות הקריסטלים האוסטריים המשולבים בקישוטים, ברקמות שעל הבגדים ובאקססוריז המשולבים. מפריס מתכוון ארמני להמשיך לתצוגות אישיות ללקוחות פרטיים בלוס אנג'לס, ניו יורק והונג קונג, בניסיון לפתות את כוכבות הוליווד לשכור את שירותיו לקראת טקס האוסקר הממשמש ובא.

ולנטינו הציג על המסלול 37 פריטים, בהתאמה ל-37 המקומות היפים ביותר בעולם. כך תורגמה איסלנד, למשל, לחליפת משי בצבע שנהב עם רקמה של פרחים, ומוסקבה יוצגה על ידי מעיל צהוב-זהב ובז' עם רקמה בחוט זהב. מקומות אחרים עוצבו ברוח הזן. על המסלול נראו גם הרבה חליפות בשיק ארוחת ערב, ממשי לבנבן וחוטי זהב שזורים ובתוספת ז'קטים באורך הירך.

בתי האופנה מתאמצים לשמור בסוד את עיצובי הקולקצייה עד רגע לפני העלייה למסלול. למרות זאת, הודלפה לאוזני העיתונות כי הליין של קרל לאגרפלד ל'שאנל' עוצב בסגנון מדאם פומפידור והמסורת המלכותית של ורסאיי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully