וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיזל צוחקת על מוכרי הפרוות

ענת אור

31.1.2005 / 12:28

הקמפיין של דיזל לועג לפושטי העורות ומשכיב דוגמנית על כלב אמיתי, במקום על נמרים וארנבים ז"ל

זה כמה עשורים שהפרוות יוצאות ונכנסות מהאופנה, והסיבה לנדנדה הזו היא תעשיית הפרוות, שמגלגלת כסף גדול. פושטי העורות לא מוכנים לוותר כל כך מהר, ומנסים שוב ושוב לדחוף את מרכולתם. פעם בכמה עונות הם מצליחים לגרום למכתיבי דעת הקהל לשכנע את הציבור שפרווה זה בכל זאת מגניב. כשרואים את מודעות הפרסומת של בתי האופנה הגדולים – שמצולמות באופן כמעט זהה - קל להבחין בכך שמישהו בחלונות הגבוהים שיגר הוראה להחזיר את הפרוות.

בדולצ'ה וגבאנה שוכבת בחורה חיוורת בפה פתוח ורגליים פשוקות, וסביבה פזורות פרוות (אחת מהן עם עור מדובלל של איבר בלתי מזוהה – מגעיל); באיב סן לורן הבחורה אטומת המבט חצי שוכבת ולידה מוטלת יריעת פרווה גדולה וגולשת; בפנדי גם כן שוכבת דוגמנית על פרוות. גם הקמפיין החדש של לואי ויטון, מציג (בתמונה) את סקרלט ג'והנסון שוכבת פעורת שפתיים על פרווה.
הבחורה של בוטגה ונדה הכי קרובה לישיבה מכולן ולצידה – פרווה; אנה מולינרי – פרווה. מה שמדהים בפרסומות האלה שהפרוות לא רק משולבות בבגדים, אלא גם פזורות סביב הדוגמניות כחומר גלם, ונראה אפילו שהפרסומת היא יותר לפרווה מאשר לבגד.

הכלבים שולטים

מי שנותן בהפוכה לייצרני הפרוות הם הפרסומאים המצויינים של דיזל. גם הבחורה שלהם שוכבת פרקדן, אבל היא שוכבת על פרווה שיש בתוכה מישהו - כלב רועים אמיתי וחי. הכותרת אומרת: "אוהבי כלבים שולטים בעולמי". המחאה של דיזל היא ממש חתרנית – הבחורה שלהם קצוצת ציפורניים, בשיער וגבות לא מסודרים, חולצת הטריקו האפורה שלה פרומה בקצוות במראה מיושן, ומעיל הצמר המאד-מאד קולי שלה רחוק מעולמן של הדוגמניות בעלות הציפורנים הארוכות והצבועות בלק, במראה המיושן.

הקמפיינים הפרוותיים כל כך לא מעניינים שנראה לי שהחורף פעילי "פיטה" יכולים לשבת בבית עם הספריי האדום, בתי האופנה כבר עשו בשבילם את העבודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully