וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תתחתני עם מיליארדר

כתבת וואלה! אופנה

1.2.2005 / 10:48

היהלומים, המעצבים, הבגדים והייעוץ האישי מהעורכת הכל יכולה של "ווג" - 14 עמודי צבע מלווים את אשתו לעתיד של דונאלד טראמפ בהכנות לחתונה

מטוס הסילון הפרטי של דונאלד טראמפ המריא לפריז, כשבתוכו ארוסתו החדשה של המיליארדר, מלניה קנאוס, בדרכה לבחור לעצמה שמלת כלה. לצדה במטוס ישבו הבעל לעתיד, דונאלד טראמפ, ואנדרה לאון טאליי, כתב האופנה של "ווג" והמדריך האופנתי של האישה לעתיד. כך נפתח לו דיווח בן 14 עמודים במגאזין "ווג" האמריקאי של חודש פברואר שכולל את מסעה המופלא של מלניה ברחבי פריז בחיפוש אחר השמלה המושלמת, הנעליים האידאליות ועוגת החתונה המפוארת.

שיתוף הפעולה הזה, בין הכלה הסלובנית בת ה-34, לעיתון האופנה הנחשב בעולם, החל מייד לאחר שטראמפ שלף את הטבעת (יהלום במשקל 12 קראט ובמחיר של 1.5 מיליון דולר). מלניה לא מצמצה, נעלה את סנדלי המאנולו בלאניק, ועלתה אל מגדל השן לקבל ייעוץ והכוונה מהעורכת הכל-יכולה של "ווג", אנה וינטור, וכתב האופנה אנדרה לאון טאליי.

טלפונים בהולים ומזכירות מתוזזות

את מה שקרה בחדרה של אנה וינטור אפשר רק לדמיין: טלפונים סלולריים נשלפו, מזכירות הובהלו ופקסים החלו נשלחים במרץ לבתי האופנה הגדולים. אנדרה לאון נשלח לארוז, והטייס של טראמפ נשלח להניע את המטוס. ככה זה כשהענקים נפגשים: הכסף הגדול של "טראמפ" והכוח האדיר של ענק האופנה "ווג".

בקיצור, תשכחו מכל מה שידעתם עד היום על תכנון חתונה. לא מדובר בהסתובבות מייגעת בדיזנגוף בין גלית לוי לדני מזרחי, וטעימות אינסופיות של מנות מעוצבות בבתי קייטרינג עדכניים. מדובר בזוהר מסוג אחר, שבישראל פשוט לא קיים. גם הדבר הפרוע ביותר שעולה על הדעת לא מדגדג את קרסולי ההפקה הזו. אצלנו זה אולי היה נראה כך: פנינה רוזנבלום פוגשת במקרה את העורכת של "לאשה" בדרך פתח תקווה, ליד בניין "ידיעות אחרונות", וביחד הן קופצות לגלית לוי למדידות. כתבת 14 עמודים בטח לא היתה יוצאת מזה. מי יכול לצרוך כל כך הרבה תמונות בסגנון: פנינה מודדת מחוך; פנינה חופפת אצל שוקי זיקרי; פנינה עושה ציפורניים; פנינה מתאפרת באודם מס' 17 מתוצרתה ובאיי-ליינר שחור אקזוטי. נו שוין.

מסתחבקים עם דיור

בעקבות סיעור מוחות קדחתני הוחלט, שהאירוע כולו יהיה בצבעי לבן, זהב ויהלומים. למטוס, שיצא ישירות לתצוגת האופנה של דיור, הצטרפו (מלבד מלניה ודונאלד) גם מספר אנשי עסקים המקורבים לטראמפ, בעל סוכנות הדוגמנות שהכיר בין בני הזוג, שלושת ילדיו מנישואיו לאיוואנה, ועוד אי-אילו חברים ומקורבים שצפו בסרט במהלך הטיסה.

חמ"ל ההיערכות לחתונה הוקם במלון ריץ המפואר. ממנו יצאה מלניה לתצוגת ה"הוט קוטור" של דיור, נפגשה עם ג'ון גליאנו (מעצב הבית של דיור) מאחורי הקלעים להסתחבקות קלה, וקבעה פגישת דיונים אישית בעניין השמלה.

משם המשיכה מלניה לבית לואי ויטון, בו רכשה סט מזוודות תואם שיכיל את כל הקניות. אל המסיבה בביתו של המעצב ולנטינו, הגיעה כשהיא לבושה בבגדי המעצב, אחר פגישה אישית איתו בה הוא עיצב לה שמלה מיוחדת.

כך בוחרים תכשיטים

כפי שתוכלו לראות בתמונה של בחירת התכשיטים, חבורה של אנשי ביטחון, לצד יועצי-תכשוט פרשו בפני מלניה מגשים של ענקי יהלומים, צמידים ועגילים של המעצבים שופארד, הארי וינסטון, ואן קליף אנד ארפל, קרטייה ובולגרי. לבסוף השאילה מלניה ענקי יהלומים של פרד לייטון, אותם תענוד לחתונה.

לבסוף, נבחרו שתי שמלות לככב בערב הגדול. הראשונה, לטקס עצמו היא שמלת סאטן הוט קוטור של דיור, עם חרוזים רקומים ביד. שמלה נוספת נתפרה על ידי המעצבת וורה וואנג, והיא מיועדת לריקודים סביב הבריכה, לאחר הטקס (בתמונה).

מלניה גם ערכה סיבוב קצר אצל מנולו בלאניק, מעצב הנעליים הכי חם כיום, והכוכב של "סקס והעיר הגדולה", ובחרה לעצמה כמה זוגות "לדרך".

לצורך הצילומים של שמלת החתונה שנתפרה על ידי דיור, נשכרו מעצב השיער הבינלאומי אורלנדו פיתה, איפור של שיסיידו, וענק היהלומים של פרד לייטון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully