וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אני לוזר?

איה טננבאום

1.2.2005 / 10:26

איה טננבאום מגישה את המדריך המקוצר לזיהוי לוזרים בתוך שלוש פגישות, כולל סיוע בזיהוי שמות, מכוניות ותחתונים

מאז שהייתי קטנה התעקשו הגננות ואחר כך המורות שאני ילדה כשרונית. אני זיהיתי בוודאות כשרון אחד שהיה לי תמיד, ולצערי הרב עושה רושם שהוא לא הולך לשום מקום: הכשרון למשוך לוזרים. מה לעשות – הם נדבקים אלי כמו שילדות בנות 16 נדבקות להראל סקעת/מויאל.

אחחח, לוזרים. הם נראים תמימים. כמוני וכמוך, כמו אנשים נורמלים ורגילים. יש להם חברים, משפחה, עבודה. לפעמים אפילו חיית מחמד. רק שעם הזמן, מתגלה אצלם שריטה עצבנית, שגורמת לי לתהות האם התעוורתי? נמחקו לי תאים במוח? מה חשבתי כשהסכמתי לצאת איתם? ואיך לעזאזל לא עליתי על הדפיקות הזו קודם???

לפיכך, ובהתבסס על הניסיון הרע והמר שיש לי בתחום, החלטתי להעניק סקירה קצרה של "איך לאתר לוזר בעשרה ימים". יש שירימו גבה ויאמרו – עשרה ימים? למה כל כך הרבה? אבל אני אומרת, עשרה ימים זה בדיוק זמן טוב לשלוש פגישות. לא עלית על זה עד אז – כנראה שלעולם כבר לא תעלי. וכמובן, הפגישה שלישית, לפי התנ"ך של כל הדייטים, היא הפגישה שנגמרת במיטה (פרק ז', פסוק כ"ט).

בחורים עם שם של ציפור

רמז מקדם ראשון ללוזריותו של הבחור היא שמו. אם נפלתן על בחור עם שם של בחורה, שם של ציפור, שם של תופעת טבע או פרח – צר לי. סיימו את העסק לפני שתיתקלו בנורות אזהרה נוספות. מה זה נורות, ספוטים.

דבר חשוב נוסף העוזר לאתר לוזרים הוא כמובן ההכנות לדייט. בחור שמבקש שאת תאספי אותו, כי בדיוק היום שללו לו את הרשיון, מסתמן כלוזר, לפחות בתשעים אחוזים. עשרה אחוזים נוספים שהוא סתם נהג פסיכופת. כך או כך – את לא רוצה לצאת איתו. אפרופו מכוניות, אם הוא אוסף אותך, ולא משנה באיזה רכב, אבל הוא לובש חולצה עם הדפס "My other car is a Porche" – גם כאן אפשר לסמן וי. לוזר.

יש לשים לב היטב לנושאי השיחה. עם בדייט הראשון, כאשר מדברים על תוכניות לעתיד, הבחור מדבר על ירידה מהארץ, לקיחת חלק בניסויים בבני אדם, לימודי ביוטכניקה, חתונה, או שילוב כלשהו בין התוכניות הללו (לימודי ביוטכניקה בחו"ל, נגיד) יש לומר בעדינות לבחור ששכחת את הסלולרי שלך באוטו, לצאת ולא לחזור לעולם.

נושא שיחה סופר-חשוב הוא כמובן נושא האקסיות. אם יש לבחור יותר מדי אקסיות זה צריך לעורר חשד, לפחות כמו גבר לבוש במעיל גשם ביום קיץ שעולה על אוטובוס מלא. אם הבחור מפליג בתיאורים על מערכת היחסים הארוכה ביותר שלו שנמשכה שבועיים וחצי, מוטב גם כן להיזהר. וכמובן, אם הוא מדבר על האקסית שלו בחיבה יתרה, מציין שהם נפרדו רק לפני שבוע, ושהיא זרקה אותו. גם שיחה על טיב מערכת היחסים עם ההורים היא חשובה. למשל האזכור שהוא עדיין גר עם ההורים (בגיל 30). או למעשה רק עם אימא. כי אבא מת. כי הוא רצח אותו בגיל 13. סמני L ללוזר – ועברי הלאה.

ואם בכל זאת צלחתם את דרככם לפגישה השלישית הגורלית, והבחור חושף חוטיני, תחתון אדום, או תחתוני נשים - מותק, מכירה את הביטוי "אין התחתון מעיד על עיסתו"? יופי! כי הוא לא רלוונטי בכלל! העיפי את הבחור, ומייד! אף אחד עוד לא הוכיח שלוזריות לא מועברת באמצעות יחסי מין, אז למה לקחת סיכון?!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully