וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משטרת האופנה: לוסי דובינצ'ק מאכזבת

יניב משיח, צילום: ארנון פישר

2.2.2005 / 10:17

עינת ארליך לא מוצאת קשר בין העליונים לחתחתונים, סנדרה רינגלר זורקת ולוסי דובינצ'ק שוב מאכזבת - בהשקה חגיגית של שוקי זיקרי

מעצב השיער שוקי זיקרי הרים השקה חגיגית במיוחד לכבוד קו מוצרי שיער חדשים למתולתלים שבינכם. חוץ מיין ומיני נישנושים, הוקרן הסרט 'פגוש את הפוקרס', מה שגרם לטריליוני סלבס להידחס לקולנוע פאר. גם נציגי משטרת האופנה הגיעו למקום כדי לקלקל לסלבס את השמחה. מה יש? שילמדו להתלבש.

עינת ארליך מבלגנת

אחרי שרזתה 300 קילו בערך וחזרה לגיזרה מהתיכון, הגיעה עינת ארליך לאירוע כשהיא מצויידת במעיל פרווה (סינטתית, תרגעו), שזה לכל הדעות המרקם הכי חורף 2005. כך הצליחה ארליך לסנתז בין מה שמכתיבים בתי האופנה הבינלאומיים לחורף הנוכחי (פרוות , והרבה), לבין הצו המצפוני, לבין העובדה הבסיסית שמזג האוויר בארץ פשוט לא מצדיק מעיל פרווה אמיתי. מתחתיו לבשה ארליך חולצת סאטן מבריקה עם כתפיות ספגטי וכיווצים בחשה, בצבע שמנת.

מכאן והלאה הכל מתדרדר. נראה שאין כל קשר בין החלק העליון של ארליך לבין החלק התחתון, שכלל חצאית שחורה ומגפי ברך. סתם, סתם, סתם ערבוב תמוה של צבעים, חומרים וקונספטים. תוסיפו לכל זה עגילים ארוכים בצבע טורקיז, ותיק שק שחור, ותבינו למה אנחנו חוזרים ואומרים שסלבריטאי ארצנו לא יודעים להתלבש.

סנדרה רינגלר זורקת

הפעם היה קשה לי לתת ביקורת, לטוב ולרע, כי סנדרה היתה לבושה בפשטות קלאסית, כזו שאין מה לומר עליה. ג'ינס, טי-לבנה וז'קט. אמנם כתום זה לא הצבע של החורף, או של הקיץ שעבר, וגם לא של הקיץ הקרוב, אבל לזכותו ייאמר שהוא בהחלט הולם אותה, ואולי זו הסיבה שהיא בחרה בו. עם זאת, היינו מצפים לקצת יותר הקפדה בתחום הנעליים והחגורה, ולא סתם מגפיים חומים וחגורה חומה. מה עם איזו קונטרה נועזת של נעליים כתומות, או חגורה עם קצת צבע ואופי? טוב נו, כנראה גם לסנדרה נשבר לפעמים לדפוק הופעה, והיא פשוט זורקת עליה משהו. למשל את שגב משה.

לוסי דובינצ'ק מפשלת

לוסי לוסי, מה יהיה, תגידי? או שאת לא יודעת לקבל ביקורת או שאת מתעלמת ממנה במפגין. זו כבר פעם שנייה שאני נתקל בגברת דובינצ'ק באירוע, ופעם שנייה שהעט ממהר למלא את הפרטים בדו"ח. כמו שזה נראה, היא מאמצת בחום את ה'בבושקה שיק'. כובע צמר, חצאית ארוכה וחולצה נטולת שיק, גרמו לי לרצות לשלוח את הדובינצ'ק למרכז הקליטה הקרוב.

במקום להתאבזר במכנס מחמיא וחולצה הורסת, מתעקשת הגברת להלך כפליטה סרבית שנחתה ברגע הרגע בבן גוריון, וחבל. כי ללוסי יש את כל הנתונים הפיסיים להיראות מצויין. מה גם, שאפשר להיראות "זרוקה" "נוסטלגית" ו"וינטאז'ית" אבל בחן ובטוב טעם. כמו למשל הסגנון הרומנטי-מיושן של ונסה פאראדי, שתלויה על זרועו של ג'וני דפ כשהיא נראית כמו יצאה מסרט תקופתי, ולא כאילו נברה בערמת עודפי ייצוא של מפעל טכסטיל כושל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully