וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחק אותה ספורטאי

אדר ריכטר

26.4.2005 / 10:00

לא רק לקופצים ממטוסים, לגולשים, למטפסי ההרים ולדוהרים על אופניים - חברת 'אוקלי' החלה לעצב משקפי שמש אופנתיים לעכברי משרד ולמשתזפים על חוף הים

בחברת 'אוקלי' האמריקאית, המזוהה בעיקר עם משקפי שמש לספורטאים ולפעילי ספורט אתגרי, מעבירים הילוך, מבצעים תפנית אסטרטגית ונכנסים לעולם האופנה. לקראת קיץ 2005 משיקה 'אוקלי' קולקציית משקפיים אופנתיים, שכוללת קו לאנשי עסקים וקו קצת יותר משוחרר לחוף הים.

המשקפיים של 'אוקלי' ממשיכים לשמור על גזרה ספורטיבית, אבל עם טאץ' אלגנטי. בין המגמות הבולטות תמצאו את המשקפיים הרחבים, בסגנון שנות השבעים, שמכסים את עצמות הלחיים, משקפי טייסים עם מסגרת מתכת בקו גלי ובצורת ביצה, משקפי שמש ללא מסגרת, המורכבים מעדשה אחת בודדת ורחבה ומשקפיים ללא במסגרת עם זרועות חושניות בגווני שחור, אפור וזהב.

במקביל לפריצה האופנתית ממשיכה 'אוקלי ' במסורת הספורט המשוחררת, והיא לא מזניחה גם הקיץ את משקפי ה Half Jadket המיועדים לרוכבי אופניים, עם עדשות מתחלפות בהתאמה לפי שעות היום.

את הקולקצייה החדשה אפשר לראות באתר האינטרט הרשמי של 'אוקלי', ובאותה הזדמנות לשזוף את העיניים במשקפי שמש עתידניים ומתוחכמים, כמו אלו שמגיעים עם אוזניות, ועוד שפע דגמי "מטריקס" משונים.

מחיר: 600-1,000 ¤.

להשיג ברשת אופטיק דורון, רשת אופטיקנה ובחנויות האופטיקה והספורט המובחרות ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully