וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול של ניין ווסט

3.1.2006 / 9:40

ארסנל הנעליים הענק של המותג האמריקאי סטיב מיידן יתיישב בקרוב בחנות ראשונה בקניון רמת אביב

הן לא מזוהות עם נוחות יוצאת דופן או עם אופנתיות פורצת גבולות, אלא בעיקר עם "הכל". למותג הנעליים האמריקאי של סטיב מיידן יש כמעט הכל: מגפי בוקרים, נעלי ערב, סניקרס או נעלי בית פרוותיות. את כל הארסנל הזה הוא מביא לישראל, לחנות מותג שתיפתח בימים אלה בקניון רמת אביב.

העיצובים של מיידן הם גם סטנדרטיים וגם אופנתיים. מצד אחד יש הקפדה ביישור קו עם מגמות וטרנדים, כמו קולקציית המגפיים, מצד שני אפשר למצוא בין העיצובים הרבה נעלי בייסיק, שיהיו טובות לכמה וכמה עונות. יחיסת לעובדה שמדובר במותג אמריקאי מגוון, המחירים לא מוגזמים. אמנם מחיר מקסימום של 800 שקל לנעליים הוא לא עניין של מה בכך, אך יחד עם זאת, כשכל רשת שמייבאת נעליים מסין דורשת (ומקבלת) יותר מ-1,000 שקל לזוג נעליים, פתאום 800 שקל נראה מחיר אטרקטיבי.

אפשר לומר שמיידן הוא סוג של "אח גדול" לרשת ניין ווסט האמריקאית. קצת יותר שמרן, מציע מבחר גדול יותר, גם מבחינת האקססוריז, ופונה גם לגברים וגם לילדים.

סטיב מיידן עצמו החל את דרכו כמוכר בחנות נעליים, ובשנת 1990 הקים את המותג העצמאי. בשנת 2001 החלה החברה לייצר גם נעלי גברים, וכיום היא משווקת גם משקפי שמש וראייה, חגורות, הלבשה תחתונה, תיקים ואופנה. באתר האינטרנט של החברה נאמר שהם היו רוצים שמי שנועל את הנעליים שלהם ייעצר ברחוב ואנשים ישאלו אותו מאיפה הנעליים.

מחירים:
299-799 ¤ (נעלי נשים וגברים לאביב-קיץ).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully