וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתה והטוסיק שלך

רותם רוזנטל

8.1.2006 / 14:31

לא השקעת בשרירי הידיים, אבל מה, יש לך תחת חמוד. עכשיו לך חפש את גזרות הג'ינסים שיסדרו אותך

בנים לוקחים איתם הרבה פעמים בחורה כשהם הולכים לקנות ג'ינס, מהסיבה הפשוטה שקשה לדמיין את החבר הכי טוב שלך קובע בסיפוק "תקנה, התחת שלך ניראה מעולה בזה".

בשנות השמונים לא היו הרבה דילמות. כולם הלכו עם גזרה גבוהה והיו אפילו כאלה שממש הכניסו את החולצה לג'ינס שלהם ושמו חגורה. עד כדי כך הם בטחו בכך שהגיזרה מסדרת אותם טוב מאחורה.
בשנים האחרונות מפלס המותן ירד והג'ינס התרחב בס"מ אחד על כל סנט נוסף שהפקיד ד"ר דרה בבנק.

שפע מבלבל של דגמים חדר לשוק וכדאי לאגור כמה שמות של גזרות מפתח לפני שיוצאים מהבית לחפש מכנס דנים שיעשה את העבודה.

קובי גואטה, מעצב ובעל מותג הג'ינס הישראלי החדש לגברים Re-Vero, טוען במפתיע שמעצבי אופנה הם לא קוסמים. "גם הגזרה הכי טובה לא תעזור למי שהגנטיקה לא העניקה לו ישבן מוצק" הוא אומר, "ג'ינס טוב יכול מקסימום לטשטש את הפגמים, אבל לא ליצור יש מאיין. מי שהישבן חשוב לו, צריך ללכת לחדר כושר ולעבוד עליו. אין חוכמות".

גואטה מחלק את הבחורים לקבוצות ומחלק להם ג'ינסים. נתחיל עם הבחורים ללא טוסיק. זן קיים הניצפה לרוב כשהוא הולך צמוד לקירות. "לגברים רזים מאד, בעלי ישבן שהוא המשך ישיר לגב, ללא בליטה, כדאי להסתיר את החסר בעזרת ג'ינסים בגזרות רפויות יותר עם כיסים אחוריים רחבים".

ככה גם טישטשתם את המישור וגם זכיתם במראה הראפר. עכשיו במקום תחת יש לכם כיס גדול. מאד שימושי. גם לחובבי הפחמימות גואטה מנדב טיפ. "לגבר הממוצע והמלא, שלא מקפיד על חיטוב הישבן, מומלץ ללכת עם ג'ינס קלאסי בגזרה ישרה, פשוטה ולא נמוכה מדי, עם כיסים אחוריים הממוקמים מעט נמוך. ככל שהגבר מלא יותר כך מומלץ להימנע מג'ינסים בהירים ו/או עמוסים בקרעים או שפשופים".

"הג'ינס הנמוך מומלץ רק לחטובים מאוד", גואטה ממשיך, "שמנמנים המתעקשים לארוז את עצמם בגזרות נמוכות וצמודות עם טאיירים משתפכים וחריץ מציץ" הוא מסכם "נראים כמו מפגע אופנתי".

החורף הוציאה חברת Re-vero ארבעה דגמים עם שמות של שחקני פורנו: פול, פורטו, פסיפיק ופטריק. לארבעתם מותן חצי גבוהה וגזרת בוטקאט ישרה וההבדלים ביניהם בהם הם בעיקר במיקומי הכיסים ועיטורי הרקמה.

גברים עם ישבן בולט

עמי פלדות, מנהל מותג הג'ינס Lee בישראל ממליץ למי שחונן באחוריים שווים "ללבוש מכנסיים במידה שלו ולבחור בגזרת בוטקאט ולא בגזרת הפלייר המתרחבת. כך המותן נמוכה וצמודה ומראה שיש גם ישבן בתוך הג'ינס"

הדגמים המומלצים לענייננו בחברת לי הם knox – גזרת קלאסית, מעט צמודה עם מכנס ישר, Denver מכנס שמתרחב קלות במכפלת ו-Roscoe בעל הבוטקאט, שמתרחב קלות למטה לטובת המגף.
בחברת דיזל מתלהבים מהדגם Levan - דגם קלאסי בעל גזרה ישרה עם שיפשופים רגועים ובלי שום נטייה קיצונית כלשהי. הגזרה הזאת תסדר לדבריהם לגבר את הטוסיק כמו שצריך מכיוון שהיא לא נמוכה מדי, לא צמודה מדי ולא מתרחבת מדי למטה. בקיצור שום דבר שיגרום לכם לאיים על מקומו של גיל ריבה כנסיך הטראש המקומי.

מחברת לי קופר משגרים המלצה לגבר בעל הגוף הבנוי: לך על דגם מקס. מדובר בדגם שיעזור לעולם להפנים שאתה פאנט שמגיע ארבעה פעמים בשבוע למכון הכושר ומה שיגרום לחברה שלך לטפוח לך בשמחה על התחת (ואז לשים את היד הכואבת במים קרים. אח, איזה שרירי אתה).

לבחורים שירשו מאמא ישבן מעט בולט ממליצים בלי קופר על דגם גולד, הבנוי מגזרה קלאסית וישרה. לגוף צעיר ורזה הם מציעים ללכת על הדגם נואר המבליט, בעל הגזרה הנמוכה והצמודה יותר.
יוסי גבסו, מנהל מותג הג'ינס רנגלר מציע לבחורים לסנן בחנות את שם הקוד: צ'ארקי. מדובר בגזרת ג'ינס ישרה עם מותן נמוכה, שמתרחבת מעט ברגליים ומתהדרת גם במכפלת מיוחדת המעניקה טוויסט ויוצרת אשליית נפח נוספת.

ולסיכום. הדפיסו, שננו ושלבו את שמות הגזרות האלה באגביות בשיחת המותגים הבאה שאתם נקלעים אליה.
רנגלר – גזרת צ'ארקי.
לי קופר – גזרת מקס.
דיזל – גזרת Levan.
לי – הגזרות knox, Denver, Roscoe
Re vero - גזרות פול, פורטו, פסיפיק, פטריק.
או שפשוט תיקנו דגמ"ח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully