וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקונה מטטה עם גליה מלטסטה

1.3.2006 / 9:00

מרשימה הבריכה שדן קסידי בנו במיוחד לצילומי הקטלוג החדש, אבל מה זה לעומת סיפורה האישי של הדוגמנית

גליה מלטסטה, דוגמנית ישראלית עם דם איטלקי ורזומה הכולל קמפיינים בינלאומיים נחשקים בניהם פראדה וג'יל סנדר, היא מי שנבחרה להוביל את קטלוג רשת קסידי עונה שנייה ברציפות.

לא בטוח שמגיע להם. בקטלוג החורף האחרון החברה הקפיאה את מלטסטה בפריזר ענק כדי לדמות תנאים של הקוטב הצפוני והעונה נתנו לה להיות רטובה במשך שעות. אבל זה כניראה משתלם לה. חוץ מזה, כשלוקחים בחשבון שמדובר בבחורה עם קצת דם כחול, מבינים שאולי כושר האיפוק שלה הוא גבוה מהמצוי.

מלטסטה, נולדה בירושלים למיכל הישראלית ולפאולו, איטלקי, נוצרי בעל תואר אצולה. ההורים נפגשו כשמיכל, האם, למדה אדריכלות באיטליה. הם התגרשו עוד כשגליה הייתה ילדה. אמה של גליה חזרה לארץ והאב נשאר לגור באיטליה. גליה, מעולם לא הייתה בקשר עם אביה ואמה גידלה אותה לבדה.

במשך כל שנות ילדותה לא זכתה מלטסטה להכרה של ממש מצד אביה. הוא סרב להכיר בה כבתו. כשבגרה, השלימה עם העובדה כי אביה "ילד בנפשו" כהגדרתה וחידשה עימו את הקשרים.

כיום, כשמלטסטה מגיעה לבקר את אביה הם מתקשים לתקשר על שום שהוא מעולם לא טרח ללמוד עברית והיא אינה שולטת באיטלקית. הם מתקשרים בעיקר בשפת הסימנים.

חיים בוזגלו מפרגן

גליה, מדגמנת מגיל 18 לאחר שוויתרה על קריירה של ספורטאית. היום בגיל 20, היא משלבת את קריירת הדוגמנות המרשימה עם לימודי משחק בסטודיו למשחק של חיים בוזגלו שטוען כי כישורי המשחק שלה נדירים.


מלטסטה מדגמנת בשווקים הבינלאומיים מזה שנתיים. היא נודדת בין פריז, מילאנו וניו יורק וזוכה שם להערכה והצלחה בקרב חברות אופנה כמו ג'יל סנדר ובקרב צלמי אופנה נחשבים שהפכו אותה לחביבתם כמו קרייג מק-דין, אהרון וורלד ועוד.

גם בארץ היא נחשבת לדוגמנית מקצועית ולא מפונקת שצלמים אוהבים וככזאת שאינה נרתעת גם מתנאי צילום קשים. כפי שהזכרנו, את צילומי הקטלוג החורפי של דן קסידי היא העבירה בטמפרטורה של 16 מעלות כשהיא לבושה בבגדים מינימליים בלבד.

את קטלוג האביב-קיץ של קסידי צילמו בתוך בריכת מים ענקית כשמלטסטה מדמה הליכה על המים בעזרת מתקנים שקופים ומיוחדים שהותקנו בעומק מי הבריכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully