וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השם החם הבא

ענת אור

23.3.2006 / 12:32

היא הולנדית צעירה, שם משפחתה הוא פרנק והיא עומדת להיות מוכרת בעולם כולו. לא, לא אנה. אחת. דוגמנית

לא קשה למצוא דברים טובים להגיד על העם ההולנדי: הם עושים גבינות צהובות מעולות; הם הכי גבוהים בעולם סטטיסטית; הצ'יפס שלהם הוא גורמה; והם עזרו לנו בשואה. אבל מעל הכל, מדובר לדעתי בעם הכי יפה בעולם.

ועכשיו, מארץ הסכרים מגיעה הבטחה רעננה וטרייה ביותר. בט פרנק הדוגמנית הפלמית הצעירה, פתחה את תצוגת האופנה אביב-קיץ של ג'יל סנדר ולקהל נפלה הלסת.

הצעירה בעלת פני המלאך היא רק בת 16 ועדיין לומדת בתיכון, אבל היא הדבר החם הבא וכבר הספיקה להצטלם אצל סטיבן מייזל ולמסלל עבור עמנואל אונגרו, הרמס ודרייס וואן נוטן.

עוזרת בבית

למשוטטות בעזריאלי במיטב מחלצותיהן הנה תקוות שווא: בט (מבטאים בטה, בשני סגול) התגלתה במרכז קניות בעיירת הולדתה על ידי סוכנת דוגמניות, שעוד העזה לומר שזה המקום המתאים למצוא בו בנות שמחוברות לקרקע, כיוון שדוגמנות היא עבודה קשה ולא שותים בה כל היום שמפניה, לכן דוגמניות צריכות אופי יציב. מעניין איפה מוצאת אותה סוכנת דוגמנים, בשם ווילמה ווקר, בחורות בעלות אופי הפכפך, בדואר?.

לבט יש אופי יציב, שכן למרות שהיא הולכת להיות הטופ מודל הבאה היא עדיין ממלאת את המטלות שלה בבית, כמו לבשל. ואת המראה המיוחד שלה, התווים הרכים והאסתטיקה העגולה, אפשר לראות בהפקת אופנה שצילם וויליאם סלדן למגזין I- D.

ואם להיות עוכרת מסיבות אז קשה שלא לחשוב לאן היתה יכולה להגיע צעירה בת 16 אחרת ששם משפחתה פרנק אלמלא… טוב, הם בכל זאת ניסו לעזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully