וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגדים שעושים טוב לבטן

הדס שואף

7.4.2006 / 23:18

אם עד לא מזמן כמעט ולא היו פה בגדי הריון טובים עכשיו מסתמנת הצפה. על ההיצע של דנה אשכנזי, for2 ואבישג ארבל

נישת בגדי ההיריון הולכת ומתפתחת ואולי אפילו עומדת לראשונה בפני הצפה מסוימת. הנישה הזאת, אשר הוזנחה במשך שנים רבות, זוכה לסוג של פריחה מחודשת ולחיזור תעשייתי משני כיוונים. מחד, הנישה הפכה למטרתן של לא מעט מעצבות אשר באופן טבעי חשו צורך להיכנס לתחום לאחר שחוו על בשרן או דרך נשים קרובות את חווית ההיריון.

גם חברות אופנה למידות גדולות זיהו את הפוטנציאל של קו הייצור הסמוך או המשלים מבחינתם אשר מקנה פתרונות לנשים הרות ולמעשה מעשיר את סך כל ההיצע שלהן. מכל מקום מדובר בתופעה מבורכת. כיום כל אחת יכולה לרכוש בגדים לפי טעמה וכיסה בתקופה שבה לא פשוט למצוא בגדים שגם ישקפו את מי שאת וגם יותאמו למידות המפתיעות של הגוף בתקופה זו.

חברת "מתאים לי" משיקה בימים אלו את קו בגדי ההריון 2 FOR ומחלקת את הקולקציה לחמש קבוצות כיאה לטרנדים המובילים את הקיץ הזה: מראה רומנטי-ויקטוריאני, מראה בהשראת וינטג', קו אורבני, מראה נוסטלגי נאיבי ופנטזיה. כיאה לרשת גדולה בעלת סניפים רבים העיצוב לפי החוקים והספר יוצר מגוון רחב של פריטים ומוביל לטעמי להצלחת המותג. גם אם אפשר להתווכח על יופי הפריטים אי אפשר להתעלם מנוחיותם. הבדים רכים ונעימים וביניהם נמצא כותנות דקות , בדי טריקו, כותנה לייקרה ועוד. יש לציין שמגוון הג'ינסים רחב ומשלב מראה שיקי עם פתרונות נוחים לבטן. הצבעוניות מאוד מגוונת ומאופיינת בעיקר בירקרקים, בכחולים, בגוון פיסטוק וגווני בייסיק.

בגלל החברות ההריוניות

מעצבת האופנה אבישג ארבל היא בוגרת בצלאל שתוך כדי חווית הריון אישית החליטה שאין מספיק פתרונות נוחים ויפים לאישה ההרה ופתחה מותג הנושא את שמה לבגדי הריון. גם המעצבת הצעירה דנה אשכנזי החליטה, לאור המפלס העולה של חברותיה ההריוניות, לייצר ליין לבגדי הריון.
ארבל ואשכנזי יוצרות לפי טעמן בצבעוניות שקרובה לליבן ללא צורך להיצמד לאותם טרנדים המכתיבים את עבודת המעצבות ב-FOR2. הליין שלהן מצומצם וייחודי ובהיבט זה מתאים למגוון קטן יותר של נשים הרות.

אצל אבישג יש בדים נוחים כדוגמת כותנה לייקרה, פשתן, ג'ינס לייקרה וויסקוזה ופתרונות לבטן ההולכת וגדלה בצבעוניות שעיקרה שחורה, חומה, לבנה, מעט אדום, כחול ואפור. בין הפריטים המעוצבים נראה שמלות כותנה אווריריות, שמלות טריקו, ג'ינסים, טוניקות, שרוולונים מודפסים, מכנסי 3/4 מתרחבים ועוד.

דנה אשכנזי יצרה הקיץ בטונים בסיסיים ובהירים כדוגמת חום, בז', צהוב בננה, לבן וירקרק והבדים אצלה נוחים ורכים. ההשראה הגלובלית שליוותה את דנה בקיץ זה היא STREET FASHION –אורבני והליין כולל טוניקות עם הדפסים, חצאיות מעטפת על הבטן, מכנסי גומי עם הדפסים גרפיים על הכיסים כשהיא מנסה ליצור קולקציה משודרגת וסקסית.

ההיצע היחסי בשוק הוא גדול והחלוקה בין בגדי רשתות ובגדי מעצבים אינו יוצר עדיין תחרות בין השניים שכן המעצבים השונים פונים לקהלים אחרים ובדרך עצובית שונה. כל אלה שעומדות להסתובב במשך כל תקופת ההריון עם חולצות של הבעל, טרנינגים ובגדים שהשאילו מחברות, גם כבודן במקומו מונח.


מחירים FOR2:
חולצות T החל מ-79.90 ש"ח
חולצות אריג החל מ-129.90 ש"ח
מכנסיים החל מ-149.90 ש"ח
שמלות החל מ-219.90 ש"ח
ג'ינסים החל מ-199.90 ש"ח


מחירים אבישג ארבל:
חולצות 89 -129 ש"ח
שמלות 249-349 ש"ח
גופיות 99-159 ש"ח
טוניקות 179-199 ש"ח
שרוולון 149 ש"ח
חולצות כפתורים 229 ש"ח
רצועת בטן 59 ש"ח
מכנסיים 169-269 ש"ח
ג'ינס 299 ש"ח


מחירים דנה אשכנזי:
טוניקות 199-279 ש"ח
שמלות 489 –629 ש"ח
מכנסיים 429 -489 ש"ח


את בגדי for2 ניתן להשיג ב-52 סניפי הרשת.
דנה אשכנזי בן יהודה 254 תל אביב והמסילה 56 רישפון.
הסטודיו של אבישג ארבל נמצא בבזל 38 בתל אביב, טל': 052.55110080. רשימת חנויות בהן נמכרים דגמיה מפורסמת באתר המעצבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully