וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השטר הסגול יסדר את הכל

נגה משל

17.4.2006 / 19:30

מי שנכנס בימים הקרובים עם שטר של חמישים ש"ח לחנויות נו ניים, הרוויח. המציאון עלה על דיל מפיל לבחור הקליל

זאת קלישאה, אבל את המציאות הכי שוות מגלים כשבכלל לא מחפשים אותן. כך, בצהרי ערב החג מצאתי את עצמי מדוושת ברחבי תל אביב בחיפוש אחר מתנה שהובטחה – קנקן לחליטת תה. את הקנקן המיוחל לא מצאתי למרות שפקדתי את כל המקומות הנכונים, אבל בעיצומם של החיפושים הגעתי לנמל תל אביב ושם, אודה ולא אבוש - לא שעת צהריים הדוחקת, לא ליל הסדר המתקרב ואפילו לא חברה אחרי לידה שהמתינה לביקורי – הצליחו לגרום לי להתעלם מחנות "NO NAME" בנמל שחלונות הראווה שלה הכריזו – כל פריט ב-49.99 ¤.

נטשתי את האופניים על המדרכה ונכנסתי לחנות אחוזת סלים ותזזית. קודם כל חיפשתי את הקאץ' (הכל ב-49.99 חוץ מזה וזה וזה), אבל הפעם הדיל היה נטול תרגיל. הכל כולל הכל בשטר אחד של חמישים. מכאן שהסתערתי.

רפרפתי על בגדי הנשים וגיליתי חצאיות מיני חביבות וחצאית פרחונית, שהייתה לפני עונה או שתיים מושא להערצה. שלפתי כמה חולצות מעוטרות רקמה, מיששתי מכנסיים באורכים שונים ועוד פריטי NO NAME אופייניים. אבל כמו שכבר כתבתי פה פעם באחד מטורי "המציאון" – מבחינתי "NO NAME" זה ה-מקום לקניית חולצות מוצלחות לגברים (בייחוד מכופתרות) – ולכן די מהר מצאתי את עצמי נוברת בבגדים של הבנים תוך כדי שאני מגלגלת בראשי מיני הצדקות: "גם פסח, גם זיל הזול – פשוט בזבוז לא לקנות".

יצאתי עם ארבע חולצות גבריות חדשות – טריקו קצרה עם צווארון, כפתורים והדפסי עיגולים קלילים, חולצה ארוכה מבד נעים-נעים בשני צבעים גם היא חמושה בצווארון וכמה כפתורים ושתי חולצות טי אחת רטרו א-לה סבנטיז ושנייה חלקה עם הדפס צנוע ושיקי. לפני היציאה לליל הסדר התברר שסידרתי לו התלבטות איכותית בנוגע להחלטה מה ללבוש.

יש בחנות פריטים מעונות קודמות לנשים ולגברים: חולצות ארוכות וקצרות, מכנסיים בכל מיני אורכים, חצאיות ועוד. המבצע בחנות בנמל הוא לזמן מוגבל (עוד שבועיים בערך) ואז תנחת בחנות הקולקציה החדשה במחירים רגילים. כמו תמיד, במבצעים כאלה כדאי לרוץ מהר לחנות כדי לא לפספס את הלהיטים ובעיקר את המידה הנכונה.

המבצע מתקיים ב-"NO NAME" בנמל תל אביב, יורדי הסירה 1 ת"א, ובחנות האאוטלט בהרצליה – רח' מדינת היהודים 85.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully